Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Octavia TDI turbo probleem (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 3662)
razzz
huviline



Registreerunud 26.08.10
Postitusi: 7

Kasutaja on eemal


postitati 26.08.10 19:50 Tsiteeri
Octavia TDI turbo probleem



Väike mure Skoda Octaviaga.
Diisel, 1999.a. universaal, 81kw.

Nimelt nüüd maanteel kiirendades 5nda käiguga tõmbab hinge kinni ära.
Edasi ei kiirenda ja kõik.

Diagnostikas öeldi veaks "turbo laeb üle".
Oletan, et aju paneb mootori "limp mode", kuna tajub, et turborõhk liiga kõrge?

Leidsin ka sellise lingi netist: http://www.technologie-entwicklung.de/Gasturbines/VNT15-Turbo/vnt15-turbo.html

Saan aru, et tuleb turbo lahti võtta ja ära puhastada.

Või äkki on seal veel mõni klapp, mis võib seda probleemi põhjustada?
Nt Volvodel on EGR.
Kui Skodal on ka EGR, siis küsimus, et missuguseid töövõtteid peaks selle lahtivõtmisel ja puhastamisel kasutama?

Auto on muidu naise oma ja ise hetkel pole kapoti alla vaadanud, et mis seal siis on.
Päris autovõhik ei ole, aga Skoda kapoti alla pole siiani asja olnud.

Tänud iga soovituse eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 27.08.10 07:02 Tsiteeri


well, 81 on võõras teema, aga 66 on egr küll. mina liigselt leiutama ei hakanud, panin õhukesest alumiiniumplekist pimeda ette ja käib mingi kümme aastat juba sedasi.
peab mainima, et paar aastat avatud egr-iga oli sisselaske poole küll põhjalikult ää ummistand, hämmastav, et tahmakihi sisse jäänud pliiatsijämeduse kanali kaudu kone veel hingata suutis.
turbo puhastamine ilmselt tõenäoliselt miskit halba ei tee, seega võib vähemalt enese rahustuseks ette võtta. vahejahuti tasuks ka õlist tühjaks valada.
ühel mu traktoritest on wastegate poolde vinna kinni jäänud, sümptomid veidi sarnased, mingi kiiruseni liigub pööraselt hästi ja siis saab aju aru, et õhku liiast ja keerab kraani kinni. hoogu vähemaks ja süüde kiirelt välja-sisse ja keik jälle hää.
a 81 vist äkki wastegatet polegi, sel peaks pasun seatavate labadega olema. kas siis ehk labade juhtimine kuidagi takistatud? ma isegi ei tea, kuis see asi käib, on ehk vaakumiga või käib elektriga? puhastamine võiks tõesti kasuks olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
razzz
huviline



Registreerunud 26.08.10
Postitusi: 7

Kasutaja on eemal


postitati 28.08.10 16:23 Tsiteeri


Sai täna igaks juhuks ära vahetatud kütusefilter (ja selgus, et vana filter oli väga puhas) ja õhufilter. Օhukopsik oli igasugust prahti täis.
Aga ei miskit.

Poole gaasiga kiirendades on täitsa ok.
Aga kui põhjagaasiga kiirendada, nt 4ndaga linnast välja, siis 80 peal on tunda, kuidas aju tõmbab piduri peale.

Eks peab ikka maha kakkuma fööni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 29.08.10 12:20 Tsiteeri


varu selleks tööks kannatust. pasuna poldid on nii vanal aparaadil üsna mehiselt kinni põlenud. pooleks keeramist katsu vältida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
razzz
huviline



Registreerunud 26.08.10
Postitusi: 7

Kasutaja on eemal


postitati 30.08.10 17:55 Tsiteeri


Jah, sellega pean tõesti arvestama.
Oma Volvol tuli nad esialgu lahti põletada ja hiljem panin uued Würthist ostetud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
razzz
huviline



Registreerunud 26.08.10
Postitusi: 7

Kasutaja on eemal


postitati 09.10.10 11:22 Tsiteeri


Nii, sai alles nüüd probleem lahendatud. Varem lihtsalt ei olnud aega.

Oma loogika järgi otsustasin kõige esmalt vahetada ära N75 klapi.
On vist selle nimi VAG autodel selline.
Igatahes, lammarist uus külge ja töötabki nii nagu peab.
Enam maanteel kinni ei poo, kiirendab ilusti nii 3-5 käiguga kõrgete pööreteni ühtlaselt.
Proovisin 150ni, liikus sujuvalt ja üsnagi kiiresti.

Aga tundub, et peab varsti ka EGRi puhastamise ette võtma. Väga ropp paistis seest.
Ehk cooler ka puhtaks teha.

Ahjaa, turbo WG klapi vahetasin ka ära.
Vana lasi õhku keskelt läbi. Arvatavasti membraan tuksis.


Üks küsimus veel.
Ostsin lammarist selle N75 klapi, mis on ühe-värviline, must.
Nagu seal teine klapp Skodal.

Originaal on hall-must.
Kas see on ok? Või pean ikka hall-musta klapi otsima?
Igatahes, mingeid veateateid pole veel visanud (veatuld armatuuri).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 24.8% - SQL: 75.2%]