Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Skoda Fabia mootorituli (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 4224)
Acer10
huviline



Registreerunud 29.07.13
Postitusi: 12

Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal


postitati 01.11.13 15:34 Tsiteeri
Skoda Fabia mootorituli



Selline probleem et fabial mootorituli pöleb. Söitmist see ei häiri aga tahaks ikkagi teada miks see pöleb. Kaitsmed vaatasin üle ning sealt kaitmetejoonise pealt nägin et mönes mootoritule kohas puudub kaitse. Ise küll eriti ei usu aga kas asi vöib olla kaitsmetes?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 01.11.13 18:53 Tsiteeri


kaitsmetega pole seal miskit pistmist.
auto annab teada, et miskit on peetis.
kui su autol tuli kahevärviline juhtub olema ja kui põleb punane,
siis ilmselt on midagi tõsiselt peetis.

variant üks on see, et läed ja näitad kiiremas korras spetsialistidele.
variant kaks on seuke, et sõidad edasi ja ootad kuni pauk käib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Acer10
huviline



Registreerunud 29.07.13
Postitusi: 12

Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal


postitati 06.11.13 19:41 Tsiteeri


Siiamaani pole see tuli möjutanud mitte kuidagi söitmist. Endal väike diagnostikaseade olemas ning näitas selliseid vigu:

P0140 - 02 Sensor Circuit No Activity Detected (Bank 1 Sensor 2)
P0141 - O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1, Sensor 2)

Et tegemist on hapniku(lambda)anduriga? Ehk möni targem oskab nöu anda ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 07.11.13 07:28 Tsiteeri


lambda jah. kui ta peetis on, siis ajul pole õiget infi segu paika keeramiseks. ei pruugi miskit paha teha ja tavaliselt ei teegi. no kui ehk küttekulu võib suureneda. kehval juhul keeratakse segu liiga lahjaks ja siis võib kurvaks minna.
kui tagumikutunde järgi kõik toimib ilusti, siis tormama ja paanitsema ei pea. a eks kunagi pead vigase välja nagunii vahetama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 08.11.13 06:12 Tsiteeri


See sõltub ajust, et mis ta katkise lambdaga teeb. Mõni mootor hakkab lonkama, palju kütet võtma, poole võimsusega sõitma, teisel pole mingit märgatavat muutust.
Katkise lambdaga pikalt sõitmise järel ilmselt läheb ka katalüsaator õhtale.
Samas kui anduri ja kütteahelad mõlemad viga annavad, äkki on hoopis pistik lahti?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Olle
huviline



Registreerunud 21.01.06
Postitusi: 105

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Rapid 1.2 TSI

postitati 17.11.13 16:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Acer10
Siiamaani pole see tuli möjutanud mitte kuidagi söitmist. Endal väike diagnostikaseade olemas ning näitas selliseid vigu:

P0140 - 02 Sensor Circuit No Activity Detected (Bank 1 Sensor 2)
P0141 - O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1, Sensor 2)

Et tegemist on hapniku(lambda)anduriga? Ehk möni targem oskab nöu anda ?

Sa ilmselt tead isegi, aga ma igaks juhuks mainin üle, et pekkis on andur, mis asub PEALE katalüsaatorit (Bank 1, Sensor 2). Oma Octavial olen mõlemad ära vahetanud. Esimene sai originaal, aga tagumise ostsin universaalse. Müüja soovitas NTK andurit, pidi olema parem kui Bosch, 3 aastat kenasti toiminud.

Mis diagnostikaseadet kasutad? Mul on Autel Maxiscan MS 509, Octavia peal töötab,aga 2004a Fabiat see ei tunnista


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Acer10
huviline



Registreerunud 29.07.13
Postitusi: 12

Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal


postitati 20.11.13 17:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Olle
Tsitaat:
Algselt postitas: Acer10
Siiamaani pole see tuli möjutanud mitte kuidagi söitmist. Endal väike diagnostikaseade olemas ning näitas selliseid vigu:

P0140 - 02 Sensor Circuit No Activity Detected (Bank 1 Sensor 2)
P0141 - O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1, Sensor 2)

Et tegemist on hapniku(lambda)anduriga? Ehk möni targem oskab nöu anda ?

Sa ilmselt tead isegi, aga ma igaks juhuks mainin üle, et pekkis on andur, mis asub PEALE katalüsaatorit (Bank 1, Sensor 2). Oma Octavial olen mõlemad ära vahetanud. Esimene sai originaal, aga tagumise ostsin universaalse. Müüja soovitas NTK andurit, pidi olema parem kui Bosch, 3 aastat kenasti toiminud.

Mis diagnostikaseadet kasutad? Mul on Autel Maxiscan MS 509, Octavia peal töötab,aga 2004a Fabiat see ei tunnista
Mul on selline: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=32397#pid205649
Tean jah et viga on anduris. Palju see maksma vöib minna? Ning kuidas seda vahetada üldse? :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Olle
huviline



Registreerunud 21.01.06
Postitusi: 105

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Rapid 1.2 TSI

postitati 20.11.13 19:15 Tsiteeri


Kui sa originaal varuosa soetada ei kavatse, siis tee kindlaks, mitmejuhtmeline sul tagumine lambda on. Tõenäoliselt 4-juhtmeline. Ma ei tea, mis mootoriga sul auto on, aga 1,2l on lambdade pistikud kohe mootori ja käigukasti vahel ees otsas, saad kapotialt ligi. Sealt saad juhtmed ära lugeda. Mina ostsin universaalse NTK anduri Automaailmast. Maksis vist 50 euri (originaal 150). Seal on detailne ühendamise juhend kaasas. Vanalt andurilt lõikad paraja juhtmejupiga pistiku tagant ja keerad vana anduri välja, vist oli 22 võti. Uuele andurile pistik järgi ja kogu kupatus autole külge. Kui kõik saab õigesti tehtud, siis mootorituli kustub ise ära (veakood jääb mällu alles).
Edu


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Acer10
huviline



Registreerunud 29.07.13
Postitusi: 12

Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal


postitati 13.12.13 15:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Olle
Kui sa originaal varuosa soetada ei kavatse, siis tee kindlaks, mitmejuhtmeline sul tagumine lambda on. Tõenäoliselt 4-juhtmeline. Ma ei tea, mis mootoriga sul auto on, aga 1,2l on lambdade pistikud kohe mootori ja käigukasti vahel ees otsas, saad kapotialt ligi. Sealt saad juhtmed ära lugeda. Mina ostsin universaalse NTK anduri Automaailmast. Maksis vist 50 euri (originaal 150). Seal on detailne ühendamise juhend kaasas. Vanalt andurilt lõikad paraja juhtmejupiga pistiku tagant ja keerad vana anduri välja, vist oli 22 võti. Uuele andurile pistik järgi ja kogu kupatus autole külge. Kui kõik saab õigesti tehtud, siis mootorituli kustub ise ära (veakood jääb mällu alles).
Edu
Mootor on 1.4. Jah andur on 4 juhtmeline. Puhastasin kontaktid ära, paar päeva check engine tuli ei pölenud, kuid siis läks jälle pölema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Acer10
huviline



Registreerunud 29.07.13
Postitusi: 12

Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal


postitati 13.12.13 15:14 Tsiteeri


P1118 O2 Sensor Heater Circ.,Bank1-Sensor2 Open

Näitab siis sellist viga.

http://www.audiworld.com/tech/eng101.shtml Mingi infot siit saab aga ehk keegi seletaks ära mida teha.
Kas tuleb siis tagumine lambda ära vahetada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Acer10
huviline



Registreerunud 29.07.13
Postitusi: 12

Asukoht: Saaremaa
Kasutaja on eemal


postitati 16.12.13 22:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Acer10
P1118 O2 Sensor Heater Circ.,Bank1-Sensor2 Open

Näitab siis sellist viga.

http://www.audiworld.com/tech/eng101.shtml Mingi infot siit saab aga ehk keegi seletaks ära mida teha.
Kas tuleb siis tagumine lambda ära vahetada?



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Etz
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.11.13
Postitusi: 75

Asukoht: Mere ääres...
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia III Combi 1.8TSI DSG 4x4

postitati 17.12.13 09:28 Tsiteeri


Ise küsisid ja ise vastasid ju sellele juba samuti... ;)


...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.3% - SQL: 57.7%]