TarvoA
huviline
Registreerunud 31.01.14
Postitusi: 18
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia 1.2
|
postitati 08.07.14 19:35
|
|
|
Hinna kauplemine
Sai käidud paldiski mnt-l autosid uurimas ja jäi silma, et erinevalt mõne teise margi esindusest ei tee müügimees mingeid lisa pakkumisi hinna või
varustuse osas. Muidugi sai vaadatud ka kõige soodsamaid variante.
Muudes salongides prooviti kohe ikka midagi ära müüa ja pakuti ise kas lisa allahindlust või, siis mingit nodi autole külge.
Kas juhtus vale müügimees või ongi seal selline jäik suhtumine?
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 09.07.14 06:40
|
|
|
vali auto välja.
seejärel palu hinnasildile oluliselt suurem number kirjutada.
siis alusta kauplemist.
küll näed, et müügimees laseb hea meelega hinda allapoole.
võib-olla isegi nii madalale kui esialgsel hinnasildil kirjas oli.
lõpuks kõik rahul.
inimesed on ikka naljakad. ostetakse allahindluse protsenti või summat, mitte kaupa.
|
|
|
ttanel
klubiliige
Registreerunud 19.06.14
Postitusi: 13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Yeti FL Outdoor 1.8TSI 4x4 DSG
|
postitati 09.07.14 14:22
|
|
|
Oleneb vast müügimehest rohkem. Küsi kui ei pakuta, usun et mõni protsent on võimalik alla saada ka kõige odavamalt autolt. Ega neil seal Paldiski
maanteel ostjate puudust vast väga pole muidugi.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.07.14 15:34
|
|
|
Eks nad naudivad ka ainukese esinduse staatust veidike. Oleks konkurent kõrval, saaks vaheldumisi pakkumisi küsides rohkem mõjutada. Muidugi on
võimalus püüda ära arvata müügimehe või -naise boonussüsteemi ja siis vastavalt sellele oma soove esitada
|
|
|
TarvoA
huviline
Registreerunud 31.01.14
Postitusi: 18
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia 1.2
|
postitati 09.07.14 20:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: diesel
vali auto välja.
seejärel palu hinnasildile oluliselt suurem number kirjutada.
siis alusta kauplemist.
küll näed, et müügimees laseb hea meelega hinda allapoole.
võib-olla isegi nii madalale kui esialgsel hinnasildil kirjas oli.
lõpuks kõik rahul.
inimesed on ikka naljakad. ostetakse allahindluse protsenti või summat, mitte kaupa. |
Käisin ikka kaupa vaatamas, aga raskelt teenitud rahaga peab ikka 7x mõõtma enne kui ostuks läheb ja kuna autot ikka pikemaks ajaks vaja peab vaatama
kust saab teatud summa eest rohkem autot.:-)
|
|
|
MarkkoN
huviline
Registreerunud 03.01.14
Postitusi: 207
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Kodiaq Ambition 1.5TSI ACT DSG 4x4 2019
|
postitati 09.07.14 20:54
|
|
|
Automüüja jaoks on kõige ärritavam just selline klient, kes esimese asjana ei uuri mitte auto kohta, vaid hakkab kohe, autot uurimata, küsima
allahindluse suurust. Ei huvita teda auto hind, omadused, varustus vms. Tähtsaim on see protsent, mis hinnast alla tuleb.
Tegelen ise igapäevaselt uute ja kasutatud autode müügiga ühes margiesinduses ning minu suhtumine on selline- allahindlus sõltub kliendist. Väga palju
loeb kliendi suhtumine teenindajasse ja pakutavasse kaupa. Kui sa ikka käitud müüjaga kui koeraga, siis mille kuradi pärast ta peab hakkama sulle oma
leivast viilu maha lõikama? See pole mingi saladus, et automüüjad teenivad müügi pealt. Ja see, kui ta sulle vastu tuleb (annab alet, paneb asju hinna
sisse vms), tuleb tema enda heasüdamlikkusest, mitte kohustusest. Mitte üks firma ei kohusta oma töötajaid tavaolukorras hinda alandama, kui selleks
pole põhjust (ala kampaania vms).
Mis puutub kõige soodsamatesse autodesse, siis nendele üldjuhul ei kiputa midagi pakkuma- nendel pole eriti ka katet hinnal, miks peaks siis pakkuma
midagi. Kallima auto puhul on jutt hoopis teine. Ja üldiselt- ei tohiks eeldada, et keegi hakkab sulle kohe midagi pakkuma lihtsalt seetõttu, et sa
tahad osta midagi. Turul ju samamoodi, kaupmees ei hakka sulle pakkuma leiba ja võid, kui tahad vorsti osta. Ikka ise pead küsima ja kauplema.
Autoäris on samamoodi.
|
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.07.14 06:30
|
|
|
Eks pakutakse vahel ilma küsimata ka allahindlust või lisasid, aga see pigem on ostjas huvi äratamiseks ja ilmselt sellele eelneb jah mõningane
juurdehindlus.
TarvoA: kui autot pikemaks ajaks tahad, siis mina lähtuks pigem sellest, et rohkem autot on seal, kus on potentsiaali kaua vastu pidada, vähe
remontida ja hooldused soodsad (kusjuures hoolduse näiline soodsus ei tohiks tulla megapikaks venitatud välba arvel), varustus oleks teisejärguline.
Igasugu elektroonilised vidinad ei maksa tänapäeval suurt midagi, osa asju annab hiljem ise arvutiga sisse lülitada, mõnesid asju mitteoriginaalina
hoopis mõistlikuma hinna/võimaluste suhtega.
|
|
|
ladavaz
huviline
Registreerunud 14.03.09
Postitusi: 168
Asukoht: Saue Vald
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia 1,6 MPI, Skoda Octavia 1,4 TSI 2014 Ambition Plus
|
postitati 10.07.14 11:30
|
|
|
Mul on ka praegu aktiivselt plaanis vana skoda riiulile lükata ja uus ja asjalikum auto vaadata.
Esimesena põikasin sisse A100 müügisalongi, sest ju ma ikka sisimas loodan, et Skoda on hea ja kindel valik.
Põhimõtteliselt, kui jutule sain ja oma tähelepanekud praeguse auto puuduste kohta letti ladusin, siis ei teinud müügimees mingit numbrit ja ütles, et
uuel autol esinevad samad probleemid aga ikka on hinna ja kvaliteedisuhe paigas.
Et asi väga sopa loopimiseks ei lähe, siis ühe prantslase esinduses hakkas müügimees mulle sakslast soovitama ja kui ma imestasin, et ligemale 18
tuhhi eest ei ole isegi 4 el. akent siis öeldi, et tehas teebki suht plangud autod, et klient saaks siis oma soovidele auto ise komplekteerida ja
teine samapalju raha lisade alla panna.
Omastarust ma väga palju autolt ei nõua, võiks olla suhteliselt murevaba ja elementaarne mugavusvarustus olla (el aknad, kliima, istmesoojendused).
Mingitest parkimiskaameratest ja kurvituledest ma väga ei hooli.
ja muidugi mootor võiks ka vähemalt 1,6 olla, sest praktika on näidanud, et need 1,2 liitrised on küll maru särtsakad aga talvel sõida kasukas seljas
enne kui soojaks läheb.
Üldine pilt on igalpool suht ühesugune kiidetakse oma ja laidetakse konkurenti. Kõige asjalikuma mulje siiani on jätnud amserv ja info-auto. Nemad ka
ise lahekelt pakkusid nii allahindlusi, kui muid soodustusi.
|
|
|
TarvoA
huviline
Registreerunud 31.01.14
Postitusi: 18
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia 1.2
|
postitati 10.07.14 16:39
|
|
|
Endal eelnevad kogemused Jaapani ja Korea auto esindustega. Viimane kord kui sai Honda ostetud jäi Skoda ikka kripeldama, kuna ei viitsinud autot
oodata mitu kuud, aga Honda sain kuuga kätte.
Eks paistab kuidas Skodaga seekord läheb
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.07.14 05:58
|
|
|
Autotootjate strateegia on erinev. Need, kellel auto hea, suht kallis, aga niigi populaarne (saksa juurtega kontsernid), teevad jah pigem sedapidi, et
baasmudel on plank ja ostja saab oma soovi kohaselt seda komplekteerida. Muidu poleks hind konkurentsivõimeline. Samas kui leidub inimesi, kes
lisavarustusest ei hooli, milleks neile seda siis vägisi pähe määrida? Teisalt on hulk firmasid (eelkõige Korea ja Jaapani poolt), kes on kõik, mis
nad vähegi teha oskavad, juba baasmudelile külge pannud. Seda on hea müügiargumendina kasutada ja ka paljud ostjad on ju tunnistanud, et 7a garantii
ja palju vidinaid on ainuke põhjus, miks nad just selle margi valisid. Dacia ja Lada viimase otsa ebaedust on ju näha, et ainult hinnaga enam Eestis
ei saa konkureerida.
Suuremat töömahtu valida ainult kiirema soojenemise pärast pole mõtet, see pigem ei anna soovitud tulemust. Kiiremini soojeneb ebaökonoomsem mootor,
näiteks vabalthingav. Võibolla ka nõrgem mootor, mis peab auto liigutamisel palju tööd tegema. Samas kasuka kandmise vältimiseks on vaja sooja
salongi, mitte mootorit. Seda eesmärki on võimalik saavutada ka lisaahjude ja muu säärasega.
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 11.07.14 07:05
|
|
|
meil muidu on siin seuke kapitalismuse moodi sisteem.
kaupmees müüb oma kraami võimalikult kallilt. kasumit ju vaja teenida.
hindu lastakse alla ja nänni antakse kauba pääle, siis kui kaup on kätte jäänd ja lahti kuidagi muudmoodi ei saa.
seega hästi kaubaks minevaid masinaid ei anta nulliga või suisa kahjumiga käest ää.
kes poolmuidu saada tehab, see peab piiluma seukseid masinaid, mida rahvas eriti ei taha.
|
|
|
ladavaz
huviline
Registreerunud 14.03.09
Postitusi: 168
Asukoht: Saue Vald
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia 1,6 MPI, Skoda Octavia 1,4 TSI 2014 Ambition Plus
|
postitati 11.07.14 07:36
|
|
|
Olen sinuga täiesti nõus. Kuid minu pärast olgu auto pigem natuke ebaökonoomsem, kui, et ma pean sõitma talvel koguaeg jalad külmetavad või suvel ilma
konditsioneerita sõitma, kuna see mootoril jõu ära võtab.
Tsitaat: | Algselt postitas: tnx
Autotootjate strateegia on erinev. Need, kellel auto hea, suht kallis, aga niigi populaarne (saksa juurtega kontsernid), teevad jah pigem sedapidi, et
baasmudel on plank ja ostja saab oma soovi kohaselt seda komplekteerida. Muidu poleks hind konkurentsivõimeline. Samas kui leidub inimesi, kes
lisavarustusest ei hooli, milleks neile seda siis vägisi pähe määrida? Teisalt on hulk firmasid (eelkõige Korea ja Jaapani poolt), kes on kõik, mis
nad vähegi teha oskavad, juba baasmudelile külge pannud. Seda on hea müügiargumendina kasutada ja ka paljud ostjad on ju tunnistanud, et 7a garantii
ja palju vidinaid on ainuke põhjus, miks nad just selle margi valisid. Dacia ja Lada viimase otsa ebaedust on ju näha, et ainult hinnaga enam Eestis
ei saa konkureerida.
Suuremat töömahtu valida ainult kiirema soojenemise pärast pole mõtet, see pigem ei anna soovitud tulemust. Kiiremini soojeneb ebaökonoomsem mootor,
näiteks vabalthingav. Võibolla ka nõrgem mootor, mis peab auto liigutamisel palju tööd tegema. Samas kasuka kandmise vältimiseks on vaja sooja
salongi, mitte mootorit. Seda eesmärki on võimalik saavutada ka lisaahjude ja muu säärasega. | Lisa
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 12.08.14 12:44
|
|
|
Milleks osta salongi soojendamise eesmärgil bensuröövlit , kui puldist tehase eelsoojendi maksab alla tuhande euro ,sõitma minnes alati aknad puhtad
ja salong soe .
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.08.14 13:32
|
|
|
Jutt õige. Oma eelmise postituse selgituseks tahtsin rõhutada, et suurem töömaht ei taga tingimata kiiremat soojenemist, tänapäeval osatakse ka
suuremad mootorid vähese küttega käima panna. Sooja saamiseks on vaja, et mootori kasutegur väike oleks, ehk vali see, millel võimsuse/küttekulu suhe
on kõige kehvem.
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 09.05.11
Postitusi: 159
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 Passat B7 EcoFuel CNG
|
postitati 13.08.14 15:38
|
|
|
Aga ega eelsoojendi siis õhust ja armastusest tööta - see ju ka neelab kütet, et soojust toota.
|
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 13.08.14 18:04
|
|
|
Niipalju, kui on erinevaid inimesi, on ka erinevaid soove ja nõudmisi. Mina näiteks ostsin esimese uue auto telefoni teel. Sai kõik asjad ilusasti
kokku lepitud ja allahindlust sain ka. Kõik olid rahul.
|
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.08.14 06:51
|
|
|
Lisasoojendi neelab kütust (või mõningatel juhtudel hoopis seinakontaktist elektrit) ainult siis, kui on reaalne vajadus millegi täiendavaks
soojendamiseks. Ebaökonoomne mootor konverteerib kütust soojuseks kogu aeg, kui ta töötab, kuuma ilmaga tuleb siis täiendavalt vaeva näha selle
soojuse eemaldamisega.
Kont töötab ju ka ainult vajadusel, keegi pole veel selle peale tulnud, et teha auto, mis kogu aeg jahutab ja siis talvel soojendatakse seda eriti
külma õhku uuesti üles.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 17.08.14 19:28
|
|
|
Eelssoendiga säästad mootorit külmkäivitusega ja iga tehnikat tundev inimene teab ,mis on kütusekulu külma mootoriga .
Eelsoojendi kulutab umbes 8-10 korda vähem kütust kui mootor.
Mul peres päris mitu autot ,miskipärast jääb talvel maja ette vedalema alati ilma eelsoojendita auto
Kui ma peaks talvel auto klaase kraapima ja autot soojendama ,siis minu jaoks oleks lihtsam küll bussi ,või taksoga sõita.
|
|
|