Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2009 Octavia Combi - 1.6 MPI vs 1.2 TSI (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 3682)
jan110
huviline



Registreerunud 11.04.10
Postitusi: 1

Kasutaja on eemal


postitati 11.04.10 10:22 Tsiteeri
2009 Octavia Combi - 1.6 MPI vs 1.2 TSI



Tere!

Pole Skodaga kunagi kokkupuudet olnud, aga kuna hetkel sooduskampaania, siis küsiks kasutajate kogemusi nende kahe bensiinimootorivariandi puhul.
1.6 MPI kohta kirjutatakse küll, et tegemist sellise suure kere jaoks uimase mootoriga, et pigem on ta paras Golfile, millele ka seda pakutakse.
Hindade poolest on 1.2 TSI mootoriga isendid vaid 5000 krooni kallimad. Samas on selle mootori võimsusnäitajad samad, aga kütusekulu väiksem kui 1.6 MPI l.

Kuna plaan auto soetada pikemaks ajaks, siis ongi küsimus, et kumb mootor on vastupidavam ja töökindlam? Kas TSI oma turboga tõotab tulevikus suuremaid remondiarveid? Kas selline pisike mootor töötab pidevalt oma võimete piiril?

Tean, et parim valik oleks 1.4 TSI, aga sellise mootoriga soodusauto ligi 30 000.- kallim.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mar
klubiliige



Registreerunud 25.03.07
Postitusi: 181

Asukoht: Tallinn,Mustamäe
Kasutaja on eemal

Auto: FL Octavia1.4TSI

postitati 11.04.10 12:29 Tsiteeri


Mina võtaks 1.2TSI ja vastupidavuse kohta veel vara rääkida:D , alles hakati tegema. Ja võimete piiril ta küll ei sõida kogu aeg. Vaevalt sa enamus sõitu lapats põhjas lased:cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 12.04.10 08:22 Tsiteeri


1.6MPI on peaaegu üks janusemaid ja samas nõrgemaid (ehk üks ebaefektiivsemaid) mootoreid VAG valikus. Tegu samas väga lihtsa ja arvatavasti kauakestva mootoriga. Ise küll sellega sõitnud ainult 100 000 probleemivaba kilomeetrit, nii et vara veel hinnangut anda.

Golf ja Octavia kaaluklass suht sama ma arvan, nii et pole vahet kas mootor golfi või Octavia peal.

Ise olen rahul, kütusena kasutan Neste 98 ja minu jaoks liigub piisavalt hästi. Teravust muidugi pole, aga teades oma iseloomu, olen teadlikult selle valiku teinud, et mitte ennast ja teisi surnuks sõita. Muide kütusekulu linnas on minul sinna 9-9.5 kanti ning tehase lubatud 9.8 l/100 pole mina veel kätte saanud (väljaarvatud talvel, kui vedav sil läbib kaks korda pikema vahemaa, kui auto)


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Zut
huviline

Avatar


Registreerunud 03.07.08
Postitusi: 346

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: OII RS TFSI

postitati 12.04.10 10:44 Tsiteeri


Meil peres ka kasutusel üks 1,6MPI. Tundub tõesti janune. Pole ka väga pikalt pidanud, et saaks rääkida vastupidavusteemadest. Kõvasti vähem on kasutusel olnud, kui wigry'l, seega ei hakka isegi spekuleerima mitte.
Turbo mootoriga Octavia peab end ka siiani kenasti üleval. Ise kasutan küll 2l moorotiga varianti, kuid proovisin 1,4TSI mootorit Superbi peal. See tundus seal küll täiesti hea olevat. Ütleks, et isegi parem, kui Ocu 1,6MPI. Mina paneks rõhu pigem 1,2TSI peale.
Aga mis sulle müüjad rääkisid erinevustest /soovitustest muidu?


_______________________
-- Who stole my beer? -- http://images.spritmonitor.de/391335.png
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
undu
huviline



Registreerunud 27.03.09
Postitusi: 173

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: OII Combi 1,8 TSI

postitati 12.04.10 11:51 Tsiteeri


Nagu ühes teises teemas juba kirjutasin ka:
sama hinna korral ei näe 1,6 mootoril enam erilist mõtet, sest 1,2 TSI on nii väände saadavusekt kui ökonoomsuselt üle. Väänet 175nm 1550-4000rpm vs ca 150nm 3800rpm. Kiirendus 0-100km/h ei ole just oluliselt kiirem, küll aga julgen uskuda, et maanteel möödasõidud saavad kiiremini tehtud. Kütusekulu ka igas resiimis 1,5+ l/100km pisem.

Kohe võib mootorit tundmata öelda, et igasugune turboga mootor on kordi nõudlikum õli kvaliteedi suhtes, samuti on vits valusam kui õli vahetamisega lohakas olla.
Selles osas 1,6 on juba mitukümmend aastat ennast näidanud heat küljest - emotsioonitu, aga ka lastehaigustest vaba.

Kuna valik ikkagi uue auto osas käib, siis 1,2 TSI igakell. Kui turbot lollusest sisse ei kõrveta, siis sõita too TSI usun palju etem kui 1,6 MPi, just laias vahemikus saada oleva väände tõttu. Numbriliselt max. vääne sarnane iseenesest 2,0 85Kw mootorile, mida pakuti Oct I näiteks, aga saadaval hulga pikemat aega.


Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 12.04.10 12:11 Tsiteeri


Turbo mootori pidamise eelduseks on korrektne õlivahetus ja seda mitte ainult ajast ja vahemaast kinnipidamise mõttes vaid et ka absoluutselt õiget õlimarki sisse kallatakse. Turbo on ehitatud eeldusega, et mootoris on teatud omadustega õli. Kui nüüd õliga mööda panna, siis ei ole enam mõtet rääkida turbo töökindlusest või halada, et turbo katki läheb.

Kui aga on harjumus vahetada õli, kuidas juhtub ning käia teeninduses kui selleks juhtub aega või raha olema, siis peaks jah mõne vabalthingava poole vaatama. Need veidi tolerantsemad omaniku laiskuse suhtes.

Turbomootor tahab korrektset hooldust ja nüüd peab inimene mõtlema, kas tal on alati nii aega kui raha selle tagamiseks.

Ahsoo ja kindlasti tuleks umbusuga suhtuda pikkadesse teenusvälpadesse. Kui ülejäänud auto jah ei taha väga tihedat hooldust, siis turbo tõttu tuleks vajadusel käia eraldi õlivahetuses iga 8 000-10 000 kilomeetri järel.

Harivad eestikeelsed videod Turbote teemadel:
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/10578-Xtra+Motors+-+Turbod+1+osa.aspx
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/10603-Xtra+Motors+-+Turbod+2+osa.aspx


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 12.04.10 18:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wigry
Ise olen rahul, kütusena kasutan Neste 98 ja minu jaoks liigub piisavalt hästi. Teravust muidugi pole, aga teades oma iseloomu, olen teadlikult selle valiku teinud, et mitte ennast ja teisi surnuks sõita. Muide kütusekulu linnas on minul sinna 9-9.5 kanti ning tehase lubatud 9.8 l/100 pole mina veel kätte saanud (väljaarvatud talvel, kui vedav sil läbib kaks korda pikema vahemaa, kui auto)

Päris janune.:o Mul 1,8t 20v ja linna kulu 9-9.3, see siis arvestatud kulu. Masina oma kompuuter näitab veel ~0,2 l/100km väiksemat kulu. Kütus Neste 95.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 12.04.10 19:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Timur
Tsitaat:
Algselt postitas: wigry
Ise olen rahul, kütusena kasutan Neste 98 ja minu jaoks liigub piisavalt hästi. Teravust muidugi pole, aga teades oma iseloomu, olen teadlikult selle valiku teinud, et mitte ennast ja teisi surnuks sõita. Muide kütusekulu linnas on minul sinna 9-9.5 kanti ning tehase lubatud 9.8 l/100 pole mina veel kätte saanud (väljaarvatud talvel, kui vedav sil läbib kaks korda pikema vahemaa, kui auto)

Päris janune.:o Mul 1,8t 20v ja linna kulu 9-9.3, see siis arvestatud kulu. Masina oma kompuuter näitab veel ~0,2 l/100km väiksemat kulu. Kütus Neste 95.

Võta turbo maha ja vaata siis kütusekulu.


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 12.04.10 19:13 Tsiteeri


Vaatasin Octavia kütusekulusid linnatsüklis, ja väga tore võrdlus:
2.0TFSI - 10.2l/100 - 147kW - 280Nm(1800-5000)
1.6MPI - 10.0l/100 - 75kW - 148Nm (3800)
1.4MPI - 9.6l/100 - 59kW - 132Nm (3800)
1.8TSI - 9.5l/100 - 118kW - 250Nm (1500-4200)
1.4TSI - 8.5l/100 - 90kW - 200Nm (1500-4000)
1.2TSI - 7.1l/100 - 77kW - 175Nm (1550-4100)

Samad mootorid võimsuse järgi reastatuna:
2.0TFSI 10.2l/100 - 147kW - 280Nm(1800-5000)
1.8TSI 9.5l/100 - 118kW - 250Nm (1500-4200)
1.4TSI 8.5l/100 - 90kW - 200Nm (1500-4000)
1.2TSI 7.1l/100 - 77kW - 175Nm (1550-4100)
1.6MPI 10.0l/100 - 75kW - 148Nm (3800)
1.4MPI 9.6l/100 - 59kW - 132Nm (3800)

Ja maiuspalaks üks diisel:
1.6TDI 5.7l/100 - 77kW - 250Nm (1500-2500)

Vot selline lugu on siis sõidumugavuse (vääne), efektiivsuse ja kütte muutmisega energiaks.


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 12.04.10 19:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wigry
Tsitaat:
Algselt postitas: Timur
Tsitaat:
Algselt postitas: wigry
Ise olen rahul, kütusena kasutan Neste 98 ja minu jaoks liigub piisavalt hästi. Teravust muidugi pole, aga teades oma iseloomu, olen teadlikult selle valiku teinud, et mitte ennast ja teisi surnuks sõita. Muide kütusekulu linnas on minul sinna 9-9.5 kanti ning tehase lubatud 9.8 l/100 pole mina veel kätte saanud (väljaarvatud talvel, kui vedav sil läbib kaks korda pikema vahemaa, kui auto)

Päris janune.:o Mul 1,8t 20v ja linna kulu 9-9.3, see siis arvestatud kulu. Masina oma kompuuter näitab veel ~0,2 l/100km väiksemat kulu. Kütus Neste 95.

Võta turbo maha ja vaata siis kütusekulu.

Ilma turbota on 1,8 20v mootor täiesti mõttetu. Kütuse kulu on sama või veidike suurem ja minekut on vähem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
zipper
huviline



Registreerunud 03.05.07
Postitusi: 200

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia II

postitati 25.04.10 16:31 Tsiteeri


1.2TSI mootori animatsioon:
http://www.youtube.com/watch?v=PY91c8JCwv0


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.4% - SQL: 56.6%]