Lehekülgi: 1 2 |
enzo
klubiliige
Registreerunud 09.11.10
Postitusi: 82
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra ST 300 4drive 18
|
postitati 01.01.14 10:25
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tnx
Mis puutub vahepealsesse teemaarendusse autode ruumikuse kohta, siis mina olen superbi ruumikuses pettunud - salong on kitsas (3 last tagaistmel
saavad turvavööd kinnitada ainult siis, kui uks on lahti; juhi parem põlv on sõidu ajal pidevalt vastu keskkonsooli - nii mõnigi konkurent on üle 5 cm
laiem) ja pakiruum väike (siin negatiivse võrdlusena toodud Volvo V70 kuuti mahtus täismõõdus pesumasin pakendatuna ära, kui 5 inimest autos, Superbis
pole mõtet sellest unistadagi). Põlv käib mul vastu süütevõtit sõltumata sellest, mitu inimest autos on, sest kui tool kaugemale sõita, siis ei ulata
ma enam ei siduripedaali ega roolini. Aga sama viga tundub ka teistel Skodadel olema. |
Millisest Superbist jutt käib, kui tohib küsida (sedaan või combi, Superb I või II)? Sõbral 2004 aasta V70, minul 2007 aasta Octavia combi. Octavial
on tunduvalt rohkem ruumi nii salongis, kui ka pakiruumis ja Superb Octaviast veel suurem ju.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
|
maxtor
huviline
Registreerunud 18.11.13
Postitusi: 84
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia combi 2009, 1,9TDi.
|
postitati 01.01.14 17:21
|
|
|
Mida enam ma seda teemat loen seda vastumeelsemaks muutub CRD
1,6 / 77kW on nähtavasti siis 2,0 / 103kW väiksem vend ja selle kohta just ülearu kiitust pole kuulda olnud.
|
|
|
reverse
huviline
Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia vRS CR TDI DSG
|
postitati 02.01.14 08:42
|
|
|
Loe ja imesta.
Ma ei tea mis imelikud CR diislid need on, mis madalatel pööretel on "jõuetud ja surevad pidevalt välja". Pigem on asi siiski tihendis rooli ja
istme vahel.
Ja kes iganes see oli, kes siin rääkis tavlisest kütusekulust, siis minu autol on kulu suvel ja talvel vastavalt 5.4 ja 5.8
Kusjuures julgen märkida, et tuleb ette ka "külma mootori otsi", ehk poeskäik, kokku ca 10km, koju jõudes jõuab mootor isegi töötemperatuurini, kui
hästi läheb
Mootoriks 2.0 CR TDI 125kW ja DSG kast ning üsna raske jalg.
www.sadulsepp.ee
|
|
|
|
taneltag
huviline
Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Leon Cupra280, 2014
|
postitati 02.01.14 13:30
|
|
|
Ma ka vaatan ja imestan kudias sul kütusekulu vahe saab nii väike olla. Minul 1.9 TDI puhul oli see vahe selline, et suvel 8 km tööle ja 8 tagasi oli
kulu 5 ja talvel oli 7 (ümmarguselt). Kui hoida sees elektrilist kütet, et salongi sooja ka saada. Sama mootoriga nagu sul on sõbral passatil samuti
kulude vahe opluliselt suurem.
Ja mis siin jõuetuse üle imestada, 1000 - 1500 pöördel on nad jõuetud, vaata kasvõi videot kus võrreldud uut 2.0 TDI vRS ja 2.0 TFSI vRS 1000 pöörde
pealt kiirendades. Kõik ilmselt aimaks, et diisel peaks mäekõrguselt üle olema aga oli hoopis vastupidi.
Niipalju kui inimesi on ka arvamusi. Kütusekulu erinevus on minul reaalsest elus. Jõuetuse osas on nii kuidas keegi harjunud on. 1.6 CR TDI vs 1.9 TDI
- paberil võrdsed tegelikkuses minu tagumiku järgi oli 1.9 alla 2000 pöörde jõulisem
|
|
|
reverse
huviline
Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia vRS CR TDI DSG
|
postitati 02.01.14 13:59
|
|
|
Novot ma ei oska kommenteerida, mis see kulu nii väike on. Lihtsalt on. Pikad otsad on üldse imelikud, juba sinna madala viie kanti, suverehviga
tiksudes rahulikult mööda külavaheteid oli alla viie.
Kasutan ka linnakiirustel pidevalt püsikiirusehoidjat, liiklus Stockholmis tera rahulikum, kui Tallinnas ka muidugi, vb kõik see kokku annabki sellise
naljaka kulu.
Lisada võib ju veel siia selle, et sõidan "välismaa kütusega" Mõned ju
raiuvad, et sellega saab kaugemale-kiiremini-kõrgemale sõita
Jõuetust ei oska kommenteerida täpsemalt, minu autol käib ratas all ringi kohe kui gaasi natukenegi rohkem vajutada. Samas, eks DSG ise toimetab
pöörete hoidmisega, seega väljasuremise oht puudub. Eks õhtul huvi pärast vaatan mis pööretega see juhtub.
www.sadulsepp.ee
|
|
|
|
taneltag
huviline
Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Leon Cupra280, 2014
|
postitati 02.01.14 14:21
|
|
|
Juu siis hea eksemplar sattunud sulle
Eks see diisli ja bensiini vaidlus on igipõline. Mina ütlen sellepeale seda, et sõitke sellega, millega sõita meeldib
|
|
|
maxtor
huviline
Registreerunud 18.11.13
Postitusi: 84
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia combi 2009, 1,9TDi.
|
postitati 02.01.14 21:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: taneltag
Juu siis hea eksemplar sattunud sulle
Eks see diisli ja bensiini vaidlus on igipõline. Mina ütlen sellepeale seda, et sõitke sellega, millega sõita meeldib |
Sel naljakal põhjusel sõidangi aastaid diislitega juba, mitte et mul niipalju ringiuhamist oleks et diisel majanduslikult ainuvõimalik oleks.
|
|
|
ttorm
huviline
Registreerunud 17.02.19
Postitusi: 6
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.02.19 21:06
|
|
|
Ei hakanud uut teemat tegema, küsin selles threadis.
Plaanis soetada uus (ehk ilmselt kellegi vana) auto. Pilk jäi pidama ka Skoda Octaviale. Masin peaks kindlasti olema universaalkerega ning diisel
(Tallinn - Lõuna-Eesti otsi pea igal nädalavahetusel, lisaks ka linnasiseseid sõite).
Octavial kaks valikut 1,6 TDI ja 1,9 TDI.
Sooviks veidikene kogemusi kuulata just 1.6 TDI kohta, portaalides liigub neid veidikene rohkem. Kuidas masin on? Õko on küll, kuid kas selle ökoga
käib kaasas ka meeletu uimasus? Kiirendades teistele jalgu ei tahaks jääda ning mõned möödasõidud võiks ka teha. Igasugune muu info on ka teretulnud.
|
|
|
M.Jaaska
huviline
Registreerunud 13.01.14
Postitusi: 134
Asukoht: Võru/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Välismaa auto
|
postitati 17.02.19 21:10
|
|
|
Esiteks on kahe erineva mootoriga tegu. Üks PD 1.9 ja teine CR 1.6.
Eile sai just 0-100 kiirendust vaadatud 1.9 puhul ja tagasihoidlik 11.9s/100km/h. Olles ise 1.9-ga sõitnud siis selline uimasus mulle ei sobi. Ega see
1.6 eriti paremini edasi ei liigu.
|
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |