1,4 110kw toodab 250Nm väänet. 1,8 132kw toodab hulga enam väänet, aga kui soov on see mootor 7k DSG kastiga osta, siis paraku on nii,et see kast üle
250 NM väänet ei talu ja seega 1,8 132kw mootor deforsseeritakse. Ülemist otsa jah on natuke enam, sest suuremal mootoril jätkub seda 250Nm väänet
kuni 5000 pöödeni, pisemal hakkab natuke enne 4000 juba moment langema. 1,8 TSI momendilagi saabub ka madalamatel pööretel. Samas minu kogemus 1,8TSI
132kw 7kDSG Octavia ja 1,4tsi 103kw (annab ka 250 Nm väänet) 7kDSG GOLF VII võrdluses ütleks, et meie maanteekiirustel olulist vahet tunda ei ole,
sest DSG kast hoiab pöörded sobivad ikka. Kui mõlemad oleks manuaaliga ilmselt vahe oleks märgatavam.
Minu hinnangul DSG kasti korral 1,8 vs 1,4 TSI puhul saab otsustavaks 1,4 kasuks hind ja otsesed pidamise kulud - kütuse kulu pisem natuke ja
kindlustuse makse ka tänu vähematele kilowattidele pisut madalam. Kui DSG kast otseselt oluline ei ole, siis valik puhtalt enesetunde küsimus.
Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
|
|