Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Superbil kaob jõud ära (Vastuseid: 42 | Vaatamisi: 13273)
ricardo25
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.10
Postitusi: 147

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: skoda kodiaq rs 2019

postitati 11.08.11 20:32 Tsiteeri
superbil kaob jõud tagant ära



nüüd on hakkanud aegajalt veel sumpsist valget tossu tulema ja vahel päris korralikult


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 12.08.11 07:08 Tsiteeri


valge toss on veeaur. kuskilt pääseb vesi põlemiskambrisse. näiteks kaanetihend lekib või suisa pea kõver või mõni pragu kusagil või ...

väga võimalik, et vesi on täitsa eraldiseisev viga. a võivad ka omavahel seotud olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 12.08.11 07:19 Tsiteeri


ma targutan veel. võiksid maf-i juhtme lahti võtta ja siis sõita. sel juhul ükski andur pilli ei puhu. asi töötab siis "safe mode-s" ja tabelite järgi.
põhjusmõtteliselt peaks siis olema laias laastus nigu vabalthingav lahja diisel. minek peaks olema kogu aeg ühtlane ja sujuv (ja uimane ka muidugi).
seuke juba linnakiirustel ää koolemine on ikke imelik. lahtise maf-iga peaks superb vast mingi 120 ehk ikka pikalt venitades maanteel sisse saama.
ega sellega palju targemaks ei saa, a niipalju oleks selge, et rauapool keik toimib kone sisemuses.

valge tossu teemat see asi ei puuduta.
sellega vaata igaks petteks, ega õli pole emulsiooniks läinud või ega paisupaak pole tumedaks värvunud. ja taset paisupaagis jälgi ka. asjaliku valge ajamisega peaks tase ikka hoolega vähenema.
kui emulsioon mootoris, siis põhjusmõtteliselt võid edasi sõita, aga koormused hoia väiksed igaks juhuks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ricardo25
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.10
Postitusi: 147

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: skoda kodiaq rs 2019

postitati 12.08.11 09:16 Tsiteeri
superbil kaob jõud ära



täna käisin diagnostis
öeldi et kuskil laseb õhku läbi sest kui ta arvutiga gaasi lisas hakkas vilistama kapoti all


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ricardo25
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.10
Postitusi: 147

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: skoda kodiaq rs 2019

postitati 12.08.11 09:19 Tsiteeri
superbil kaob jõud ära



tosool kaob ära jah kuidagi eriti pikkadel sõitudel kui kiirused suuremad ehk trassil


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 12.08.11 10:23 Tsiteeri


ilmselt siis jah kaks erinevat viga üheaegselt kallal.
kuda õli ja veega on? emulsiooni kuskil näed?
kui väga segi pole, siis võid ju edasi lasta ja leppida regulaarse punase juurde valamisega.
kui ennustama peaks, siis kaan kõver oleks esimene panus. ja teiseks jätaks kaanetihendi lekke.
need siis mõlemad kehtivad juhul kui kaduv vesi ikke läbi mootori käib ja sumpsi kaudu lahkub. väljapoole lekkimine peaks hästi palja silmaga näha olema. punane vesi jätab head jäljed järgi.
kui sissepoole leke tõeks osutub, siis on ees pea maha võtmine. edasi siis paistab, kui kaan kõver siis lihvimine. ja surveproov igal juhul ja uus tihend ja poldid ja asi kokku ja see mure ilmselt lahendatud.

kas see õhuleke sai reaalse asukohaga tuvastatud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ricardo25
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.10
Postitusi: 147

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: skoda kodiaq rs 2019

postitati 12.08.11 14:51 Tsiteeri
superbil kaob jõud ära



ei homme plaan viljandi sõita ja lähemalt uurima hakata ja viga üles otsida
kas viga võib tõesti nii suur olla et võib mootori kotti joosta
siis vw foorumis soovitatakse mitte sõita
kuigi täna käisin peale diagnosti sõitmas ja kiirendus päris korralik ja tundub nagu kõik oleks korras jälle


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 12.08.11 18:08 Tsiteeri


ei joose sul miskit kotti.
vaata õlivarrast.
kui emulsioon sees õli asemel, siis lihtsalt ää väga peenesta.
kui tase tugevalt üle maksimumi siis peab suisa õrnalt ringi käima.

kuigi ilmselt on sul õliga kõik kena ja vesi väljub sumpsi kaudu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ricardo25
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.10
Postitusi: 147

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: skoda kodiaq rs 2019

postitati 13.08.11 18:14 Tsiteeri
superbil kaob jõud ära



nii täna siis jälle natuke targem
sõitsin täna 590km
Probleeme ei olnud,kiirendus oli hea turbo tagant ära ei kadunud ja ei suitsend kah
täna mulle siis seletati et kui sumpsist tuleb valget suitsu ja jahutusvedelik kaob kuhugi võib see mootorisse lekkida
ja tulemus on et plokikaan kõver või tihend laseb läbi
niiet läheb siis kaane mahavõtmiseks ja lihvimiseks .
vaatasin täna hommiku siis õli oli suht miinimumi peal ostsin siis filtrid ja õli et vahetan täna ära viimati vahetasin kuskil 13000km tagasi
aga kuna läheb siis plokikaane remondiks pole mõtet õli täna vahetada valain lihtsalt liitri juurde
koos kaanega vahetatakse kohe rihm koos rullikutega ära
ja veel mingid tihendid
eile ostsin diagnostika kaabli ja täna panin külge, turbol mingit viga ei näidanud.
vahetatakse vaakum voolikud välja
oskab keegi pakkuda tööraha ,palju see remont kõik maksma läheb plokikaane mahavõtmine lihvimine hammasrihma vahetus turbo vaakumvoolikud välja vahetamine +veel väljalaske ja sisselaske kollektori tihendid
mis töö umbes maksma läheks


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 13.08.11 19:29 Tsiteeri


no see on tubli päeva töö. pluss vahepeal ootad kuni pea lihvis käib.
mingi paarkümmend eurot on vist minimaalne tunnihind tänapäe.
ja ära lase vanu polte tagasi panna. osta näiteks forsist uued. ja tihend mõistagi ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ricardo25
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.10
Postitusi: 147

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: skoda kodiaq rs 2019

postitati 14.08.11 06:23 Tsiteeri
superbil kaob jõud ära



päeva töö kuskil 8 tundi
kas see oleks koos lihvimisega
et siis koos turbo vaakumvoolikute vahetused ja muud nipet näpet õli ja filtrid
läheks mingi 2päeva
aga arvestad sa ka rihma ja rullikute vahetust sest mulle öeldi et ei riskiks vanat sinna tagasi panna
poldid ja tihendid tulevad uued


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 14.08.11 09:24 Tsiteeri


üldjuhul mehhaanik ei lihvi ja lihvija ei tee mutrikeeramistööd.

tavaliselt keegi võtab pea maha ja see viiakse mujale lihvi. ja eeldatavasti tehakse sääl ka surveproov ja soovitavalt veel klappide soveldamine ja sääretihendite vahetus.

lihvijail võib omakorda järjekord olla, ehk siis vabalt võib mõni päev niisama ootamist ette tulla.

rihmavahetus on pea mahavõtmise kõrval veerandtunni töö, kuna pea kätte saamiseks tuleb ju rihm nagunii maha võtta.

ajaga on asjad suhtelised. teoorias võib asjalik mees kõik kokku-lahti tööd ka poole päevaga ää teha, praktikas aga võib juba ainuksi kollektori kätte saamine terve päeva võtta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ricardo25
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.10
Postitusi: 147

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: skoda kodiaq rs 2019

postitati 14.08.11 18:27 Tsiteeri
superbil kaob jõud



kas keegi tark teab kas viljandis lihvitakse plokikaant
ja kas tehakse ikka korralikult antakse mingi garantii kah


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ricardo25
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.10
Postitusi: 147

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: skoda kodiaq rs 2019

postitati 15.08.11 10:30 Tsiteeri
superbil kaob jõud



leitud juba
kolmapäeval läheb siis kaan lihvi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ricardo25
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.10
Postitusi: 147

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: skoda kodiaq rs 2019

postitati 20.08.11 09:22 Tsiteeri
superbil kaob jõud ära



Tervitus
sai siis asi korda
plokikaan sai siis ära lihfitud ja peale pandud
uued tihendid ja poldid
hammasrihm koos kogu komplektiga
õli ja filtrid
kütusefilter
turbovoolikud sai kah ära vahetud ja leitsime lekke ühes voolikus oligi auk päris hästi oli teine ära kulunud ,oli seal õhuklapi all see voolik ja seda auku polnud üldse näha.
ja sellepärast vahepeal tunduski kõik korras kuna see voolik oli suht tihkelt seal vastas
lihtsalt ajab päris tigetaks see
et lähed kuskile teenindusse või remondikohta siis seal ajavad sulle sellist udu pähe ,
mulle väideti et küll on turbo läbi küll mingid klapid siis hakkati mingit aju juttu ajama
ja tegelik viga oli mingis voolikus kus oli auk.
minu suureks üllatuseks oli see et isegi forss laiutas käsi ja määrisid mulle mingit jama pähe teenindused kellel on viimasepeal tehnika ja kogend mehaanikud ja spetsialistid ei leidnud viga üles vaid läksid kergemat teedpidi
ja üks vana enda koduhoovipeal leiab vea üles
täiesti uskumatu.
põhimõteliselt kui ikka ise asja ei jaga ja pole kedagi tuttavat kah kes jagaks siis jäädki jooksma nende remonditöökojatesse ja maksad lihtsalt lampi
või juhtus ainult minuga nii


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 20.08.11 11:50 Tsiteeri


Ei, see ongi nii :).
Selliste vähemlevinud vigadega ongi nii, et teeninduses tahetakse sul kõik välja vahetada. Lihtsam on ise uurida ja tokitseda seni, kuni leiad vea ülesse. Räägin siis omadest kogemustest :).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ricardo25
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.10
Postitusi: 147

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: skoda kodiaq rs 2019

postitati 20.08.11 13:22 Tsiteeri
superbil kaob jõud ära



nii nüüd siis selle turbo jandi juurde tagasi
kas minna nüüd forssi võtta see katkine toru kaasa ja näitan neile kus viga oli et millega nemad hakkama ei saanud vaid pakkusid mulle igasugust jama ja küsiks raha tagasi selle n75 klapi mille nemad mul ära vahetasid.
viga ei olnud ju tegelikult selles n75 klapis vaid selles voolikus mis lekkis


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
vikir
huviline



Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 38

Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 21.08.11 05:48 Tsiteeri


Läbikäidud tee-sai ostetud skoda fabia 1,9TDI PD mootoriga,sõitis niikuis siidi aga otsustasin teha pisukese diagnostika,et veenduda auto headuses.Aga see oli suur viga sest diagnostik ei avastanud midagi halba ja peale seda ei sõitnud enam auto nii hästi kui varem.Kui läks üle 120.km.kiirust lõi turbo tagant ära.Otsisin siis viga ise kuid kaablit polnud ja sinna see jäigi kuniks otsustasin minna teise diagnostiku juurde.See siis,, avastas,,et vaakumi jagamis blokk läbi ja vaja see vahetada.Nii,nii proovisin siis tellida seda blokki suve autost,küsiti 183 euro raha.Samas Ebays 92 euri uus ja poolpidused mingi 40Euri.Vahetasin siis egr klapi ja turbo vaakumid omavahel ära ja sõitsin niikui mees muiste seni kui sain Ebayst uue bloki.Kui sain Ebayst bloki kätte võtsin vana bloki maha ja uurisin luubiga blokki sisseminevaid ühenduskohti ja,mis selgus,blokk ise töökorras kuid kinni-lahti montaaziga diagnostiku poolt olid kolmel vooliku pesal rõngastihenditel servad katki lükatud ja vaakum vuhises läbi.Aga minule läks see jama kena kopika maksma.Rohkem enam ei külasta selliseid remondikohti kes lambist juppe vahetavad.Omal nüüd Vag-kaabel teeb töö ära ja kui vaja saavad sõbrad ka asja korda.Ja nüüdseks on auto ka vahetatud,autoks ikka skoda kuid bensukas,uni rahulikum.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.1% - SQL: 60.9%]