CH4
klubiliige
Registreerunud 10.10.14
Postitusi: 32
Asukoht: Harjumaa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi G-TEC
|
postitati 28.12.14 21:42
|
|
|
Octavia Combi Elegance+ 1.4 G-TEC - 2014 - CH4
Tere Foorum,
Oktoobri alguses sai vastuvõetud tähtis otsus ja enne jõule veereski minu käte vahele sinist värvi Octavia Combi G-Tec.
Uus auto saadab reservi 15 aastat ja 390 000 km eesti teedel sõitnud Honda, mis jääb nüüdsest pere teiseks autoks.
Uu(ema)t autot ostma hakates sai seatud eesmärk, et igakuised kulud tulevasele autole ei oleks eriti suuremad kui hetkel. Sõitmist on ~30 000km
aastas. 15 aasta tagune 2.3 liitrine japside VTEC koos 4-käigulise automaatkastiga võtab keskmiselt 10,5 liitrit sajale, mis on isegi suht hästi.
Eelkõige sellepärast, et 70% on maanteesõitu. Paraku bensu arved tulid kuus juba päris korralikud. Selleks et, kulud samasse kanti jääksid, pidi uus
automobiil olema oma kütuse tarbimisega vägagi rahasõbralik. Otsitud sai kaua, lõpuks sai valitud surugaasi Octavia. Tankla pärast ei pea ma
muretsema, sest igapäevaselt sõidan ühest 2x mööda.
Nagu öeldud, siis valik läks lukku oktoobri alguses. Ei osanud naftamaaklerid ega ka mina ette näha, et kaks ja pool kuud hiljem saab tanklast
bensiini juba alla euro. Praeguses hetkes oleks ostuvaliku tegemine veelgi keerulisem kui oktoobris ning olen isegi rahul, et ei pea enam oma pead
sellega vaevama. Ilmselt mõne aja möödudes langeb ka surugaasi hind, kuid mitte sellises ulatuses nagu bensiin ja diisel.
Manuaalkastiga sõitmine on asi, millest olen viimase nelja aasta jooksul puudust tundnud. Otsingutel sai proovitud ka tänapäevast DSG kasti, kuid
„Tänan, ei!“ - käsikast meeldib lihtsalt rohkem.
Uustulnukalt ootan eelkõige säästvat sõitu ja Honda pommikindlust
Esimeses väga ei kahtle, teist näitab aeg.
Br,
CH4
|
|
|
jorx420
huviline
Registreerunud 07.04.14
Postitusi: 140
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda superb 3.6 4x4
|
postitati 28.12.14 22:06
|
|
|
Jõudu ja muretuid kilomeetreid.
|
|
|
Tanel_P
huviline
Registreerunud 28.08.14
Postitusi: 169
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III Combi 2.0 TDI DSG '13
|
postitati 29.12.14 15:41
|
|
|
Ise tellisin ära novembri lõpus ja kätte saan alles veebruaris millalgi. Kas sinu oma tuli planeeritust kiiremini kohale? Mis lisavarustust sa veel
peale Elegance'i enda lisade võtsid? Muretuid kilomeetreid muidugi ja jälgin huviga, millliseid rõõme ja muresid ette sul võib tulla.
|
|
|
|
Enrico
klubiliige
Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb Sportline
|
|
Tanel_P
huviline
Registreerunud 28.08.14
Postitusi: 169
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III Combi 2.0 TDI DSG '13
|
postitati 30.12.14 08:39
|
|
|
G-Teci puhul polnudki valida. Aga ma ise valisin 1.4 TSI DSG ja G-Teci vahel ja tegin samuti käsikastiga masina kasuks otsuse.
|
|
|
|
CH4
klubiliige
Registreerunud 10.10.14
Postitusi: 32
Asukoht: Harjumaa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi G-TEC
|
postitati 30.12.14 09:16
|
|
|
Minul läks tellimisest kuni võtmed kätte täpselt 10 nädalat. Väidetavalt oleks saanud natukene kiiremini, kui oleks teise värvi valinud.
Lisaks sai võetud tumedad tuled, 17" Teronid, talveks 16" plekkid, soojendusega esiklaas, precrash, võrkvahesein, tumenev salongipeegel, tehase
toonklaas ja lisagarantii. Naisuke tahtis tagurduskaamerat ja lapsed valisid soojendusega tagaistmed.
Päris pikalt kaalusin, kas lisasoojendust võtta või jätta. Õ•nneks sai tehtud õige otsus ja hommikuti ei pea enam külma autosse istuma.
Talverehvideks said Hankook Winter i*Pike RS W419. Ei saagi aru kas on nende rehvide omapära või on tegu ikkagi auto raskema taguotsaga, igatahes
kohalt minnes hakkavad esirattad üsna kergelt tühja käima. Seetõttu ka Hankooki suhtes segased tunded.
|
|
|
undu
huviline
Registreerunud 27.03.09
Postitusi: 173
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: OII Combi 1,8 TSI
|
postitati 30.12.14 12:38
|
|
|
Võrreldes nii mõnegi muu autoga ongi esivedune Skoda kohalt minnes pigem kehvapoolse pidamisega. Võrdlusena võtan enda peetud masinaid, GF kerega
Mazda 626 täpselt sama marki talverehvidega (tehase poolt ettenähtud velgedel ja õiges mõõt loomulikult) oli parema esisilla pidamisega kui
Octavia.
Octavia puhul kui sa võrdled oma eelmist mainitud (2,3 VTEC, seega kas Accord v Prelude) masinat pead arvestama ka oluliselt suurema pöördemomendiga
kohalt võttes, vabalthingav võib ju kogemata saavutadagi sarnase väände, aga kõrgematel pööretel kui talvel kohalt minnes mõistlik on. 1500 pöörde
juures tollel 2,3VTEC veel võrreldavt väänet pakkuda ei ole. Samas on Honda juba projekteeritud sportlikuks autoks samas kui OCTAVIA/Golf/Leon seda
otseselt ei ole.
Sellest ka kehvem pidamine libedal. Usun, et rehvidest küll viga ära otsi. Erinevad veermikud ja suurem vääne.
Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
|
|
|
|
CH4
klubiliige
Registreerunud 10.10.14
Postitusi: 32
Asukoht: Harjumaa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi G-TEC
|
postitati 01.01.15 21:37
|
|
|
Sõidetud napid 600 km ja tundub, et esimene garantii case ongi käes.
Teisipäeval ei õnnestunud Mustamäe gaasitanklast gaasi tankida, sest tankla oli remondis. Vahepeal sai paagist gaas täiesti otsa ja sai 50km sõidetud
bensiiniga. Täna läksin Mustamäele uuesti tankima ning täiesti tühja paaki, kuhu peaks mahtuma ~15 kg metaani, surus tankur napid 3,53 kg. Selle peale
tegin kõne Eesti Gaasi rikketelefonile ja andsin teada, et remonditud tankur on vist ikka katki, sest ei suuda paaki täis tankida (minu vabandused
valvetehnikule, kes seda tankurit 1. jaanuaril kontrollima saadeti). Kuna homme pikem sõit plaanis, siis sõitsin Suur-Sõjamäele gaasi tankima. Teise
tankimisega õnnestus juurde tankida 1,85 kg !!! Kõige suurem üllatus ootas alles ees. Pärast tankimispüstoli eemaldamist hakkas auto küljes olevast
tankimisotsikust gaasi susisema. Leke oli piisav, et otsiku juurde väike metaanipilv tekitada ja otsik suht ruttu härma ajada. Imetlesin seda
susisevat gaasipilve nagu vasikas aiaauku. Talupoja mõistus ütles, et niimoodi minema sõita ei saa ja tuleohtlik gaasileke tuleb ASAP peatada. Aga
kuidas ? Otsustasin panna tankimispüstoli otsikule tagasi ja see peatas vähemalt edasise susisemise. Aga edasi... ? Talupoja mõistus ütles uuesti et
,ilmselt oli mingi sulgurventiil ebapiisavalt sulgunud ja seda uuesti sulguma sundida saab ainult uuesti tankides. Mõeldud, tehtud. Kolmas tankimine
suutis juurde suruda 1,77 kg ja õnneks lekke peatada. Kolme tankimisega sai paaki napid 7,15 kg 15-st.
Kui 7 kg oleks saanud tankida kohe esimese korraga, siis see viitaks ühe pudeli rikkele. 7 kg kolme tankimisega ei oska paraku kommenteerida.
Nüüd tuleb teha kõne Skodasse ja minna lapsehaiguseid ravima.
|
|
|
lare
meeskond
Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154
Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal
Auto: Scout
|
postitati 02.01.15 09:32
|
|
|
Tegu hetkel Eesti Gaasi poolse probleemiga. Viga ei ole autos. Tegu niiskuse konsenstentsis gaasitrassis.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 02.01.15 09:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: undu
Võrreldes nii mõnegi muu autoga ongi esivedune Skoda kohalt minnes pigem kehvapoolse pidamisega. Võrdlusena võtan enda peetud masinaid, GF kerega
Mazda 626 täpselt sama marki talverehvidega (tehase poolt ettenähtud velgedel ja õiges mõõt loomulikult) oli parema esisilla pidamisega kui
Octavia.
Octavia puhul kui sa võrdled oma eelmist mainitud (2,3 VTEC, seega kas Accord v Prelude) masinat pead arvestama ka oluliselt suurema pöördemomendiga
kohalt võttes, vabalthingav võib ju kogemata saavutadagi sarnase väände, aga kõrgematel pööretel kui talvel kohalt minnes mõistlik on. 1500 pöörde
juures tollel 2,3VTEC veel võrreldavt väänet pakkuda ei ole. Samas on Honda juba projekteeritud sportlikuks autoks samas kui OCTAVIA/Golf/Leon seda
otseselt ei ole.
Sellest ka kehvem pidamine libedal. Usun, et rehvidest küll viga ära otsi. Erinevad veermikud ja suurem vääne. |
Pole ammu nii rumalat juttu kuulnud :
"Honda juba projekteeritud sportlikuks autoks samas kui OCTAVIA/Golf/Leon seda otseselt ei ole"
|
|
|
Tanel_P
huviline
Registreerunud 28.08.14
Postitusi: 169
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III Combi 2.0 TDI DSG '13
|
postitati 28.01.15 20:54
|
|
|
Kuidas autoga siiamaani rahul oled? Mis meeldib ja mis mitte?
|
|
|
|
CH4
klubiliige
Registreerunud 10.10.14
Postitusi: 32
Asukoht: Harjumaa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi G-TEC
|
postitati 30.01.15 10:23
|
|
|
Tänaseks on 2400km läbitud ja rohkem pole tankimisega probleeme esinenud. Tookord oli tegu Eesti Gaasi poolse probleemiga ja nad tunnistasid seda ka
ise.
Autoga olen suures plaanis rahul. Ksenoon lähituled on väga head ja nendega juba nii ära harjunud - naine ei julge vana Hondaga enam pimedas sõita,
sest lihtsalt tuled ei näita Kütust võtab hetkel ~4kg/100-le, mis teeb
siis 3,2€/100km. Mõne sendi saaks ilmselt vähemaks, kui start-stopi kasutada, aga pole seda veel fännama hakanud ja talvel erilist pointi ka ei
näe.
Ei ole rahul:
* esirataste pidamisega - ei kujuta ette kuidas 1.8TSi ja 2.0TDi omanikud talvel sõidavad. Esimestele talverehvidele pikka iga ei prognoosi.
* stereoga - olin nadist audiost ennem lugenud, aga ei tahtnud uskuda, et asi ikka nii nutune on. Aga on. 15 aastat vana mid-range Pioneeri makk
toodab paremat heli. Vähemalt minu kõrvadele.
* kojameeste jäätumisega - raamita kojamehed peaksid jäätumise poole pealt juskui paremad olema, aga mina küll kuskilt otsast sellest aru ei saa.
Klaasilt valguv vesi jäätub kojamehe serva alla päris kõvasti kinni ja puhkeasendis jää eemaldamine tavaliselt tulemust ei anna. Klaas võib ju soe
olla, aga jää hoiab ennast kojamehe küljes uskumatult kõvasti kinni ja tõmbab vee klaasile tagasi. Ainus viis jääd eemaldada, on süüde välja ja
kojamehed ülesse parkida. Paraku pole kunagi meeles sõidust tulles neid kohe ülesse parkida, võib-olla see aitaks ennetada. Samas kui on puhtad, siis
pühivad hästi. 6€ raamiga Championid tunduvad nende kõrval küll robustseda aga lollikindlad.
Tagumise kojamehe suutsin autot pestes juba ära lõhkuda. Ehk siis kojamehe otsa kinnitusklamber purunes, kui kojamees ennast vastu klaasi tagasi
tõmbas. Klambri sees purunes üks imeõhuke juhtsiin ja seetõttu klamber enam ei lukustu. Keegi siin foorumis vist ka hoiatas selle eest. Kui uut
kojameest ostate, siis ärge vana ära visake - teil võib seda ühel hetkel vaja minna.
|
|
|
Tanel_P
huviline
Registreerunud 28.08.14
Postitusi: 169
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III Combi 2.0 TDI DSG '13
|
postitati 31.01.15 14:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: CH4
* esirataste pidamisega - ei kujuta ette kuidas 1.8TSi ja 2.0TDi omanikud talvel sõidavad. Esimestele talverehvidele pikka iga ei prognoosi.
|
Huvitav, kus sa siis sõidad. Minul küll oma 2.0 TDIga mingit pidamise probleemi pole. Suurem velg, laiem ratas - parem pidamine?
|
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 31.01.15 16:18
|
|
|
Ei tea küll ,kas sul mingi venemaa turule tehtud versioon
Ka minu diislil lumel täitsa normaalne pidamine ,võrreldes teiste esiveolistega .
Naastud suudaksin ma ka oma neljaveolisega hetkega välja sõita.
Samas teeb bolero täitsa keskmist häält ,muidugi saab paremat tahta.
Ei saanud aru kas ajad taga tühja tümakat ,või helikvaliteeti.
|
|
|
JMRS
huviline
Registreerunud 09.12.14
Postitusi: 55
Kasutaja on eemal
Auto: RS III
|
postitati 01.02.15 06:56
|
|
|
Olen saanud ka kõrvutada tava Bolerot ja Bolero + Canton, seda tänu asendusautole. Tava Bolero sound universaalis oli pehmelt öeldes masendav.
Konkurendid pakuvad paremat " standart" soundi.
Cantoniga võib rahule jääda, kuigi " karjub" pigimati järgi, kuna ukseplast hakkab plärismea.
|
|
|
pepe
huviline
Registreerunud 06.04.10
Postitusi: 233
Kasutaja on eemal
Auto: VW
|
postitati 20.02.15 14:51
|
|
|
Alates millisest jah.vedeliku temperatuurist hakkab G-tec bensiiniga käivitama? +10?
|
|
|
CH4
klubiliige
Registreerunud 10.10.14
Postitusi: 32
Asukoht: Harjumaa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi G-TEC
|
postitati 20.02.15 19:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: pepe
Alates millisest jah.vedeliku temperatuurist hakkab G-tec bensiiniga käivitama? +10? |
Manuali kohaselt väga madala keskkonna temperatuuri korral. Maaletooja andmetel on selleks "väga madalaks" temperatuuriks umbes -10C. See talv just
väga külmaga ei hiilga. Igatahes -7-ga läks gaasilt tööle. LPG-ga autodel peaks see temp natukene kriitilisem olema, sest seal auruti nimeline vidin
lisaks. CNG juba on gaasilises olekus. Pärast tankimist sõidab paar km-i bensiini pealt ja testib CNG kvaliteeti, et ega biogaasi tangitud pole. Eesti
see hetkel suht mõtetu featuur, sest siin müüdav gaas on 99,8% metaan.
|
|
|
CH4
klubiliige
Registreerunud 10.10.14
Postitusi: 32
Asukoht: Harjumaa-Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi G-TEC
|
postitati 02.08.15 20:32
|
|
|
Long time no see. Aeg väikeseks vahekokkuvõtteks.
15 Mm sõidetud, esimene hooldus teostatud. 100 km keskmine hind ainult kütusega 3,8 €, kui hooldus ka arvesse võtta, siis 4,9 €. Bensiini on
läinud poolteist paaki, millest pool paaki paneks eelsoojenduse arvele. Gaasi kulub 4,2 kg/100km, ehk siis kuskil 20% rohkem kui tehas lubab, aga ma
ei sõida ka kivikõvade rehvidega. 205 laiade talverehvidega oli number natukene ilusam, 225 laiad suverehvid tõstsid kulu 0,2-0,3 kg võrra.
Autoga siiani väga rahul, aga mõningaid väikeseid probleeme ikkagi esineb. Kõige suurem murelaps on Bolero:
• kaotab aeg-ajalt ühenduse mälupulgaga.
• üksikutel juhtudel ei käivitu koos autoga
• puutetundlik ekraan on üks kord hangunud
• sõiduinfo kuvamine on kokku jooksnud
Ühesõnaga tundub, et Bolero soft on üsna bugine, aga uuemat kahjuks pole.
Mootorist nii palju, et esimese hoolduseni vedas välja ilma lisa õlita. Aeg-ajalt teeb liikluses seistes lühikest sekund-paar kestvat vibra. Veakoode
selline asi ei tekita. Esindus vahetas küünlad, loodetavasti aitab.
Üks kummaline seik veel: üleeile jäi tagumine kojamees keset tagaklaasi seisma Aitas uuesti lülitamine.
Kui need kiiksud kõrvale jätta, siis on tegu täitsa toreda autoga.
Positiivne tähelepanek ka: autot ostes eeldasin, et 1.4 mootoriga isenditel on taga väändtala, aga suverehve alla kruvides selgus, et gaasikal on taga
hoopis sõltumatu vedrustus. Talvel sõites veel mõtlesin omaette, et mina küll aru ei saa, et väändtalaga väga teistmoodi oleks
|
|
|
rain
klubiliige
Registreerunud 26.09.14
Postitusi: 242
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: octavia III L&K 1,8 tsi dsg
|
postitati 02.08.15 21:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: CH4
kaotab aeg-ajalt ühenduse mälupulgaga.
|
mul oli mälupulgaga sama asi. lõpuks võtsin sd mälukaardi, panin kõik muusika peale ning enam pole sellist asja pool aastat juhtunud. see mälupulk on
justnagu korra kasutamiseks vms mitte 24/7 sees hoida ja sealt kuulata
|
|
|
tsekkar
huviline
Registreerunud 08.08.06
Postitusi: 144
Kasutaja on eemal
Auto: O3 4x4 black
|
postitati 03.08.15 08:24
|
|
|
Mul sama jama, mälupulk jamab. Käisin esinduses ka selle probleemiga, aga nagu alati, siis töötas kõik laitmatult
|
|
|
rstdi
huviline
Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420
Kasutaja on eemal
Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17
|
postitati 03.08.15 10:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rain
Tsitaat: | Algselt postitas: CH4
kaotab aeg-ajalt ühenduse mälupulgaga.
|
mul oli mälupulgaga sama asi. lõpuks võtsin sd mälukaardi, panin kõik muusika peale ning enam pole sellist asja pool aastat juhtunud. see mälupulk on
justnagu korra kasutamiseks vms mitte 24/7 sees hoida ja sealt kuulata
|
Minumeelest, see USB pesa = aktiivne seade ehk siis ala telefon jms. SD kasutan ka ise ning null probleemi vana masinaga ja sama ka uuega.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 04.08.15 14:02
|
|
|
Munu octavial toimib usb ideaalselt ,kuulan sealt pidevalt mp3 ,pole siiani mingit jama täheldanud.
|
|
|