Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2011 Fabia kesklukk (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 2336)
AVSkoda
huviline



Registreerunud 05.06.16
Postitusi: 4

Kasutaja on eemal


postitati 05.06.16 17:53 Tsiteeri
2011 Fabia kesklukk



Tervist mure siis selline et pluldist lukustades ei tee juhiuks midagi. Ülejäänud uksed lukustab ja avab ilusti. ( Võtmest keerates toimib kõik ilusti) Veakood selline:03301 Response Closing Status of Drives Door
008-Implausible Signal- Intermittent.

Alguses oli kõigi nelja ukse kohta selline kood kuid peale kustutamis jääb alles ainult juhi oma.
Kas juhi ukseluku vahetus koos selle plokiga? Ette tänades Alvar.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 06.06.16 06:08 Tsiteeri


Juhe võib katki olla ukse hinge ligidalt, kus teda pidevalt väänatakse.
Luku sees olevaid mikrolüliteid võib olla võimalik puhastada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AVSkoda
huviline



Registreerunud 05.06.16
Postitusi: 4

Kasutaja on eemal


postitati 06.06.16 09:51 Tsiteeri


Juhtmed paistsid terved olema...
Kas see kopsik käib üldse kuidagi lahti, tundub et ukselukk on selle kobaka külge needitud. ? Küsiksin veel et mikrolülitite puhastamiseks peab igaki laiali võtma ju?
Kas iseenesest kood mängib ka rolli mis on varuosale trükitud , peab täpselt sama olema?
Ning kui muu ei aita ja tuleb uus plokk siis peab autole puldi ka kuidagi tuttavaks tegema?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 07.06.16 05:25 Tsiteeri


Ei ole konkreetset mudelit lammutanud, aga needitud kobakat annab ka häda pärast lahti puurida, peab ainult vaatama, et nii laiali ei lenda, et pärast kokku panna ei oska. Juhtmeid hinge juures tuleb kindlasti testriga mõõta, kuna sooned võivad isolatsiooni sees katki olla nii, et vaatlusel seda ei märka.
Varuosale trükitud kood on oluline, aga asendamise võimalusi tasub uurida Internetist, tänapäeval muudetakse neid sageli ning õiget tükki võib saada ka mõne teise VAG grupi masina pealt.
Pult vast ei ole ukse lukuga seotud, vaid mõne armatuuris oleva plokiga, aga mine tea. Puldi tutvustamine ei ole tavaliselt keeruline, saab ise ära teha kasutajajuhendi või youtube videote abil. Vähemalt kui puldi patareid vahetad, siis käib see sidumine nii lihtsalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AVSkoda
huviline



Registreerunud 05.06.16
Postitusi: 4

Kasutaja on eemal


postitati 07.06.16 12:28 Tsiteeri


juhtmeid mõõta? ehk saate seletada kuidas täpsemalt :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 08.06.16 05:24 Tsiteeri


Otsid üles, kus on juhtmekimbu otsad (pistikud), võtad lahti ja mõõdad oommeetriga ühendust kahe juhtme otsa vahel, soovitavalt samal ajal hinge juures kimpu mudides. Kui pistikuid ei leia, võib proovida ka nõela läbi isolatsiooni torgata. Kui ainult ühes otsas pistik nähtav, võib ka voltmeetriga või ostsillograafiga mõõta, mis sealt paistab, aga siis ei saa ilma täpsemat skeemi tundmata nii kindel olla, et kui näitab 0, kas siis peabki 0 olema või on juhe katki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AVSkoda
huviline



Registreerunud 05.06.16
Postitusi: 4

Kasutaja on eemal


postitati 12.06.16 11:03 Tsiteeri


Juhtme kimbust on tõesti kaks juhet ära murdunud. Mõlemad on pruunid ja nii "hästi" ara murdunud et ei saa aru ka millised omavahel kokku panna. Seega kas neil võib mingi erinevus ka olla, või võin pruunid omavahel kokku ühendada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 13.06.16 03:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: AVSkoda
Juhtme kimbust on tõesti kaks juhet ära murdunud. Mõlemad on pruunid ja nii "hästi" ara murdunud et ei saa aru ka millised omavahel kokku panna. Seega kas neil võib mingi erinevus ka olla, või võin pruunid omavahel kokku ühendada?


Kui on puhas pruun(ilma lisavärvita) ,siis see on mass ,ning pole vahet kuidas kokku ühendad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 41.9% - SQL: 58.1%]