Tsitaat: | Algselt postitas: reFFLex
ABT:
lubatud: 170 hj vs testi tulemus: 148 hj / 370 Nm vs 337 Nm
B&B:
lubatud: 174 hj vs testi tulemus: 163 hj / 390 Nm vs 378 Nm
KW-Systems:
lubatud: 170 hj vs testi tulemus: 141 hj / 410 Nm vs 339 Nm
MTM:
lubatud: 177 hj vs testi tulemus: 159 hj / 390 Nm vs 362 Nm
Tec Power:
lubatud: 180 hj vs testi tulemus: 144 hj / 420 Nm vs 335 Nm
WKR:
lubatud: 175 hj vs testi tulemus: 150 hj / 400 Nm - 255 Nm
Säh sulle siis kooki moosiga... |
Teen ka siis esimese postituse sellesse foorumisse... ,
Oma kogemustest võin arvata mis viga on tehtud antud testimisel - suure tõenäosusega sõideti ühe autoga dünosse ja siis seal vahetati chippe ning
tehti düno tõmbeid. Sama siis ka maanteel lõppkiiruse testimisega.
Kuid vähemalt turbo bensukatel on sedasi et kui ajule on tehtud restart siis vajab aju autoga u. 150km sõitmist ennem kui ta normaalselt tööle hakkab.
Aju vajab sissetöötamiseks andurite andmeid. Ta analüüsib neid teatud aja jooksul ja salvestab need enda sees olevatesse puhvritesse. Hiljem kui on
juba konkreetse mootori andmed selged läheb aju välja "safe mode"st ja hakkab juba korralikult tööle.
Vahe safe reziimil ja juba selgeks õpetatud andmetega reziimil on igal juhul juba tagumikuga vägagi tuntav. Sama moodi peaks aju õppima ka vähendama
heitgaase.
Ja selle pideva ajude vahetamisega keerati ka see auto lõpuks tuksi.
* Mõtlen siin praegu ühe Octavia 2,0 TDI + DSG ostu peale. Uurisin Ka Auto 100 chippimise võimalust. Diislitele pakuti järgnevat:
1,9TDI
Originaalis: 77 kW (105 HP) 250 Nm,
Chipituna: 103 kW (140 HP) 320 Nm - 10 300 kr
2,0TDI
Originaalis: 103 kW (140 HP) 320 Nm,
Chipituna: 130 kW (176 HP) 390Nm - 14 300 kr
BMW 328i E30 Stroker & BMW 318is E30 & Seat Altea XL 2,0 TDI+DSG
|
|