velloh
huviline
Registreerunud 18.06.10
Postitusi: 2
Kasutaja on eemal
Auto: YETI 4x4
|
postitati 05.02.11 11:19
|
|
|
YETI-1,8-TSI velloh
Head YETI omanikud/kasutajad, kas on keegi ka pikema reisi ette võtnud selle riistapuuga (Norra vm mägised maad) ja mis on selle auto head ja halvad
omadused. Ise tahaksin ühe korraliku Norra reisi ette võtta. Kui kellelgi on muljeid jagada, siis paluks.
|
|
|
lauri269
klubiliige
Registreerunud 16.03.07
Postitusi: 55
Asukoht: Tallinn - Kesk-Eesti - Narva
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Kodiaq 2,0 4x4
|
postitati 05.02.11 14:34
|
|
|
Keegi võiks jah oma muljeid Yetist jagada, kuidas on omanikud rahul, mis head-vead, palju reaalselt kütusekulu jne. Plaan varsti ka selline isend
soetada ja poleks paha kuulda omanike positiivseid- negatiivseid arvamusi... Esialgu näen enda jaoks kahte puudust, et pagasnik on liialt väike ja
katuseboksiga on jälle auto kõrgus liiga suur (praamidel suurem hinnaklass..
|
|
|
stefan
klubiliige
Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG
|
postitati 06.02.11 21:29
|
|
|
Meie peres oleval 1.8TSI Yetil täitus äsja 10000km. Tubli pool olen sellest mina maha sõitnud, nii et autost on ülevaade olemas. Mootori ja veojõu
tänavale âmaha panemiseâ aspektist on tegemist nauditava masinaga, reageerib alati ootuspäraselt. Võib olla üllatavalt kiire paigalt startija ja
kütusejanune kiirtee neelaja ning teinekord allatuult maantesõitudel üle ootuste ökonoomne. Kütuseseier on äsja peale paagi täis võtmist ehmatavalt
kiire langema, hiljem poole paagi juures püsib paremini. Paak on 60l, kui kõik kütusenäidikud on nulli sõidetud, siis mahtus tankimisel 55l ehk siis
3-4 l kasutatavat kütust oli veel tegelikult järgi. Mägedes muidugi nii tühjaks sõita ei tasu. Lauppinda on autol palju, seega ühtlasel maantesõidul
kiirusel 90-100 tõuseb tugeva vastutuulega kulu 1-1.5 liitri võrra, samasuguse taganttuulega väheneb kuni 1 l võrra. Nii et olenevalt päevast võib
sama stiiliga maantesõidu reaalne keskmine kütusekulu olla vahemikus 6.8 kuni 9 l/100km kohta. Konkreetse isendi reaalset kütusekulu arvestust
paagitäite kaupa algusest kuni tänaseni näeb siin: Yeti
Spritmonitor . Kui selle masinaga poleks nii pagana lõbus jääraja sõitu harjutada, siis oleks kogu keskmine kulu märksa väiksem kui praegune
10.03l/100km kohta
Pikemat sorti katuseboksi puhul peab arvestama, et tagaluuki ei saa siis täielikult avada (ning katuseantenn oleks vist parem lühema junni vastu
vahetada). Alates 2010 mudeliaastast Yetidel vist puudub vaikimisi varuratas, on vaid rehviparanduskomplekt. Ma soovitaks varuratast siiski omada,
veidi ta ju pagasiruumi vähendab, kuid hoolimata sellest on pagasiruumil vähemasti kõrgust ohtralt. Lisavarustusena tellitav varuratas on
ruumisäästmise eesmärgil mõõdus 195/60/R16. Tagaistmeid saab ka veidi ettepoole nihutada ilma et jalaruum eriti kannataks, kuid pagasruumis on võit
märgatav.
TSI mootorid tarbivad natuke õli, nii et 1l varu võiks matkal kaasas olla. Meie masinal hakkas madalast õlitasemest hoiatav tuluke põlema 9000km
peal.
Ergonoomika poolelt on esiistmetel kõik OK, mulle meeldib taoline kõrgem istumine isegi rohkem kui Superbis/Octavias (mitte et seal halb oleks).
Tekstiilist originaal põrandamatt ei taha juhi talvesaabastega koostööd teha â liigub omatahtsi istme suunas kahekorra.
Yetiga on imelihtne linnas manööverdada, minimaalne pöörderaadius on kõigest 5.16m (Octavial 5.42m). Näiteks Tiguan vajab tagasipöördeks pea 2 meetrit
laiemat teed.
Bensiinimootori ja 215/60R16 mõõdus rehvidega Yetit võib lugeda vaikseks ja mugavaks masinaks. Häirivaid tuulevihinaid pole kuulda. Laiem ja madalam
rehv lisab küll tuntavalt kuminat ja jäikust, kuid pole samuti miskit hullu - selles veendusin ise kui varasügisel sai ühe rajapäeva tarbeks Yetile
Superbi rattad alla kruvitud.
|
|
|
|
lauri269
klubiliige
Registreerunud 16.03.07
Postitusi: 55
Asukoht: Tallinn - Kesk-Eesti - Narva
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Kodiaq 2,0 4x4
|
postitati 20.03.11 22:43
|
|
|
...
215/60R16 mõõdus rehvidega Yeti oli proovisõidul natuke jäik(võrreldes Octaviaga ) aga üldiselt OK. Ambiente ja Experiencel on valikus aga ainult laiem ja madalam rehv- 225/50R17, mis teeb auto ju veel jäigemaks. Ja
tellimisel kõrgema profiiliga valik puudub....
|
|
|
indrekp
huviline
Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom
|
postitati 25.10.11 07:47
|
|
|
Yeti päevasõidutuled
Kas see on normaalne, et kasutades päevasõidutulesid tagatuled ei põle? Ei soovi politseiga arusaamatusi. Valgel ajal ei soovitatud Xenoneid
kulutada.
Kas kellegil on veel sigaretisüütajaga probleeme olnud - GPS-i laadima pannes lühistas kaitsme läbi.
|
|
|
KPuusepp
huviline
Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb I 1.8T
|
postitati 25.10.11 08:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: indrekp
Kas see on normaalne, et kasutades päevasõidutulesid tagatuled ei põle? Ei soovi politseiga arusaamatusi. Valgel ajal ei soovitatud Xenoneid
kulutada.
Kas kellegil on veel sigaretisüütajaga probleeme olnud - GPS-i laadima pannes lühistas kaitsme läbi. | Kas sigaretisüütajaga ei
lühista kaitset? Kui ei lühista, siis viga arvatavasti GPS-i poolsel isasel otsal.
|
|
|
ents
huviline
Registreerunud 13.09.08
Postitusi: 24
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.10.11 19:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: indrekp
Kas see on normaalne, et kasutades päevasõidutulesid tagatuled ei põle? Ei soovi politseiga arusaamatusi. Valgel ajal ei soovitatud Xenoneid
kulutada.
Kas kellegil on veel sigaretisüütajaga probleeme olnud - GPS-i laadima pannes lühistas kaitsme läbi. |
Nii ta on - tagatuled ei pea päevasel ajal põlema. Ja paljudel uuematel mudelitel - eriti nendel milledel on päevatulede ja lähitulede ümberlülitus
automaatne, see nii ka toimib.
PS. Politsei enda Superbidel see süsteem ju sama
|
|
|
JaMa
huviline
Registreerunud 25.03.11
Postitusi: 14
Kasutaja on eemal
Auto: SuperB 2.0 TDI DSG 4x4 Combi Elegance MY12 - 2011
|
postitati 26.10.11 07:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ents
Nii ta on - tagatuled ei pea päevasel ajal põlema. Ja paljudel uuematel mudelitel - eriti nendel milledel on päevatulede ja lähitulede ümberlülitus
automaatne, see nii ka toimib.
PS. Politsei enda Superbidel see süsteem ju sama |
Kas sellist konfi on võimalik ka muuta? Et tagatuled nii päeva- kui ka lähituledega koos töötaksid?
|
|
|
stefan
klubiliige
Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG
|
postitati 26.10.11 10:56
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JaMa
Kas sellist konfi on võimalik ka muuta? Et tagatuled nii päeva- kui ka lähituledega koos töötaksid? |
Jah, seda peaks olema võimalik lasta teeninduses ümber kodeerida.
Tsitaat: | PS. Politsei enda Superbidel see süsteem ju sama |
Politsei praegustel Superbidel pole päevasõidutulesid, arvatavasti ka tuledeautomaatikat mitte.
Minu 2009 aasta Superbil samuti puuduvad udutulede plokis päevasõidutuled. Hämarusest sõltuv tulede automaatlülitus iseenesest on, aga funktsioon
piirdub vist armatuurlaua/näidikute valgustusega, tekib lähituled peal märgutuli (ning Xenon lähituled hakkavad vajadusel kurvi suunas end pöörama,
võimalik et ka valgus veidi tugevam). Tagumised gabariidid põlevad olemata reÅžiimist alati.
Meie pere Yetil on tavalised lähituled, pole ka valgussensoril põhinevat päevasõidutulede ümberlülitamist lähituledele. Tuleb endal meeles pidada, või
pimedamaks aastaajaks lihtsalt jättagi lüliti lähitulede asendisse. Tagumised tuled põlevad igal juhul.
|
|
|
|
ents
huviline
Registreerunud 13.09.08
Postitusi: 24
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.10.11 17:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stefan
Tsitaat: | Algselt postitas: JaMa
Kas sellist konfi on võimalik ka muuta? Et tagatuled nii päeva- kui ka lähituledega koos töötaksid? |
Jah, seda peaks olema võimalik lasta teeninduses ümber kodeerida.
Tsitaat: | PS. Politsei enda Superbidel see süsteem ju sama |
Politsei praegustel Superbidel pole päevasõidutulesid, arvatavasti ka tuledeautomaatikat mitte.
Minu 2009 aasta Superbil samuti puuduvad udutulede plokis päevasõidutuled. Hämarusest sõltuv tulede automaatlülitus iseenesest on, aga funktsioon
piirdub vist armatuurlaua/näidikute valgustusega, tekib lähituled peal märgutuli (ning Xenon lähituled hakkavad vajadusel kurvi suunas end pöörama,
võimalik et ka valgus veidi tugevam). Tagumised gabariidid põlevad olemata reÅžiimist alati.
Meie pere Yetil on tavalised lähituled, pole ka valgussensoril põhinevat päevasõidutulede ümberlülitamist lähituledele. Tuleb endal meeles pidada, või
pimedamaks aastaajaks lihtsalt jättagi lüliti lähitulede asendisse. Tagumised tuled põlevad igal juhul. |
Sorry, et Yeti topicus OT, aga kõikidel uutel politsei-Superbidel on see tuledeautomaatika kenasti peal. Seega - ka vastavalt oludele tagatuled ei
põle
|
|
|
indrekp
huviline
Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom
|
postitati 14.01.12 09:16
|
|
|
Tänases lumepudrus üsna huvitav oli, pööretel kippus veits vibama ja kallaku peal veidi raskemini edasi liikuma. Mõtlesin esialgu, et rehvidega mingi
jama, aga korras olid. Rehvid Goodyear UGE 205/55 r16. Suuremast tuisuvaalust aga liikus eeskujulikult läbi. Ilmselt lihtsalt kuratlikult libe oli.
Marsruut Mustamäe-Sikupilli.
|
|
|
rems
huviline
Registreerunud 05.02.12
Postitusi: 1
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.02.12 20:12
|
|
|
Yeti 1,2 TSi -ga esimesed 5000km sõidetud talve tingimustes. Esimese külmaga (-8) juhtus nii et autosse sain sisse aga välja ei saanud kuidagi, ukesd
kinni, ees kõrvalistuja oma samuti, õnneks sellist jama ei ole enam juhtunud. -20 -30 kraadi juures muidugi ukse tihendid jube kõvad, eriti juhi
poolset ust annab kinni "meelitada", selline traktori ukse kinnilöömise tunne tuleb. Salongi soojenemisel jälle ok. Külmaga ka mingi vibratsioon
sisse tulnud, just kiirendamisel massin väriseb kui hull. Kas on näiteks mootori padjad siis külmast kanged või jää kuhugi vahele lännu , no see peaks
ju pikal sõidul ära sulama. Või tuleb hakata teeninude vahet sõitma. Eks näis kui ilmad soojemaks lähevad.
|
|
|
indrekp
huviline
Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom
|
postitati 06.02.12 09:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rems
Yeti 1,2 TSi -ga esimesed 5000km sõidetud talve tingimustes. Esimese külmaga (-8) juhtus nii et autosse sain sisse aga välja ei saanud kuidagi, ukesd
kinni, ees kõrvalistuja oma samuti, õnneks sellist jama ei ole enam juhtunud. -20 -30 kraadi juures muidugi ukse tihendid jube kõvad, eriti juhi
poolset ust annab kinni "meelitada", selline traktori ukse kinnilöömise tunne tuleb. Salongi soojenemisel jälle ok. Külmaga ka mingi vibratsioon
sisse tulnud, just kiirendamisel massin väriseb kui hull. Kas on näiteks mootori padjad siis külmast kanged või jää kuhugi vahele lännu , no see peaks
ju pikal sõidul ära sulama. Või tuleb hakata teeninude vahet sõitma. Eks näis kui ilmad soojemaks lähevad. |
Muideks mul masinaga täpselt sama teema. Just juhi ust peab mitu korda kinna tõmbama ja mingit kahtlast vibratsiooni olen ka tajunud. Pluss sellisele
jäätanud lumele sattudes, eriti pööramise peal, on kuulda sellist imelikku krõbinat (kahtlustan ise jää ja naelrehvi kontaktist tekkinud häält), isegi
kahtlustasin et rehvi käib kuhugi vastu, aga välisel vaatlusel seda ei paistnud. Uste tihendid lasin juba enne suuremate külmade tulekut silikooniga
üle. Aga nüüd nende külmadega käivitamisel kõiksugu info, mis infoekraanile tuleb, ilmub aegluubis.
|
|
|
indrekp
huviline
Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom
|
postitati 21.06.12 05:59
|
|
|
Peagi esimene hooldus masinal tulemas. Kellel kogemusi juba, kui palju võiks keskeltläbi raha minna?
|
|
|