Eks neid insenere ole samamoodi erinevaid, nagu lukkseppigi...
Milleks EGR vajalik on ja mismoodi ja millal ta töötab, võib näiteks Wikipediast lugeda. See muidugi on õige, et EGR-il on omad puudused (kui pidevalt
külma mootoriga lühikesi otsi töristada) ja tänapäeval on juba alternatiivsed lahendused katsetamisel. Oli vist Iveco see, kes oma uuele mootorile
pani EGR asemel 3 erinevat katalüsaatorit ja tahmafiltri üksteise järele ja saavutas Euro6 normi. Kas see parem, "rohelisem" või odavam on, näitab
aeg.
Kuniks ülevaatuspunktid pole õppinud diiselmootori heitgaase korralikult kontrollima, võib muidugi kõik filtrid, katid klapid ja muu joga välja visata
ja uhke tossulondi saatel kulgeda, ega keegi kraesse ei hakka.
|