Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: õlituli suure kuumaga (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2578)
Blitzkrieg
klubiliige



Registreerunud 24.04.14
Postitusi: 84

Kasutaja on eemal

Auto: Superb 1.4 TSI DSG

postitati 19.05.14 15:03 Tsiteeri
õlituli suure kuumaga



Nonii sain siis kaks kuud hooldusest saadik sõita ja täna suure kuumaga õlituli lõi põlema. Pole veel jõudnud vaadata kas õli vähe või palju kuid pigem ikka vähe. Kas suure kuumaga siis õli nii vedel et näidik hakkab karjuma? Mootor 1.8TSI.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pepe
huviline

Avatar


Registreerunud 06.04.10
Postitusi: 233

Kasutaja on eemal

Auto: VW

postitati 19.05.14 18:42 Tsiteeri


Eks kaks varianti ole - kas pöletab ära vöi lekib väljapoole. Ֆlihädad selle mootoriga on ka siin foorumis korduv teema. Ilm otseselt ei tohiks asjasse puutuda. Esialgu vöiks muidugi ölivarrast vaadata...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Blitzkrieg
klubiliige



Registreerunud 24.04.14
Postitusi: 84

Kasutaja on eemal

Auto: Superb 1.4 TSI DSG

postitati 20.05.14 04:02 Tsiteeri


tsekkisin õlivarda ära ja näitas napilt miinimumi. Valasin pool liitrit juurde. Eks ma nüüd jälgin kui palju saan sõita ja kas viskab tule veel põlema või mitte. Kui tegemist õli põletamisega siis mis peamiseks probleemiks on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
viiking
klubiliige



Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398

Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III Combi 2,0 TSI

postitati 20.05.14 04:49 Tsiteeri


Laias laastus on ökonoomsust taga ajades tehases sisse pandud liiga "hõredad" kolvid/rõngad.
Kui asi peaks sinnamaani minema, siis tehakse esinduses õlikulu mõõtmine (vana õli välja ja uus sisse, mis kaalutakse ära enne sisse panekut ning siis sõita 1000km ja uuesti õli kaalumisse aga kui õlituli läheb enne põlema, siis muidugi tuleb minna varem, õli peale ei tohi valada ja km lõhki sõita!) ja kui kulu on piisavalt suur (peab olema üle 0,5l/1000km), siis visatakse uued kolvid koos sinna juurde kuuluva uue mootori sisuga külge k.a. uus kett ja pinguti. Garantiilise auto puhul ei lähe midagi maksma.

Vahepeal aga hoida õlukulul silm peal, nt kontrollida varrast iga uue paagitäiega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Blitzkrieg
klubiliige



Registreerunud 24.04.14
Postitusi: 84

Kasutaja on eemal

Auto: Superb 1.4 TSI DSG

postitati 20.05.14 12:34 Tsiteeri


õnneks tehasegarantii veel märtsi keskpaigani olemas. Hetkel viskasin 0,5L õli juurde ja vaatan kui kiirelt siis uuesti õlituli põlema läheb või kas üldse läheb.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 23.05.14 05:15 Tsiteeri


Selle asemel, et oodata kuni tuli põlema läheb, võiks regulaarselt õli taset vardaga kontrollida ja vajadusel lisada. Eriti juhul, kui auto sõidab rasketes oludes või suurtel kiirustel, kui õlitase mootoris peaks olema ikka pigem maksimumi ligidal, kui kriips alla miinimumi. Üle normi aga ei toni olla. Niisugused õpetused annab ka auto kasutajajuhend.
Küll aga olen täheldanud, et selle mootori puhul on väga oluline mõõta õlitaset horisontaalsel pinnal ning teha mitu katset, et usaldusväärset tulemust saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.6% - SQL: 60.4%]