taneltag
huviline
Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Leon Cupra280, 2014
|
postitati 01.09.13 09:40
|
|
|
Skoda Octavia vRS , 2007 2.0 TFSI - taneltag
Teeks siis oma teise Skoda kohta samuti teema.
Kuna eelmine oli diisel, mis kohe üldse ei meeldinud, siis sel korral sai valitud bensiinimootoriga isend ning kui juba, siis juba kõige väledam .
Otsimas sai käidud ise Saksamaalt, kuna Eestis lihtsalt sobivate mootoritega ja värviga isendeid valida ei olnud (need üksikud mis olid, ei vastanud
ootustele või siis küsiti "naeruväärset" hinda nagu oleks tegemist mingi luksusautoga). Aga see selleks.
Auto aastast 2007 ning mootoriks 2.0 TFSI 147 kw.
Varustuse kohapealt nagu RS'id ikka. Võrreldes tavapärasega lisaks vihmasensor/valgussensor, automaatne asend tuledelülitil, "Sound system 12
kõlariga", 18" veljed, coming home/leaving home.
Senimaani autoga rahul. Auto plussideks minu silmis - hea mootor, mõistlik kütusekulu, üllatavalt mugav sportliku vedrustuse kohta, rehvimüra vaiksem
isegi kui eelmisel 16 tolliste rehvidega, juhitavus, koostekvaliteet.
Negatiivset nagu väga ei oskagi hetkel välja tuua. Kui siis sportsummuti võiks madalamatel pööretel vähem "joriseda"
Samuti kehv kliimakompressor, mis lekke tõttu nüüd suve lõpul välja sai vahetatud. Mingi aeg saab ilmselt ka kahemassiline hooratas otsa aga eks see
tulevikus näha ole.
|
|
|
taneltag
huviline
Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Leon Cupra280, 2014
|
|
lines
huviline
Registreerunud 23.08.11
Postitusi: 99
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.09.13 12:26
|
|
|
Ilus värv, ilus auto. Minus lööb välja Eestlasele omane kadedus
Lines
|
|
|
taneltag
huviline
Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Leon Cupra280, 2014
|
postitati 15.12.13 15:00
|
|
|
Uuendaks väheke teemat. Sai nädal tagasi vahetatud ära hooratas ja sidur, kuna vana kahemassiline oli väga ära kulunud. Samuti oli halvaks üllatuseks,
et 2000 km läbinud veepump lekkis külmakorgist (tehase praak ilmselt). Sai ka see uuesti ära vahetatud.
Uueks hoorattaks sai ikka kahemassiline (Sachs'i toodang). Uuega käiguvahetus kordades sujuvam ning pole enam vahetevahel esinevat "nõksutamist".
|
|
|
taneltag
huviline
Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Leon Cupra280, 2014
|
postitati 16.06.14 20:11
|
|
|
Uuendaks siis teemat ka väheke.
Vahepeal sai ära puhastatud sisselaske klapid ning käidud väiksel dünorallil ning tsipake ka vunki juurde keeratud.
Stock seades andis tehase tulemuse välja küll ning peale remapi siis natukene rohkem. Pole mingi väga kanges seades (ja no sai reaalse tulemuse ka
kohe graafikul näha), kuid persedüno järgi on vahe ikkagi vägagi palju tunda.
Nagu graafikult näha siis kw tuleb madalalt oluliselt rohkem ning max kw kestavad samuti suhteliselt pikalt. Väänet on samuti oluliselt rohkem.
Ära sai vahetatud ka kõik filtrid ja õlid ning kevade puhul ka kere ära vahatatud.
Remap sai tehtud foorumis üleval olnud teema kaudu.
|
|
|
timo99
huviline
Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG
|
postitati 17.06.14 05:26
|
|
|
Kas oled vaadanud, mida teeb kütusekulu maanteel? Linnas on nagunii muutujaid liiga palju.
Trükin pilte www.minuprint.com
|
|
|
|
jorx420
huviline
Registreerunud 07.04.14
Postitusi: 140
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda superb 3.6 4x4
|
postitati 17.06.14 05:30
|
|
|
Kena RS !
|
|
|
taneltag
huviline
Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Leon Cupra280, 2014
|
postitati 17.06.14 05:58
|
|
|
Kütusekulu juures pole nagu erinevust märganud. Maanteel on küll kulu sama mis ennem.
|
|
|
alarallin
huviline
Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193
Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal
Auto: Fiesta ST 210HP
|
postitati 17.06.14 13:44
|
|
|
Kus kohas klappe puhastada lasid ja mis see teenus maksma läks?
Palju hobujõude ja Nm autost kätte said? (ei loe jooniselt hästi välja) Kas autol on tehtud ainult remap?
|
|
|
taneltag
huviline
Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Leon Cupra280, 2014
|
postitati 17.06.14 16:12
|
|
|
Klappe käisin puhastamas tuttava juures. Ei ole üldsegi keeruline töö tegelikult . Minu jaoks läks maksma see 80 €. Esinduses ilmselt alla 250 €seda teenust ei osutata. Järgmine kord kui vaja peaks olema teeksin
juba ise.
Tehtud ainult nn. remap ehk natuke auto softi moditud. Lasti orginaalsoft arvutisse ning saadeti inglismaale, kus tehti vajalikud muudatused ning
lasti uus soft uuesti peale.
Peale remapi sain kätte 134,5 kw rattast ja 300,8 Nm rattast. See siis mootorist ca 345 Nm ja 154 kw.
Kuna kw kõver on madalalt oluliselt kõrgem ning maksimum suhteliselt varakult käes, siis mängib suhteliselt suurt rolli. 3500 pöörde pealt ca 30 kw
rohkem kui ennem ning 4500 pöördest praktiliselt max kilovatid käes juba.
|
|
|
taneltag
huviline
Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Leon Cupra280, 2014
|
postitati 17.12.14 05:08
|
|
|
Tundub, et enne jõule Octavia RS'idega ei vea. Ka minu omale tagurdati eile sisse - õnneks suuri kahjusid ei ole, kuid natuke ikka. Esimese stange
taga olev metall tala paindunud läbi natuke ning kapoti serv kergelt lömmis (võre alumine osa). Seetõttu ka kapott kergelt lääbakil.
Häid pühi tõesti
|
|
|
Enrico
klubiliige
Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb Sportline
|
|