Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Superb II amordid (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 4162)
alfonso
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.12
Postitusi: 182

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III 1,4TSI L&K

postitati 01.06.12 10:30 Tsiteeri
Superb II amordid



Seda teavad vast kõik Superbi omanikud, et amordid ei ole just kõige asisemad. Tegelikult on täpselt sama mure ka kõikidel sama põlvkonna Passatitel.

Mis mind Superbi amortide juures häirib on see, et natukenegi äkilisemalt kohapelt liikudes kipuvad rattad "hüppama" ja see, et Tallinna konarlikel tänavatel sõitmine raputab mõnikord ikka sisikonna päris segamisi. Oma olemuselt võiks Superbiga sõit olla palju pehmem.

Küsimus siis järgmine. Kas keegi on vahetanud oma Superb II-e originaal gaasiamordid mõne korralikuma õliamordi vastu?

Millist õliamorti üldse võiks vaadata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
duplex
huviline



Registreerunud 16.12.08
Postitusi: 47

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Passat Variant Comfortline 1.6TDI

postitati 01.06.12 12:13 Tsiteeri


Mul hetkel Greenline ehk see madaldatud vedrustusega. Peaks olema veel jäigem kui tavalse vedrustusega Superb. Võibolla ei tunne suurt vahet sellepärast, et talvel sõitsin selle viimase Audi A4 B8 mudeliga ja too oli ka päris jäik. Aga ma ei tunne vajadust amorte vahetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
alfonso
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.12
Postitusi: 182

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III 1,4TSI L&K

postitati 01.06.12 19:04 Tsiteeri


Ma ei teadnudki, et GreenLine-l on tavavedrustusest jäigem vedrustus:o
Kuidas on äkilisema kohalt minemisega? Kas võtab rattad hüppama?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
alfonso
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.12
Postitusi: 182

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III 1,4TSI L&K

postitati 10.10.12 07:24 Tsiteeri


Mina vist annan alla oma amordiotsingutega:D
Olen üritanud igalt poolt uurida, kas saaks Superbile alla mingeid korralikumaid amorte, mis oleks pehmemad ja ei laseks ratast kiirendades hüppama, aga abi ei ole mitte kuskilt leidnud. Poodides vaadatakse kala näoga vastu ja vastus on, et nemad ei tea amortide omadustest mitte midagi. Ainult oskavad kataloogist näpuga järge ajada ..... :/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reverse
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260

Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia vRS CR TDI DSG

postitati 10.10.12 07:47 Tsiteeri


Minuteada pehmem amort küll hüppamist ei vähenda, kust selline idee?

Hüppamisest lahti saamiseks on muud vahendid. Otsi võõrkeelsetest foorumitest nt "anti lift kit".

Küll aga muudab see auto veel jäigemaks ja konkreetsemaks.

Kui otsid pehmet sõitu siis peaks vist vaatama midagi muud peale saksa (VAG) autode :)


www.sadulsepp.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alfonso
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.12
Postitusi: 182

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III 1,4TSI L&K

postitati 10.10.12 08:33 Tsiteeri


Tegelikult on mul postituses kirjeldatud kahte erinevat probleemi/muret, mis on küll mõlemad vedrustusega seotud, kuid siiski eraldiseisvad:D

Jäikus:
- Eks siin ole tegu kogu veermiku ülesehitusega, mitte ainult amortidega, aga esialgne idee oli õli+gaas amordid vahetada õliamortide vastu, et saada veidi amorte "pehmemaks". Tänaseks päevaks on selgunud, et Superb II -le õliamorte ei paku keegi.
Samas on eelmise põlvkonna Superb palju pehmem ja augulistel teedel mõnusam sõita. Küll jah kurvides on ka tüki "vedelam". Nii, et VAG suudab mugavat autot teha küll.

Ratta hüppamine kiirendusel:
- Avaldub see selles, et kui asfaldil natuke äkilisemalt kiirendada ja ratas esimese käiguga ringi lasta, hakkab ratas hüplema.
Niipalju, kui ma olen targemate inimestega konsulteerinud, siis see ratta hüppamine on probleemiks nii Passati kui ka Superb II puhul ja põhjuseks kehva kvaliteediga amordisaatorid.

Ma lihtsalt üritan oma naiivsuses kahte erinevat probleemi korraga lahendada:D

reverse, kuidas sul RS-il selle kiirendamisega on? Ma eeldan et sellel autol on tema sportlikuma vedrustuse tõttu need probleemid juba tehases elimineeritud?

Anti Lift Kit on selline huvitav asi küll jah:) Tallinna teedel liigeldes, aga vist peaks õhtul koju jõudes hakkama siseorganeid õigetesse kohtadesse loksutama:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reverse
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260

Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia vRS CR TDI DSG

postitati 10.10.12 09:06 Tsiteeri


Jään vastuse hetkel võlgu, kuna sissesõidu kilomeetrid pole veel päris täis ei ole ka gaasipedaali korralikult vajutanud :o

Pealegi istun ju DSG otsas ja ma eeldan, et selle kasti koostöö koos igasuguste kolmetäheliste lühenditega (ESP jne) on parem kui manuaalil. Märjal asfaldil kohalt minnes vahetab too esimeselt käigult teisele väga nobedalt. Võibolla on asi ka diisli väändes, mis on väga madalal juba väga suur :)


www.sadulsepp.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 10.10.12 09:19 Tsiteeri


kas superbile õhku ei pakuta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
alfonso
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.12
Postitusi: 182

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III 1,4TSI L&K

postitati 10.10.12 09:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: diesel
kas superbile õhku ei pakuta?


Vabanda minu ignorantsust, aga kas mõtled õhkamorte? Ma pole kuulnudki, et neid eraldi oleks võtta .... osadel autodel on küll õhkvedrustus tõesti olemas, aga eeldan, et see ei piirdu ainult amortidega ....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lare
meeskond

Avatar


Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154

Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal

Auto: Scout

postitati 10.10.12 11:00 Tsiteeri


Mul üks tuttav Superbi klient pani autole alla KONI FSD amordid ja kiidab. Muud ma ei oska öelda.
http://www.koni.com/car-racing/products/performance/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
alfonso
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.12
Postitusi: 182

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III 1,4TSI L&K

postitati 10.10.12 12:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lare
Mul üks tuttav Superbi klient pani autole alla KONI FSD amordid ja kiidab. Muud ma ei oska öelda.
http://www.koni.com/car-racing/products/performance/


KONI FSD kohta liiklevad jutud on küll suht positiivsed. Hinnaks ütleb Motoral 608 eurot ja tarneaeg üle kuu:D

Peab täitsa kaaluma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 10.10.12 14:50 Tsiteeri


õhuga amorte on ka olemas, sääl küll õhk regullib kliirensit. aga ma pidasin ikka vedrustust silmas. väga mõnusa ja pehme sõidu peaks sellise swapiga küll saama. kas see kuidagi hüppamist mõjutab, seda ei mõista kommenteerida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
alfonso
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.12
Postitusi: 182

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III 1,4TSI L&K

postitati 11.10.12 10:23 Tsiteeri


Päris õhkvedrustus oleks Superbi all täitsa mõnus tõesti:D Vajutad aga nuppu ja reguleerid jäikust ning kliirentsit kuidas vaid tahad.

Sellist asja vist keegi Skoda eriti pakkuda veel ei viitsi. Eks suure maailma jaoks ole Skoda üldse üpris tähtsusetu automark ja kohalik Euroopa nali ... veel.

Samas jääb alati võimalus tööriistad kätte haarata ja mõne teise auto õhkvedrustus ise parajaks "kohaldada":D

Vastupidavus ei kipu vist õhkvedrustusel aga väga hea olema. Neid Range Rovereid on linnapeal nähtud küll ja küll, millel üks külg või taguots kahtlaselt kreenis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 11.10.12 16:50 Tsiteeri


hmm, valdav enamus veokaid ju õhu otsas sõidab ja ega neid eriti lääbakil kuskil ei näe.
superb jagab vist põhja mõne muu aparaadiga, peaks juba marginaalse tähtsusega asja staatusest välja saama.
mingi aeg otsisin oma vana ja väsind traktori jaoks vidinaid. no utoopia, asi oleks tulnud kallim kui ülejäänd auto, a igatahes sisteeme müüakse ja suisa siinsamas eestiski. ega sääl muud kosmoseteadust pole, kui et vedru asendatakse õhupalliga põhjusmõtteliselt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
alfonso
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.12
Postitusi: 182

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III 1,4TSI L&K

postitati 11.10.12 18:01 Tsiteeri


Passatile on sellist asja täitsa saada. Näiteks: http://www.streetbeatcustoms.com/Air-Lift-:-Easy-Street/Air-Suspension-Kits/Volkswagen-Passat-Air-Lift-Digital-Air-Suspension-Combo- Kit-_-95782/867566/

Hinnaks "kõigest" 2400 dollarit.

Aga saab ka 900 dollariga algelise komplekti kätte: http://www.streetbeatcustoms.com/Air-Suspension-Inc/Air-Suspension-Kits/Custom-Air-Suspension-Kit/582027/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
alfonso
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.12
Postitusi: 182

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III 1,4TSI L&K

postitati 11.10.12 18:14 Tsiteeri


Aga palun, midagi Skoda Fabia omanikele:D
http://www.x2industries.com/skoda-1999-2006-skoda-fabia-a2-polo-plug-and-play-air-suspension-kit-p-5162.html?osCsid=q7ucb4dfn5vqkl8i 7ugsqbhjs4


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reverse
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260

Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia vRS CR TDI DSG

postitati 16.10.12 08:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: alfonso
reverse, kuidas sul RS-il selle kiirendamisega on? Ma eeldan et sellel autol on tema sportlikuma vedrustuse tõttu need probleemid juba tehases elimineeritud?


Nüüd saan sellele küsimusele ka vastata - "hüppamine" on täitsa olemas. Märjal asfaldil sai proovitud korra siis "punn põhjas" foori tagant kiirendamist (kast S reziimis).. Nojah, jääb ka viimaseks korraks, see tõmblemine mis gaasi vajutamisele järgnes on ikka piinlik. Vaene auto - justkui mingi remondimees istuks kuvaldaga kapoti all ja "kontrolliks" veermikku :D

Katsetuse tulemused siis järgmised:

- käiguvalits sport reziimi, punn põhja = meeletu hüplemine ja rabelemine kuni kolmanda käiguni.

- käiguvalits tavalises reziimis, punn põhja = hüplemine kadunud, auto lihtsalt kiirendab, taadeldud tagumikusensor kiiruse kasvamise nobedusel erilist vahet ei täheldanud.

NB! kõik eelnev siis väga märjal teelõigul, ilma olulise "pidamiseta".

Ootan kuiva ilma, siis proovin uuesti :)


www.sadulsepp.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
alfonso
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.12
Postitusi: 182

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III 1,4TSI L&K

postitati 16.10.12 09:02 Tsiteeri


Minu kogemus on, et mida märjem on teepind, seda kergemini gaasi vajutades see hüppamine tekib. Hüppamisest saab lahti, kui startides sidurit libistada ja tunnetada, millal hüppamine tulema hakkab. Täis tallaga kiirendamisel siduri libistamine ei ole just autole väga tervislik, nii et kodus paluks mitte järgi proovida.

Usun, et manuaaliga võib see probleem olla isegi teravam ja automaat suudab kuidagi sujuvamalt majandada .... selline tunne vähemalt.

Oma Superbiga kogen linnaliikluses ratta rappumist ka teise käiguga. Kolmandaga proovinud ei ole.

See rappumine on aga nii õudne, et kui ikka rappuma võtab, siis ka jalg gaasipedaalilt tõuseb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
duplex
huviline



Registreerunud 16.12.08
Postitusi: 47

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Passat Variant Comfortline 1.6TDI

postitati 08.06.13 23:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: alfonso
Ma ei teadnudki, et GreenLine-l on tavavedrustusest jäigem vedrustus:o
Kuidas on äkilisema kohalt minemisega? Kas võtab rattad hüppama?


Superbi pole hüppama saanud, ega pole nii vajutaja mees kah. Sellel oli 17" 225 rehv all originaalis. Vahetasin madala veeratakistusega Michelini ökorehvid (olid kulunud ja hakkasid undama) uute 80ā‚¬/tk Nakangide vastu. Muide Aasta Auto "spetsialistid" ei suutnud mitme visiidi jooksul undamise põhjust kindlaks teha, kõik olevat korras ja müratase jah pidavat natukene kõrgem olema... Sain vaikuse tagasi kui uued rehvid all. Mingit küttekulu erinevust odavate Hiina rehvidega hetkel küll ei märka. Enda Greenlinega talvel sõites peab ütlema, et paras triikraud on. Kui teised sõidavad lumerööpas siis mul käis põhi vastu. Mul pole päris tavaline Greenline vaid natukene spetsiifilisema varustusega, küttekulu on sellegi poolest väike. Greenlinel peaks olema kas 2 või 3 cm madalam kliirens.

Probleeme oli 2009 A4 2.0 105kw. Sellel sai 225 rehv vahetatud talveks 205 vastu ja pidurdusteekond pikenes tunduvalt ja ratas käis ringi väga kergelt. Kruusa/killustiku peal võttis hüppama kah. Pean tunnistama, et kitsama rehviga A4 sõiduomadused halvenesid oluliselt, eriti järsul pidurdamisel võttis ABS-i kergemalt tööle. Samal ajal kui 225 rehviga oli pidamine nagu kännu taha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype
tsekkar
huviline



Registreerunud 08.08.06
Postitusi: 144

Kasutaja on eemal

Auto: O3 4x4 black

postitati 14.06.13 04:15 Tsiteeri


RS bensukas manuaal hüppab ka nagu konn. Olgu tee kuiv või märg. Sa võid ju panna paremad amordid ja mingi "kit"-i, siis muidugi sõit läheb jäigemaks. Mulle isiklikult jäikus meelldib;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.1% - SQL: 57.9%]