Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: amordid veidi õlised (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 3237)
mein
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.14
Postitusi: 99

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Rapid

postitati 20.05.16 16:56 Tsiteeri
amordid veidi õlised



Paar kuud tagasi, kui suverattad alla kruvisin, panin tähele et amordid on otsast veidi õlised. Umbes tikutoosi jagu. Rääkisin sellest ühele ja teisele, ja arvati et õige oleks kui kuiv oleks. Enne esindusse minekut, mõtlesin et lasen kuskil amordid ära testida. Mõeldud-tehtud. Testija ütles et väga hea. Ka ma ise ei arvand et nüüd selle mõne tilga õlipärast amort kutu oleks. Tahtsin lihtsalt teada mis seis on. Tulemusest lisan siia ka pildi.
Kas teie Skodadel ka amordiotsad õlised on?
http://www.upload.ee/thumb/5820471/20160520_194325.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 20.05.16 17:36 Tsiteeri


Õ•lised nad kindlasti olla ei tohi , uue auto puhul kindel märk praagist.
Toimida võivad nad veel pikalt ,kuniks õli jätkub ,aga garantii ongi selleks ,et neid vahetada ;)
Pikapeale rikub õline amort ka tagasilöögi puksi ,ning seejärel tolmukatte.

Natuke siis veel amordi niinimetatud stendist :
Sai käidud kunagi oma sport vedrustusega seal stendis ,numbrid olid täitsa ilusad ja öeldi et suht heas korras .
Paar nädalat hiljem hakkasin amordi tugilaagrit vahetama ja amorte lahti keerates selgus et neid ei saanud kindlasti mitte amortideks nimetada .
Seega mina ei usu neisse amordi stendidesse ,võibolla sõltub see sportvedrustusest ,aga see kogemus oli täielik"pullikaka".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mein
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.14
Postitusi: 99

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Rapid

postitati 21.05.16 14:16 Tsiteeri


A-ah, et jama siis ikkagi jah. No selge. Lähen siis esindusse kaebama.
Ma ise pole elus ühtki amorti lahti teinud. Võimalust on küll olnud, aga ma pole kordagi amordi sisu vastu huvi tundnud. Muidu ma vaatasin, et mu rapidil saaks amorte väga lihtsalt kätte. Vaatasin veel et kõik sillaosad paistsid nii peenikesed ja kerged, et ei teagi kohe kaua nad kesta võiksidki üldse. Samas kere on nagu päris plekist, mitte nagu japs kus on ainult värvitud foolium. Aga auto tühimass ainult 1200+kg. Tänapäevased autod üldiselt nii kerged pole. Mõtlen siis ikka nii 4-5 ukselisi autosi, mitte ostukärusi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 21.05.16 14:42 Tsiteeri


Kui "heal" NSVL ajal uue lada osta said ,oli 10 aastat muretut sõitu ;)
Nüüd käid peale ostu 2 nädalat hiljem tarkvara uuendusi tegemas ja juppe vahetamas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M8DSwordfish
klubiliige



Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212

Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.

postitati 21.05.16 19:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Kui "heal" NSVL ajal uue lada osta said ,oli 10 aastat muretut sõitu ;)
Nüüd käid peale ostu 2 nädalat hiljem tarkvara uuendusi tegemas ja juppe vahetamas.

Nii lolli juttu pole kena tükk aega kuulnud. Sa koli äkki sinna idapiiri taha ja muretse uus lada, äkki saad 10 aastat muretult edasi sõita ja ei pea mitu korda nädalas siin vinguma ja tarkvara uuendama. Kamoon mees, tervis kuidagi käest ära või muidu elus kibestunud, et peaaegu igas teemas virisema pead... Filtreeri midagi positiivset ka vahelduseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mein
huviline

Avatar


Registreerunud 26.11.14
Postitusi: 99

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Rapid

postitati 22.05.16 02:37 Tsiteeri


Sõna heal, on ju jutumärkides, ja lauselõpus silma pilgutav smail, tähendab ka pigem seda et sõit kindlasti muretu polnud.
Teine lause tekitas ka minus väheke segadust. Tarkvara osakaal ja tähtsus tõuseb iga aasta, ja mis seal siis nii väga ikka, kui autole uuem ja parem soft peale lastakse. Enamasti tehakse hooldusekäigus ära ja kõik.
Jupiteemaga on täpselt nii nagu üldse praeguseaja toodetega. Testimine jäetakse kliendile ja kui sai praagi, siis vahetatakse see välja. Nii tuleb odavam. Ja oluline on ju et odav oleks, või mis? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Olle
huviline



Registreerunud 21.01.06
Postitusi: 105

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Rapid 1.2 TSI

postitati 22.05.16 21:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: mein
Paar kuud tagasi, kui suverattad alla kruvisin, panin tähele et amordid on otsast veidi õlised. Umbes tikutoosi jagu. Rääkisin sellest ühele ja teisele, ja arvati et õige oleks kui kuiv oleks. Enne esindusse minekut, mõtlesin et lasen kuskil amordid ära testida. Mõeldud-tehtud. Testija ütles et väga hea. Ka ma ise ei arvand et nüüd selle mõne tilga õlipärast amort kutu oleks. Tahtsin lihtsalt teada mis seis on. Tulemusest lisan siia ka pildi.
Kas teie Skodadel ka amordiotsad õlised on?
http://www.upload.ee/thumb/5820471/20160520_194325.jpg


Mul sama lugu, üks tagumine amort õline, ls. 50000km. Tartu esindusest öeldi, et see on täiesti normaalne, kui kuni pool amorti on märg. Minu jaoks pisut kummaline, aga ju siis on nii, kui tehas ütleb. Kui enne kolisema ei hakka, siis sügisel näeb, kui rattaid uuesti vahetama hakkan, mis seis on. Aga mine käi esinduses ära ja kuula, mis nad sulle räägivad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 22.05.16 22:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: M8DSwordfish
Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Kui "heal" NSVL ajal uue lada osta said ,oli 10 aastat muretut sõitu ;)
Nüüd käid peale ostu 2 nädalat hiljem tarkvara uuendusi tegemas ja juppe vahetamas.

Nii lolli juttu pole kena tükk aega kuulnud. Sa koli äkki sinna idapiiri taha ja muretse uus lada, äkki saad 10 aastat muretult edasi sõita ja ei pea mitu korda nädalas siin vinguma ja tarkvara uuendama. Kamoon mees, tervis kuidagi käest ära või muidu elus kibestunud, et peaaegu igas teemas virisema pead... Filtreeri midagi positiivset ka vahelduseks.


Ajad sellist imelikku mendi juttu.
Kui oled peale 2000. sündinud ,siis loogiline et sa "vanast heast" ajast midagi ei tea ;)

Ma kirjutasin puhtalt oma rs kogemustest ,tarkvara ja juppide vahetusega seoses.
Pole veel õnnestunud hoolduses nii käia ,et mingit osa garantii korras ei vahetataks ,järgmine osa ootab järjekorras juba .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 22.05.16 22:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Olle
Tsitaat:
Algselt postitas: mein
Paar kuud tagasi, kui suverattad alla kruvisin, panin tähele et amordid on otsast veidi õlised. Umbes tikutoosi jagu. Rääkisin sellest ühele ja teisele, ja arvati et õige oleks kui kuiv oleks. Enne esindusse minekut, mõtlesin et lasen kuskil amordid ära testida. Mõeldud-tehtud. Testija ütles et väga hea. Ka ma ise ei arvand et nüüd selle mõne tilga õlipärast amort kutu oleks. Tahtsin lihtsalt teada mis seis on. Tulemusest lisan siia ka pildi.
Kas teie Skodadel ka amordiotsad õlised on?
http://www.upload.ee/thumb/5820471/20160520_194325.jpg


Mul sama lugu, üks tagumine amort õline, ls. 50000km. Tartu esindusest öeldi, et see on täiesti normaalne, kui kuni pool amorti on märg. Minu jaoks pisut kummaline, aga ju siis on nii, kui tehas ütleb. Kui enne kolisema ei hakka, siis sügisel näeb, kui rattaid uuesti vahetama hakkan, mis seis on. Aga mine käi esinduses ära ja kuula, mis nad sulle räägivad.


Viskad pangega õli rattakoopasse ja lähed uuesti jutule ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M8DSwordfish
klubiliige



Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212

Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.

postitati 23.05.16 04:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Tsitaat:
Algselt postitas: M8DSwordfish
Tsitaat:
Algselt postitas: Ranx
Kui "heal" NSVL ajal uue lada osta said ,oli 10 aastat muretut sõitu ;)
Nüüd käid peale ostu 2 nädalat hiljem tarkvara uuendusi tegemas ja juppe vahetamas.

Nii lolli juttu pole kena tükk aega kuulnud. Sa koli äkki sinna idapiiri taha ja muretse uus lada, äkki saad 10 aastat muretult edasi sõita ja ei pea mitu korda nädalas siin vinguma ja tarkvara uuendama. Kamoon mees, tervis kuidagi käest ära või muidu elus kibestunud, et peaaegu igas teemas virisema pead... Filtreeri midagi positiivset ka vahelduseks.


Ajad sellist imelikku mendi juttu.
Kui oled peale 2000. sündinud ,siis loogiline et sa "vanast heast" ajast midagi ei tea ;)

Ma kirjutasin puhtalt oma rs kogemustest ,tarkvara ja juppide vahetusega seoses.
Pole veel õnnestunud hoolduses nii käia ,et mingit osa garantii korras ei vahetataks ,järgmine osa ootab järjekorras juba .


Ma arvan, et tean "vanast heast" kordades rohkem pajatada kui Sina siin parasjagu puhud. Load on juba varsti 35 aastat ja erinevate, ka "vanade heade" ja mitte nii eriti heade autodega on kilomeetreid keritud nii et vähe pole...
Ja mis puutub konkreetse RS-i kogemusse siis on see kurb aga pidulik. Eelmise oma RS-l (millega mul paraegu poeg edasi sõidab) ei saanud midagi kurta, ja praegusega pole ka veel midagi kurta, nii et kogemused võivad ka erinevad olla.
See et tänapäev autodel iga hoolduse käigus uus tarkvara kuhugi pannakese on täiesti loogiline. Ei kasutata ju arvutites ka "vana head" Win 3.1.1, ja minu, veidi juba vananenud, arvitilgi on juba vähemalt 4 opsüsteem peal. Miks need autod siis nii erinevad peavad olema. Mäletamist mööda oli vaid "vanal heal" GAZ 51-l kolm juhet (needki ühte värvi) ja relee-regulaator, ning ei mingit tarkvara, ometiks ei kohta neid enam ammugi.

Teemasse ka.
Märg kindlasti ei tohi olla, ka mitte tikutoosi jagu. Kui garantii kehtib, peaks ikka esindust pinnima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 23.05.16 05:03 Tsiteeri


Win 3.1 asendasid uuemaga selleks, et saada paremat kasutuskogemust või rohkem võimalusi. Autole (v.a. Tesla) tehakse tarkvarauuendust tavaliselt selleks, et projekteerimis- ja arendusvigu varjata. Enamasti aga see lõplikult ei õnnestu, vaid pikendab lihtsalt agooniat ja halvemal juhul jätab tükkide vahetamise rõõmu garantiiaja järgsesse perioodi.

Mis puutub amorditesti, siis minul on sellega ka kunagisest ammusest ajast selline kogemus, et teel ülevaatusele märkasin ühes parklas mingit tasuta testimise kampaaniat, põikasin siis sealt läbi ja sain tulemuse "nagu uued". ÜV aga läks kirja, et esimesed tuleb ära vahetada, sest käega auto nurka vajutades jäi õõtsuma. Vaevalt, et nad selle mõnesaja meetriga otsad andsid. Auto oli kindlasti tavaline plank tänavaauto, mitte sportvedrustusega. Vist Sierra.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 23.05.16 09:53 Tsiteeri


Sain oma rs-iga sõita vaevalt 2 nädalat ,kui elektroonika oma elu elama hakkas .
Tuled hakkasid suvaliselt põlema (ka seistes),püsikiiruse hoidja tegi vägevaid trikke .
Minu mäletamist mööda tehti hoopis tarkvara vahetus ,mitte uuendus, peale seda ka asi muutus.
Viimases hoolduses vahetati isegi tagaluugi el amordi/mootorid kuna olid märjad ,aga veel toimisid korralikult .
Jääb mulje ,et luugi amordid on sõidu seisukohalt siis suurem turvalisuse risk ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M8DSwordfish
klubiliige



Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212

Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.

postitati 23.05.16 14:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
Win 3.1 asendasid uuemaga selleks, et saada paremat kasutuskogemust või rohkem võimalusi. Autole (v.a. Tesla) tehakse tarkvarauuendust tavaliselt selleks, et projekteerimis- ja arendusvigu varjata. Enamasti aga see lõplikult ei õnnestu, vaid pikendab lihtsalt agooniat ja halvemal juhul jätab tükkide vahetamise rõõmu garantiiaja järgsesse perioodi.


Päris nõus ei tahaks sellega siiski olla, eelmisel autol (VW CC 2013) is polnud häda midagi aga uus käigukasti soft pandi peale, ja tagajärjeks oli kütusekulu vähenemine umbes 0,3-0,4 liitri võrra (kast hakkas ka veidi teisiti käike vahetama.. ). Et siis projekteerimeise või arendusviga (whatever makes You happy) mis ilma tellimiseta ära vahetati. Seekord siis õnnestus nähtavasti, ehk siis parem juhus nähtavasti. Küsitav on, et kas ilma tehase tungiva nõudmisetta uut softi peale pannakse (et kui töötab siis pole vaja torkida mentaliteet). Minu autodel on seda küll üsna regulaarselt tehtud... ja ei kurda, kõik toimib siiani :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 23.05.16 20:05 Tsiteeri


Ühes vahes oli nende dsg-dega ikka päris jama majas ,siis tehti softid ringi ,et pääseda suurest käigukasti vahetus kampaaniast ,eriti hull oli asi 7 käigulistega .
Ei leidnud seda linki üles ,aga ühel saksa saidil oli pikk ja asjalik jutt sellest.
Muuseas see hiina firma ,kes neid kaste tootma hakkas ,müüs salaja neid juba hiina turul ennem ,kui vw esitleda jõudis .
Designed in Germany ,made in P.R.C.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 42.2% - SQL: 57.8%]