indrek555
huviline
Registreerunud 01.10.09
Postitusi: 3
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.01.16 21:38
|
|
|
Octavia - 2016 - indrek555
Tere!
Mina olen siis kahe Skoda Octavia omanik.
Kui keegi viitsib lugeda siis siin ka jutt kuidas sain esimese skoda ja miks valisin ka uue skoda.
2008 aastal tekkis vajadus endale soetada elu esimene auto. Valitud ja vaadatud sai erinevaid autosi. Kuna toll ajal ei olnud palganumber teab mis
suur ja MASU kogus täis tuuril hoogu ei olnud pank eriti positiivselt meelestatud liisingut andma. Ütlesid et valiksin nende lehelt auto välja ja siis
vaatame. Nii leidsingi ühe 2005a. diisel Skoda mis oli ära võetud pankrotti läinud ehitusfirmalt. Tegelikult polnud Diisel üldse valikus ja skoda oli
ka varem välistatud aga kuna paremat ei antud tuli see ära võtta. Tagantjärgi võib öelda et parim valik üldse
Ostes oli läbisõit 141 000km.
Vahemikus 200 000 – 220 000km oli auto pea-aegu iga päev töökojas, kõik mis vähegi sai ära kuluda kulus ära. Pidevalt oli masendus ja soov auto maha
müüa. Aga lõpuks sai kõik korda
240 000km pealt lasin auto ära chippida, kirjutati juurde 50% jõudu. Kõik arvasid et seda on liiga palju nii vanale autole aga otsustasin riskida.
Peale 5000km läks sidur, korv oli täiesti tükkideks. Veel on chippimise tõttu ühekorra tulnud lahti turbo lõdvikud päris uhke pauguga ja üks lõdvik on
läinud pooleks. Nii et igati väärt otsus.
310 000km juures tekkis jälle selline väga suur remondi vajadus, vahetati välja kogu esisild, kõik rattalaagrid, ja uuesti sidur, seekord koos
hoorattaga. Tuli välja et hoorattas oli originaal ja see oleks pidanud olema juba ammu surnud.
Tänaseks on auto läbinud 340 000km. Kordagi pole teele jätnud, suuri kadusi ja katastroofe pole olnud ja sellest saigi tehtud otsus et ka uus tuleb
Skoda Octavia.
Vana auto on siis 2005 aasta 1.9 TDI 77kW (chipitud umbed 110kW peale) manuaal, Elegance varustusega.
Lisadest on siis:
Raskete teeolude pakett
Pagasiruumi topeltpõhi
Vägapalju muud vist 2005a ei pakutudki.
Ise olen paigaldanud Alpine maki
Veljed ja peeglid said värvitud valgeks
Läikiv toonklaas
Tuule ja vihma suurajad külje akendel
Hella Rally 3000 Compact lisa prožektorid
Autol on 3 komplekti rattaid, 16“ valu suveks, 15“ valu kevad-sügis lamelliga ja 15“ plekid talveks naeltega. Eks nüüd üks komplekt läheb
uuele.
Uus on siis 2016aasta 2.0 TDI 110kW manuaal, Elegance varustusega.
Lisana läksid peale:
Metallikvärv
Elektriliselt avatav ja suletav tagaluuk
Valgustatud jalaruum ees ja taga
Soojendusega esiklaas
Eemaldatav haagisekonks
Pagasiruumi topeltpõhi
Raskete teeolude pakett
Alarm
KESSY
LED tagatuled,
Parkimisandurid taga
Handsfree
Bolero
Telefoni juhtimine roolilt
Juurde lähevda kindlasti läikiv toonklaas, täistule prožektorid, tuule ja vihma suunajad.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 29.01.16 21:53
|
|
|
Kõik siin jutus on ilus ja tore ,kuni kirjutasid et vanal autol 240 tuhande pealt chipi lasid teha ja 50 % jõudu juurde said ,ha haa haaa
Sellise läbisõidu juures on hea ,kui reaalselt 20 % lisajõudu juurde saab ,aga tundub
et müügimehed on head tööd teinud.
Aga muidu tuleb jutust välja ,et uus skoda on Combi vist .
|
|
|
indrek555
huviline
Registreerunud 01.10.09
Postitusi: 3
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.01.16 22:02
|
|
|
No müügimees ei pidanud üldse tööd tegema aga eks igalühel ole enda arvamus. Aga uus on combi jah.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 29.01.16 22:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: indrek555
No müügimees ei pidanud üldse tööd tegema aga eks igalühel ole enda arvamus. Aga uus on combi jah. |
Tean täpselt mitu tuhat tuleb kulutada et 50 % juurde saada ,ning et kestaks üle 10 tuhande km ,korduvalt omal rahakotil proovitud
Laiatarbe chip on 18 aastastele
Lugedes veel teemast et lõdvikud lendasid ,saab ainult järeldada ,et rõhu kontrollist polnud juttugi ,suvaline musta turu copy/paste chip
|
|
|
SiimSa
huviline
Registreerunud 02.09.15
Postitusi: 19
Asukoht: Lääne-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: VW Golf VI
|
postitati 30.01.16 07:35
|
|
|
Ootame pilte ka.
|
|
|
alarallin
huviline
Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193
Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal
Auto: Fiesta ST 210HP
|
postitati 30.01.16 13:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ranx
Lugedes veel teemast et lõdvikud lendasid ,saab ainult järeldada ,et rõhu kontrollist polnud juttugi ,suvaline musta turu copy/paste chip
|
Minu endisel traktor RS-il (Fabia MK1 1,9 TDi 96kW) tuli ka üks lõdvik paar korda lahti, enne kui kinnitus rõhule vastupidavaks sai tehtud. Ja seda
kõike ilma chippimiseta. Pigem oli asja nimi loomulik kulumine.
Pean ka mainima, et ei taha väga uskuda seda +50% ainult softi muutmisega.
|
|
|
J2T
huviline
Registreerunud 25.02.15
Postitusi: 53
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.01.16 14:36
|
|
|
Iseenesest seda 1.9 TDI mootorit ka ju 96kw saadaval,(tehase poolt) nii et kaugel see 110 on.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 30.01.16 15:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: J2T
Iseenesest seda 1.9 TDI mootorit ka ju 96kw saadaval,(tehase poolt) nii et kaugel see 110 on. |
See kilowattide vahe 77/96 ei ole saavutatud vaid softiga ,juba pihustid on erinevad ,turbot ei mäleta peast
|
|
|