Octavia HB Elegance++ 1.8 TSI 7-k DSG 2013 - kempi
Ette ruttavalt ütlen ära, et pilte jagan kevadel, kui suve velg all ja auto puhas. Plus mainida ka ära Auto 100 müügimehe Lauri, kes oli algusest
lõpuni väga viks ning kiire küsimuste lahendaja - tänud.
Autoks siis Skoda Octavia HB Elegance++ 1.8 TSI 7-k DSG uus kolmas mudel. Räägin veidi ka tausta miks just see. Varem sõitsin 2006 aasta Mazda 3 GT
Aero'ga 2.0 110kW (2007 mudel, millega sõitsin pea 100k läbi ja kohe kohe müüki panen). Vajadus on kasvanud suurema auto järgi ja kuna valimiseks
läks, siis sooviks ka rohkemat varustust - olgu öeldud, et auto "edasi" minekus ma järele ei tahtnud anda, pigem kasvatada. Vahtisin siis uut Mazda
6, Passatit, Avensist, Accordi ning tagatipuks Skoda Superbi ja Octaviat.
Kuna tegemist on "minuga", siis ma vaatan alati stiili "best bang for buck", seega sõelale jäid Superb ja Octavia. Exceleid kribasin päris mitu
õhtut oma plusside ja miinustega, kus lõpuks jäi peale Octavia koos oma rohkema varustusega. Kui aus olla, siis uues Octavias on juhi taga ikka päris
asjalikult ruumi (juhi iste minu järgi reguleeritud) + pagasiruumi maht on uuel Superbil ja Octavial sisuliselt samad (Superb 595 ilma varurattata vs
Octavia 568 VARURATTAGA). Vahepeal mõtlesin ka uue vRS'i peale, aga mida ma kokkuvõttes ainult võidan on grammi võrra parem kiirendus ja see on ka
kõik - no "ok" stanged näevad suti paremad välja, on veidi kangema vedrustusega ja boonusena rüüpab liitri rohkem kütust.
Seega otsustasin võtta Octavia HB Elegance 1.8 TSI DSG.
Lisaks elegance paketile võtsin juurde veel:
*Peeglid automaatselt tumenevad
*Parkimise andurid ees ja taga
*LED tagatuled
*Kessy - Mazda on ka võtmevaba, seega edaspidi soovin ainult selliseid
*Drive mode select - sisuliselt rooli kangemaks keeramise pärast
*Soojendusega esiklaas
*LED tuled ette - ma ei saa aru, miks nad seda juba niisama ei lisa...
*DSG juhtimisega rool
*Amundsen - ei näinud põhjust maksta 1k juurde suurema ekraani eest
*Bluetooth - väga hea vidin. Kõned ja Spotify telefonist
*Mälufunktsiooniga külje peeglid
*Elektriliselt mäludega seadistatav juhiiste
*Canton
*Suveks 17" Denom - talvel plekk 16" (võibolla mingi hetk sebin kuskilt 16" valud)
Kui aus olla, siis alles see vääriks "Elegance" sõna. Jep, nahk sisu võiks ka veel lisaks olla, aga ei näinud põhjust veel 1500 välja käia - oli
juba üks jagu kulutatud, seega aitas küll
Todo:
*Lähiajal vaja paigaldada toonklaas.
Miinused:
*Salongi tahavaate peegel võiks ka mäludega olla - ei tea kas neid keegi üldse sedasi teeb, aga mugav oleks küll.
*Auto võiks "päeva reÅžiimi" kiiremini minna - Xenonid lükatakse välja ainult siis, kui väljas on ikka VÄGA valge.
*Raadio lülitatakse välja natuke ebamugaval ajal. Kui Kessyga masin välja lülitada ja juhi uks avada, siis pannakse raadio kinni - ma arvan, et raadio
võiks kinni minna siis, kui auto lukku pannakse. Stiilis "ma käin korra ära ja inimesed ootavad autos".
*Kahjuks ei näinud ma võimalust valida elektrilist pagasiluuki - kui keegi on seda teinud või teab kust saab, siis andke teada. Olen näinud videosid,
et universaalidel seda nagu pakutakse.
So-so:
*Sissesõitmata mootor rüüpab rohkem, kui paberid ette näevad. Jah, see on normaalne - peale esimest õli vahetust vaatab, mis ta tegema hakkab.
Seiklus omaette:
*Ei ole saanud kuu aegagi sõita, kui päise päeva ajal kojamehed ära varastati... Ei olnud just eriti tore sõita, kui väljas hämar, sadas vihma ja
autod lödistasid klaasi täis.
|