Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Octavial DPF probleem (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 3003)
KalleK
huviline



Registreerunud 24.04.16
Postitusi: 3

Kasutaja on eemal


postitati 24.04.16 13:36 Tsiteeri
Octavial DPF probleem



Papsil 2010 Octavia 1.6 TDI Greenline DSG. Sõidab ainult maanteed, tangib Statoilis. Hoolimata DPF suhtes suht ideaalsest kasutusmustrist läheb üpris tihti (vähemalt kord kuus) DPF tuli põlema. Vahel aitab, kui paarkümmend kilomeetrit madalama käiguga "kuuma anda", vahel mitte ja siis võtab mootoril ühel hetkel jõu maha ning tuleb hooldusesse põletamisse roomata.

See ei ole kuskilt otsast normaalne käitumine, aga nii Auto100 kui Möller on ainult õlgu kehitanud ja ütelnud, et "kõik tundub korras olema". Kas kellelgi on head ideed, kust võiks veidi asjalikumat nõu küsida?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 25.04.16 06:20 Tsiteeri


Mu rs diislil samuti enamus linnasõidud ,ning talvel korra kuus annab märku et vaja pikem sõit teha .
3000 pöördega sõites täpselt 12 km ja kübemefilter taas puhas minu autol.
Linna sõitudel ei saa kübemefilter piisavat kuumust kätte et automaatselt end puhastada,ja see ongi tänapäeva diislite juures juba normaalne.
Su autol hakkab see kübemefilter vist juba otsi andma ,sümtomid tunduvad sellised.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mein
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.14
Postitusi: 99

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Rapid

postitati 25.04.16 07:14 Tsiteeri


To Ranx
Tsitaat:
Algselt postitas: KalleK Sõidab ainult maanteed,
!
Kahtlustan, et sul see paps sõidab suht madalat pööret hoides.
Mul pole see tuli 17 kuu jooksul kordagi põlema läinud. Kuigi 90% linnasõidud ja lühikesed otsad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KalleK
huviline



Registreerunud 24.04.16
Postitusi: 3

Kasutaja on eemal


postitati 25.04.16 08:01 Tsiteeri


Paps ei sõida liiga madala pöördega, selle jaoks ju automaatkast ongi, et õige pöörde ise valida ;) Maanteesõit, mis on üle paaritunnine, annab täiesti piisava aja selleks, et mootori aju saaks õigel hetkel ise põletusprotsessi esile kutsuda ja pöördeid niipalju suurendada kui vaja.

Masinal hetkel läbisõit u 230 tuhat, sealjuures on DPF vahetatud 185 tuhande peal. Nii et filtri vananemise taha ei tohiks ka midagi jääda. Mingi muu konn ilmselt kuskil sees, aga oodatud ikkagi nõuanded, kelle juurde võiks minna, kes konna välja suudaks peletada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 25.04.16 08:28 Tsiteeri


Kui auto garantii all enam pole siis ma ütleks "pole filtrit-pole probleemi"
Parim investeering peale garantii aja lõppu on see sealt minema vistata ja ajust välja programeerida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 25.04.16 11:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Kui auto garantii all enam pole siis ma ütleks "pole filtrit-pole probleemi"
Parim investeering peale garantii aja lõppu on see sealt minema vistata ja ajust välja programeerida.


Nii on ja sama olen ka ad-blue asjadega lasknud teha.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KalleK
huviline



Registreerunud 24.04.16
Postitusi: 3

Kasutaja on eemal


postitati 25.04.16 11:13 Tsiteeri


Võiks täitsa kaaluda ka väljaviskamist. Kus võiks pädevad tegijad olla ja kas ülevaatusega hiljem probleemi ei teki?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 25.04.16 12:47 Tsiteeri


Kui tahad kvaliteetset teenust ,siis soovitan tuner.ee
Susserdajaid on palju ,kes ei saa softi muutmisega korrektselt hakkama.
See filter on nii võimalik tühjaks teha nii ,et välisel vaatlusel arugi ei saa.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
komtuur
huviline



Registreerunud 21.10.07
Postitusi: 44

Kasutaja on eemal

Auto: Golf

postitati 25.04.16 13:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KalleK
Paps ei sõida liiga madala pöördega, selle jaoks ju automaatkast ongi, et õige pöörde ise valida ;) Maanteesõit, mis on üle paaritunnine, annab täiesti piisava aja selleks, et mootori aju saaks õigel hetkel ise põletusprotsessi esile kutsuda ja pöördeid niipalju suurendada kui vaja.

Masinal hetkel läbisõit u 230 tuhat, sealjuures on DPF vahetatud 185 tuhande peal. Nii et filtri vananemise taha ei tohiks ka midagi jääda. Mingi muu konn ilmselt kuskil sees, aga oodatud ikkagi nõuanded, kelle juurde võiks minna, kes konna välja suudaks peletada.

Kunagi A4 103kw diislil oli mingi filtri rõhuandur otsad andud ja auto aju ei saanud filtrist õigel ajal signaali, et vaja automaatne põletus ette võtta, ühel hetkel lihtsalt viskas selle DPF tule põlema, et umbes, mingeid teisi hoiatavaid tulukesi vms polnud või oli selle anduri kontaktidega midagi, ei mäleta enam täpselt, tehti korda/vahetati ära ja töötas kenasti edasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 26.04.16 05:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KalleK
Võiks täitsa kaaluda ka väljaviskamist. Kus võiks pädevad tegijad olla ja kas ülevaatusega hiljem probleemi ei teki?


ÜV täna ei teki probleemi, aga 2018 võib juba tekkida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 34.3% - SQL: 65.7%]