4x4 puhul tuli kohe tehasest kõrgemad vedrud, sama kõrget kliirensit sai ka "halbade teeolude paketi" nime all ka esivedustele mudelitele
tellida.
Nelivedu on lahendatud nagu enamikel linnajeepidel vajadusel lülituvana. Ilma koormuseta on auto pmtselt esiveoline. Eks see ongi tema miinus ja pluss
samal ajal. Pluss parem läbivus ja kohalt liikumine halbade teeoludega, samas AUDI Quattro ja Subaru 4wd kombel see ka ei toimi ega ei kannata ka
sarnast driftimist/hullamist.
1,9d muidugi ei ole ka see mootor, millega rallit sõitma kiputaks.
Üldiselt tegu ikka sama hea ja ennast tõestanud Octaviaga.
Kui õigesti mäletan, siis kütusepaak oli järsku pisem kui Fwd mudelitel
Kahju sellest, et 4x4 oli üks kindel varustuse tase, mis vastas AmbienteÂŽile mõne üksiku lisaga.
Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
|
|