Ander
klubiliige
Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125
Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi G-TEC
|
postitati 16.06.11 05:49
|
|
|
Nõu 180 tuh. hoolduseks
Tere, vajaksin nõu 180 tuh. hoolduse osas.
Lisaks õlidele ja filtritele (õli-, kütuse-, õhu- ja salongi) lähevad vahetusse esiamordid. Mida veel oleks vaja sellise läbisõidu juures vahetada.
Kuna kõik tingimused tööde teostamiseks on olemas, siis teeksin seda ise, sooviksingi nõu kuulda. Soovitusi stiilis - mine esindusse pole mõtet
kirjutada, eesmärk on teine.
Suvel tuleb pikemaid otsi lõunavabariikudesse (Türgini) siis arvasin, et peaks vahetama ka hammasrihma kuna viimati on see 90 tuh. juures vahetatud.
Mida peaks aga hammasrihmaga kaasnevalt vahetama?
|
|
|
Valts
klubiliige
Registreerunud 31.01.06
Postitusi: 330
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Ford Mondeo 1,8 tdci
|
postitati 16.06.11 07:19
|
|
|
veepump kindlasti ja ka muidu see pingutusmajandus seal hammasrihma juures. kui nii pikk reis lõunaosariikidesse ees on, siis vaata ka pidurid üle .
Samuti kannataks ka DSG-s õli ära vahetada (koos filtriga), kui sa seda alles hiljuti teinud ei ole. See õli seal ei ole igavene. Hoolda ka
konditsioneer ära, türgis ilma sõita on üks hirmus piin
|
|
|
Ander
klubiliige
Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125
Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi G-TEC
|
postitati 16.06.11 10:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Valts
veepump kindlasti ja ka muidu see pingutusmajandus seal hammasrihma juures. kui nii pikk reis lõunaosariikidesse ees on, siis vaata ka pidurid üle .
Samuti kannataks ka DSG-s õli ära vahetada (koos filtriga), kui sa seda alles hiljuti teinud ei ole. See õli seal ei ole igavene. Hoolda ka
konditsioneer ära, türgis ilma sõita on üks hirmus piin
|
Kont on tipp-topp korras tänu Jumalale! Kas selle rihmaga käivad ka rullikud kaasas? Veepump, pinguti, termostaat ka siis korraga.
Mis see DSG õlilaks filtriga võiks olla rahalises väärtuses?
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 16.06.11 18:27
|
|
|
well, ma olen laisk ja ei viitsi foorumis otsida, kas kuskil on kirjas, mis kone sul on.
a igatahes agr mootoril (minu mõlemal traktoril on seuke) pole küll kuskilt otsast vaja veepumpa vahetada.
agr-il läeb koos rihmaga pinguti ja kolm rullikut. just ostsin komplekti korralikke hinnaga 155 rutsa.
ja enne pikka sõitu veendu, et varuratas on korras ja õhku täis ja varupirne võta ka kaasa. lõunas on ööd pimedad ka suvel.
|
|
|
Ander
klubiliige
Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125
Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi G-TEC
|
postitati 17.06.11 05:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: diesel
well, ma olen laisk ja ei viitsi foorumis otsida, kas kuskil on kirjas, mis kone sul on.
a igatahes agr mootoril (minu mõlemal traktoril on seuke) pole küll kuskilt otsast vaja veepumpa vahetada.
agr-il läeb koos rihmaga pinguti ja kolm rullikut. just ostsin komplekti korralikke hinnaga 155 rutsa.
ja enne pikka sõitu veendu, et varuratas on korras ja õhku täis ja varupirne võta ka kaasa. lõunas on ööd pimedad ka suvel. |
Miks antud mootoriga isendil veepumpa pole vaja vahetada, reeglina ju soovitatakse see ka vahetada? Kas sellel mootoritüübil on ka mingi pinguti
(näit. nagu geneka rihmal) eraldi olemas või on selleks rullikud?
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 17.06.11 06:53
|
|
|
nagu ma juba eelmises postituses kirjutasin on vahetatavate juppide hulgas rihm, kolm rullikut ja pinguti. viimane on oma olemuselt ka rullik, südamik
vedruga pingutuv ekstsentrik.
veepumba vahetust soovitavad varuosamüüjad ja remontijad.
patt on ju lollile tema raha alles jätta.
tootja ei nõua, ega isegi soovita pumpa vahetada.
mina vahetasin esimest korda pumba alles nüüd kevadel, kui veeringluses probleemid ilmnesid (ei olnud seotud pumbaga, nagu hiljem selgus), läbisõit
palju üle poole miljoni versta.
samas ega keegi ei keela vahetada. omal ehk süda rohkem rahul. vabalt võiks ka igaks petteks väntvõlli ja kepsud aeg-ajalt uutega asendada.
tegelikult on rihm ja rullikud ka igal vahetusel nii head välja näinud, et usutavasti võiks vabalt palju-palju pikemalt sõita. probleem lihtsalt
selles, et kui peaks rihm otsad andma, siis järgneb väga kulukas remont. kui pump otsad annab, siis ei juhtu suurt midagi. kehval juhul nööri otsas
töökotta ja mõni tunnike ootamist.
edit: aga sinu 2005 aasta masinal ei ole kindlasti enam agr mootor. seega pole minu jutt tõenäoliselt pädev sinu auto teemal.
|
|
|
alarallin
huviline
Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193
Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal
Auto: Fiesta ST 210HP
|
postitati 20.06.11 17:12
|
|
|
Mul on 2003 a. masinal 1,9 TDI 96kW tähisega ASZ. 180 000 km hoolduse ajal vahetasin ka veepumba, kuna 1. soovitati 2. lahti võttes selgus, et vanal
veepumbal oli päris suur lõtk. Seega oleks nagunii varsti vahetusele kuulnud. Samas ei olnud ise juures kui eelmine omanik 90 000 hololdust tegi...
|
|
|