smallstang
huviline
Registreerunud 14.02.06
Postitusi: 52
Asukoht: Tallinn-Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: FOX Mustang & Octavia II 1.9 TDI & Superb 4x4 2.0 TDI
|
postitati 06.11.06 20:08
|
|
|
FABIA roolivõimendi probleem!
Faabial âelektrohüdraulilineâ roolivõimendi lõpetas oma töö. Laupäeval sai 160km maha uhatud ja kõik toimis nii nagu peab. Järgmisel päeval oli
rool kangemast kangem, tunne nagu vana kooli rekka mehel, kohapeal väga vaevaliselt jõuad pöörata
Kas keegi sarnase probleemi üle elanud ja mis lahenduseks oli?
|
|
|
stefan
klubiliige
Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG
|
postitati 06.11.06 22:09
|
|
|
Läbi udu meenub et kunagi ammu kui Fabiat omasin oli ka selline juhtum. Teeninduses vahetati vist mingi andur ära.
|
|
|
morden
meeskond
Registreerunud 04.11.05
Postitusi: 210
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb 1,9td 96kW 05.a.
|
postitati 07.11.06 06:37
|
|
|
rooli lati asendi andur äkki. Muidugi võib probleem olla ka pumba enda elektris, Samas roolilati asendi andur peaks armatuuri vea teate (kollane rooli
kujutis hüüu märgiga.) viskama?
RRRRRRRs
|
|
|
|
trancefan
huviline
Registreerunud 11.11.07
Postitusi: 8
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.11.07 18:47
|
|
|
Tere.Teema küll vana aga probleem sama.Skoda fabia 2001a. selline probleem et täiesti lambist sõidu ajal hakkavad kõik tuled vilkuma,tõmbaks nagu
hetkekd pinge maha ja samas seal kus roolivõimendi all vasakus nurgas,midagi samaaegselt vilkumisele undab.Käisin teeninduses skodas,vahetati
roolilati asendi andur ära sain kaks päeva sõita ja jälle sama jama.Armatuuris hakkab vahest ka põlema oranz hüüumärgiga roolikijutis.Kas viga siis
roolivõimendis endas?
|
|
|
morden
meeskond
Registreerunud 04.11.05
Postitusi: 210
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb 1,9td 96kW 05.a.
|
postitati 27.11.07 04:26
|
|
|
antud kollane tuluke näitab, et roolivõim ei tööta! vea peab kindlaks tegema diagnost. Paremal juhul satus masinale "praak" andur ja piisab uuesti
anduri vahetusest. Halvem variant see, kui vaja veel pump ise kah välja vahetada.
RRRRRRRs
|
|
|
|
trancefan
huviline
Registreerunud 11.11.07
Postitusi: 8
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.11.07 04:40
|
|
|
Sai siis diagnostis ära käidud,lausa kaks korda.Üldiselt on vist nii et kui diagnosti ajal viga ei ole siis seda ka ei näe ja nii esimene kord
läksiki,ainult et nulliti kõik vead ära ja öeldi,et kui midagi on tulge kohe tagasi ja vaatame uuesti.Eile käisin siis teist korda ja ei näidanud
üldse midagi kõik oli nagu korras.Et ei teagi nüüd mis teha?Sai ka skodas käidud,peale andurivahetust ja seal öeldi ka nii,et kui nemad kontrollisid
oli kõik korras.
|
|
|
morden
meeskond
Registreerunud 04.11.05
Postitusi: 210
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb 1,9td 96kW 05.a.
|
postitati 30.11.07 06:27
|
|
|
eks see karm teema ongi, et uuematel autodel teaostab ECU koheselt peale süüte sisse keeramist diagnosti ja teeb ta seda ka sõiduajal. Salvestab kõik
mootori tööd ja veel mõnede süsteemide vead mällu. Teisi samal ajal mitte. Ja siis ongi käärid. Sõiduajal lööb tule põlema - lähed teenindusse - kui
seal auto käivitatakse siis ECU enam viga andurites ei tuvasta ja tuli põlema ei lähe ja veamälu kah tühi. Mida pole seda pole - masin korras. Kunde
läheb minema ja on varsti marus tagasi, sest viga on ju alles!
Soovitan varuda aega, kannatust ja rahuliku meelt. Minna teenindusse ja rahulikult rääkida oma lugu ära, kui seda veel ei teata. Palu et nad teeksid
ise pika proovisõidu koos diagnostika seadmega. Võimalusel sõida ise kaasa, sest eriti hea on see, kui viga ilmneb mingil teatud kindlal ajahetkel.
Kui aga tööde vastuvõtjad ei saa/ei taha/ei oska, siis paluda viisakalt võimalust rääkida töökoja juhatajaga. Ma arvan et mingi lahenduse saad
kindlasti.
RRRRRRRs
|
|
|
|
M8lder
huviline
Registreerunud 24.02.09
Postitusi: 2
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.02.09 15:23
|
|
|
minul oli samasugune probleem...järsku suvalisel hetkel roolivõim enam ei töötanud...eeldasin et on seotud külma ilma ja auto pesemisega aga tuli
välja et roolivõimu pump lasi läbi vms... tuli ära vahetada...maksma läks 9k
|
|
|
YLL89
huviline
Registreerunud 27.09.06
Postitusi: 37
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.03.09 14:29
|
|
|
suretasin masina välja panin käima ja enam ei töödanud, uurisin et, sellised võimendid ei talu linna sõitu pikkapeale küpsetab ennast läbi, olen enda
autol vahetanud ja paaril tuttava masinal ka sama teinud
|
|
|
msn
huviline
Registreerunud 22.10.07
Postitusi: 12
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.06.09 10:07
|
|
|
Sama teema.
Aasta jooksul teist korda viskas kollase rooli tulukese põlema. Eelmine kord sai asi korda lati asendianduri vahetusega. Seekord pole veel teenindusse
pöördunud, aga kas tõesti võiks sama viga korduda? Kuidagi tihti. Sõites rool raskem ei tundugi, aga manööverdades on küll raskemaks läinud.
Kas selliselt mõnda aega sõitu jätkates võiks midagi veel tuksi keerata või võiks see reaalset ohtu endas kujutada? Tegemist ju tähtsa elemendiga auto
juures.
Teiseks,
Kas sellele elektrilise võimendusega süsteemile õli ka sisse käib?
Kapoti all igatahes tavapärast korgiga potsikut ei paista olevat.
|
|
|
alarallin
huviline
Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193
Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal
Auto: Fiesta ST 210HP
|
postitati 07.06.09 09:37
|
|
|
Tsitaat: | Teiseks,
Kas sellele elektrilise võimendusega süsteemile õli ka sisse käib?
Kapoti all igatahes tavapärast korgiga potsikut ei paista olevat. |
Õli käib küll sinna sisse ja kindlasti ROHELINE (LHM). Ise ka otsisin potsikut ligi 5 minutit. Roolivõimu voolikuid taga ajades lõpuks leidsin. Nimelt asub potsik aku all. Ja selleks, et sinna ligi pääseda,võtsin aku koos
korpusega maha. Aega võttis õli lisamine umbes pool tundi ja ma tegin seda veel talvel miinuskraadidega õues. Hiljem olin skoda inseneride peale suht
tige, kui toas näppe soojendasin.
|
|
|