raityyy
huviline
Registreerunud 20.01.09
Postitusi: 5
Asukoht: antsla
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.02.11 07:55
|
|
|
külmaga ei käivitu
selline mure et 2007aasta skoda octavia 2.0 tdi on sellise külmaga käivitus mured iga hommik ei taha ilma laadijata käima minna ja kus juures ei luba
ka alles kolmanda korraga kui laadija taga ja selline asi veel et eelsüüteküünla tuli põleb ainult neli sekundit umbes et kas see normaalne või
peabki nii vähe töötama. kas on tõesti aku probleem akul kohe 4 aastat täis kuigi akul rohelist värvi tuli pealt poolt.
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 20.02.11 09:25
|
|
|
neli sekundit on ilmselgelt vähe. minu põkadel praeguste ilmadega läeb tubli kakskümmend. seega võiks arvata, et küünaldega mingi kamm. kuigi see
lühike tule põlemine võib ka kuskil mujal ahelas olevat viga näidata. peetis küünaldega põleb tuluke ikka niikaua kui normaalne oleks. küünlaid saad
kontrollida ka ilma maha võtmata. mõõdad testriga takistust.
külmal ajal võiks õli ka vähemalt 5w olla. ja starteri korras ja määritud puksid ja töötavad harjad on ka eluliselt vajalikud.
|
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 20.02.11 13:44
|
|
|
Mul tundub, et sellise pika jutu puhul on kaks punkti teksti sees priiskamine. Äkki ei kasutaks üldse kirjavahemärke?
4 sekundit on kiirküünalde puhul täiesti normaalne toimimisaeg. Mu autol sama ja käima läks praktiliselt hetkega ka -29 kraadise pakasega.
|
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 20.02.11 15:54
|
|
|
no vot, vanainime sai jälle targemaks. ma põlnd seiemaani kiiretest küünaldest mõmmigi kuulnud. tänapäe tehnika on ikke imelik ja inimestel keik see
aeg nõnna kiire, et ei jäksa isegi küünla sooja rohkem kui mõne sekundi oodata.
a sel juhul, kui aeg normaalne siis järelikult küünlad ise otsas. tuli nende peetis olekut ei näita. oma kogemus just paari päeva takka. webasto suri
ää ja siis vaja oma jõududega käima saada ja gramm alla kolmekümne külmakraadi oli see ketramine ikke üks rist ja viletsus. sai siis küünlad vahetet
ja selgus, et kolm suisa surnud ja neljas vist leigeks hädaga läks. hea, et ikke nõnnagi käima sai, a nüüd on lust ja lillepidu uute küünaldega.
|
|
|
Marek001
huviline
Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165
Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI
|
postitati 22.02.11 07:31
|
|
|
eelsüüteküünalde kontrollimiseks kodustes tingimustes, kui puuduvad testrid ja muud asjad.
Võta jupp tavalist juhet. pane üx ots aku +klemmile ja teisega pane korra vastu küünla otsa kui tekib säde on küünal korras ja kui pole mingit sädet
siis küünal surnud. endal ära proovitud. toimiv süsteem.
|
|
|
Marek001
huviline
Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165
Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI
|
postitati 22.02.11 07:33
|
|
|
eelsüüteküünalde kontrollimiseks kodustes tingimustes, kui puuduvad testrid ja muud asjad.
Võta jupp tavalist juhet. pane üx ots aku +klemmile ja teisega pane korra vastu küünla otsa kui tekib säde on küünal korras ja kui pole mingit sädet
siis küünal surnud. endal ära proovitud. toimiv süsteem.
|
|
|
tonisk
huviline
Registreerunud 05.03.08
Postitusi: 48
Asukoht: Jüri
Kasutaja on eemal
Auto: Saab 9-5 Griffin
|
postitati 22.02.11 08:16
|
|
|
Kuidas küünaldele ligipääsuga on, kas peab palju lammutama? Pean silmas siin 2,0 TDI mootorit.
|
|
|
Velts
huviline
Registreerunud 18.01.11
Postitusi: 19
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Combi Ambiente 1,9 TDI ATM 2001
|
postitati 22.02.11 10:11
|
|
|
Oli kah sarnane häda paar aastat tagasi. Lasin Tartus suvalises teeninduses üle kontrollida ja üks küünal oligi kustnud. Lasin selle välja vahetada,
läks kokku koos tööga maksma mingi 300 krooni või veel vähem. Küünal ise maksis alla 200 kr ainult. Pärast seda on käivitunud paugust iga ilmaga. Aku
peab muidugi ka korralik olema. Olen lasknud praeguste ilmadega hommikuti ca kolm korda küünalt (korraga põleb tuli ca 5 sekundit, täpselt pole
lugenud), ja siis niikui võtit keerad, nii kohe ka käima hüppab. Käivitusabi pole kordagi vaja läinud, auto ise 10 aastat vana ja mootor üle 200 000
sõitnud.
|
|
|
Marek001
huviline
Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165
Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI
|
postitati 22.02.11 11:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tonisk
Kuidas küünaldele ligipääsuga on, kas peab palju lammutama? Pean silmas siin 2,0 TDI mootorit. |
ma enda omal pole küünlaid uurinud aga sõbra volvol testisin küünlaid nii.
|
|
|
Ander
klubiliige
Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125
Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi G-TEC
|
postitati 25.02.11 06:01
|
|
|
Vahetasin ka endal kõik küünlad ära kuna üks andis otsad. Ei koonerdanud, tellisin korralikud BoschÂŽi küünlad. Ei meeldi minulegi see suurte
külmadega 4-5 sekundiline küünalde töö. Minu eelneval liikuril Audil, mis sama kotserni oma, põles külmaga ikka vähemalt 15-20 sekundit, sama ka töö
Volkaritel. Mingi kala on igatahes kahesilmavahele neil Skoda inseneridel jäänud.
|
|
|
Velts
huviline
Registreerunud 18.01.11
Postitusi: 19
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Combi Ambiente 1,9 TDI ATM 2001
|
postitati 25.02.11 22:37
|
|
|
Eriti tobe on see, kui mootor on seisnud 3-4 tundi ja auto arvab, et mootor on veel soe...tuhka ta enam on! Siis ta laseb korraga küünalt vaid
sekundiks-paariks ja kogu lugu. Ja sellistel puhkudel on käivitamine ikka paras vaev. Hommikuti laseb aga 10 sekundit korraga (just hommikul mõõtsin)
ja siis läheb ka käima suht muretult. Mingi totrus on sinna skodeeritud tõesti...
|
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 26.02.11 06:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ander
Vahetasin ka endal kõik küünlad ära kuna üks andis otsad. Ei koonerdanud, tellisin korralikud BoschÂŽi küünlad. Ei meeldi minulegi see suurte
külmadega 4-5 sekundiline küünalde töö. Minu eelneval liikuril Audil, mis sama kotserni oma, põles külmaga ikka vähemalt 15-20 sekundit, sama ka töö
Volkaritel. Mingi kala on igatahes kahesilmavahele neil Skoda inseneridel jäänud. |
Ei saa aru! Audil aastast 2001 ja Transporteril aastast 2005 olid juba kiired küünlad peal. Tundus,et toimimise aeg oli otseses seoses temperatuuriga.
Läksid käima ilusti. Töö juures tõstukid, millel polegi eelsüüdet ja lähevad ka need käima.
Üsna tihti käivitusprobleemid seotud mootori kulumisega. Kui surved normis ja pihustid korras, siis peaks ka ilma igasuguse eelsoojenduseta käima
minema.
Küünlaid soovitatav vahetada kõik korraga, muidu võib vahetama jäädagi.
|
|
|
|
Marek001
huviline
Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165
Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI
|
postitati 27.02.11 13:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Suslik
Tsitaat: | Algselt postitas: Ander
Vahetasin ka endal kõik küünlad ära kuna üks andis otsad. Ei koonerdanud, tellisin korralikud BoschÂŽi küünlad. Ei meeldi minulegi see suurte
külmadega 4-5 sekundiline küünalde töö. Minu eelneval liikuril Audil, mis sama kotserni oma, põles külmaga ikka vähemalt 15-20 sekundit, sama ka töö
Volkaritel. Mingi kala on igatahes kahesilmavahele neil Skoda inseneridel jäänud. |
Ei saa aru! Audil aastast 2001 ja Transporteril aastast 2005 olid juba kiired küünlad peal. Tundus,et toimimise aeg oli otseses seoses temperatuuriga.
Läksid käima ilusti. Töö juures tõstukid, millel polegi eelsüüdet ja lähevad ka need käima.
Üsna tihti käivitusprobleemid seotud mootori kulumisega. Kui surved normis ja pihustid korras, siis peaks ka ilma igasuguse eelsoojenduseta käima
minema.
Küünlaid soovitatav vahetada kõik korraga, muidu võib vahetama jäädagi.
|
Vaidleks siiski vastu siinkohal. sõltumata mootori kulumisastmest, surveastmest ja pihustite seisukorrast kui ikka eelsüüte küünlad läbi siis -30C ja
auto ei käivitu olgu uus või vana.
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 27.02.11 14:06
|
|
|
hmm, ma vist kuskil siin juba kirjutasin, et kolmekümne ligi hommikutega oli jube vaev käima saada enda trakatsit. mingi minuti kanti hoidsin starerit
taga ja tasahilju hakkas miskit ikka süütama ja pütid tulid ükshaaval järgi ja läks käima küll.
siis sai küünlad testitud ja vahetatud ka. vanadest kolm olid täiesti surnud ja ühe kohta arvati, et võis leigeks veel minna.
nii et saab ikke käima küll kui kone piisavalt tihke ja starteril võhma jägub.
a no oleneb mootorist ka. ühel mu trakatsil on üldse ilma hõõgküünlata mootor ja seda ei vänta enam miinus viiega ka käima. puhtalt suvine kone.
õnneks talvel ei tarvitagi teist (veel).
|
|
|
Ander
klubiliige
Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125
Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi G-TEC
|
postitati 06.02.12 12:21
|
|
|
Kordan siis samas teemas olnud küsimust, kas on normaalne, et alla -20C põleb küünlaspiraal mõned sekundid? Käima läheb ikka väga vaevaliselt. Kui
küünal oleks läbi, siis jääks spiraal vilkuma kuid seda ei juhtu.
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 06.02.12 16:02
|
|
|
siin teemas eespool pikalt kirjutet "kiiretest" küünaldest. kui sul sellised, siis ju aeg igati normis ja sel juhul probla kuskil mujal.
kodustes tingimustes küünalde proovimiseks anti ka nõu. ise pole proovind ja tõele vastavust ei mõista kinnitada. kui küünlad sul vanamoodsalt kaanest
välja tulevad, siis ju lihtne proovida. ühes teises teemas siin selgus, et uhkematel masinatel on küünlad klapikambri kaane all peidus. kui sinna ise
ei viitsi kallale minna, siis vast mõni piisavalt pädev töökoda võtab ette. uhkematel masinatel peaks tester ka vigased küünlad veateatena kirja
panema.
|
|
|
AzA
huviline
Registreerunud 17.11.05
Postitusi: 205
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 2.0 TDI
|
postitati 06.02.12 17:02
|
|
|
Mul arvuti näitab selgelt, et kolmanda püta küünal on läbi. aga mingi spiraal vilkuma küll ei jää.
Ca 5 sekundit tulukest näen ja aidaa asi käivitub.
Midagi pole vahetanud 2005 aasta novembrist saati. Aku küünlad jne. kõik nii nagu poest tuli.
Mingit käivitamis muret küll ei ole, täna oli -20 letis ja 3s starterit ning kone läks pütt püti haaval ilusti tuksuma.
-26c tahtis 3x5s ja siis läks 2-3s käima.
Kodustes tingimustes küünalde proovimiseks soovin palju õnne - asuvad nad klapikambri kaane all.
Ennemini sõida suvalisse vasja hooldusesse ja lase arvuti järgi visata.
Näitab sulle kenasti ära, mis püti küünlad erroreid loobivad.
Infoks, et vastav kaabel massab iibeis umbes 5-6 euri.
Tarkvara on aga kallis osta, kuigi tuttav itimees aitab ka ehk välja.
Lihtsam kord aastas kasvõi esinduses veateateid kontrollida, see on minuti töö.
Näitab teinekord kõiksugu vahvaid muid vigasid ka ära, mida ise ei taipa vahetada.
TDI mootoritel ära õliga koonerda. Pigem on probleem kehvas õlis, mis kisub külmaga tavotiks kätte ära. Siis läebki starteril vaevaliseks survet
suruda.
Ja dsg kastidel, kuidas sidur lahutub? Kas käivitamisel lahutatakse ära?
Sidur all on manuaali ikka palju kergem käivitada kui vabakäiguga.
Muide ma tahtsin ka oma küünalt vahetada, aga öeldi, et kui käivitub, siis ära veel jända
hannes
|
|
|
|