Eks mu jutt oli ikka väheke sarkastiline ka. Tootjad panevad autode külge peaasjalikult neid vidinaid, mille eest ostjad on nõus raha maksma. Olgu see
põhjus milline tahes - praktiline vajadus, mugavus, ohutus (sh rumala kasutaja käes, mis sageli oskuslikule sõitjale jääb mõistetamatuks), edevus või
kunstlikult tekitatud vajadus. Mõne asja puhul on vahe selgesti märgatav, nt konks, nelivedu (ja need omavahel võivad üksteisest erineda veel sama
palju, kui esiveoline tagaveolisest) või eelsoojendus. Teise puhul mitte nii väga - esiveolised linnamaasturid, mille ostu põhjendatakse turvalisuse
ja hea läbivusega, kipuvad läbivustestides ikka viimaseks jääma, kliirenski jääb nii mõnelegi sõiduautole alla, turvalisus on neil ka eelkõige nähtav
parklakiirusel, kus inerts ja raskuskeskme kõrgus väga rolli ei mängi.
|