Asjalik
huviline
Registreerunud 31.08.16
Postitusi: 3
Kasutaja on eemal
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.09.16 07:05
|
|
|
103kW 4x4 on tunduvalt aeglasem.
Nende konkreetsete autode puhul tekitab muidugi läbisõit mõlemal juhul küsitavusi - 4x4 on sõitnud aastas üle 50000, mis tähendab, et hoolduses
käimiseks ilmselt eriti aega ei jäänud. See teine aga on imporditud, mis tähendab, et tegelik läbisõit võib vabalt 400000 kandis olla.
|
|
|
miilits
huviline
Registreerunud 21.10.09
Postitusi: 50
Kasutaja on eemal
Auto: v6 142kw atm 4motion, e91 330xd, b7 4mo
|
postitati 11.09.16 16:21
|
|
|
krt nii lolli juttu pole jupp aega juba lugenud. Mees, kes suudab sõita 50+ tuhat aastas käib hoolduses arvatavasti tihemini, ning hoiab masinat, kui
sinusugune autot peseb. Suudab sõita, suudab korras hoida. Ostsin samuti 2,5a vana masina, millel kellal 200tuh ostes oli, mis su loogika selle kohta
kostab.
Masina ajalugu korras, kõik õigeaegselt tehtud ja töötab murevabalt. Ostuhetkel oli nendest nö kirikus käimis masinatest peajagu üle.
Ära vaata läbisõitu vaid masinat ennast.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.09.16 05:37
|
|
|
No selle suure tarkuse järgi peaks endised taksod ju kõige paremad autod üldse olema ning müüjad peaks ostjate meelitamiseks kerima numbrit suuremaks,
mitte väiksemaks.
Minu jutu loogika oli väga lihtne - kui auto peab sõitma iga päev 200 km ja 2 aastaselt juba müüki pannakse, siis on esmatähtis, et auto iga päev
usaldusväärselt sõidaks, mitte perfektne seisukord. Loomulikult tehakse ära kõik korralised hooldused, aga ilmselt on valitud 30000 välp, et päris iga
kuu ei peaks auto poolt päeva teeninduses istuma ning hoolduses tehakse ainult hädapärast vajalikud tööd, mitte ei likvideerita iga väiksemat
kolinakest esimesel võimalusel, kuna iga seisutund on omanikule kallis. Kriimudega pole ka üldse mõtet tegelda, kuna kere mädaneb aastatega, mitte
läbisõiduga.
Masinat ennast võib ju vaadata ja peabki vaatama, aga nii saab siiski ainult hetkelise pildi, mida on üsna lihtsate vahenditega võimalik ilustada
(näiteks korralikult ära pesta). Õlikulu, ummistunud DPF-i, viimse piiri lähedale kulunud hooratast või talviseid käivitusraskusi paraku platsil
ümber auto jalutades ei tuvasta. Kuulutuse järgi veel vähem.
Palju siis praeguseks oma autoga sõitnud oled?
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 12.09.16 07:29
|
|
|
Auto hooldus/korrashoid sõltub ikkagi kõige rohkem juhi/omaniku iseloomust.
See et 100tuhhi aastas läbisõidu juures hoolsuseks aega ei jää on rumal jutt.
Isegi minule on antud hoolduse ajaks teine auto ,ilma mingisuguste lisakuludetta.
Isegi eestis on esindusi ,kus kiiretel aegadel öösel tööd tehakse ,et klient hommikul auto kätte saaks .
Kes hommikul hambaid ei pese ja sokke ei vaheta ,see tõenäoliselt ka auto eest ei hoolitse
|
|
|
miilits
huviline
Registreerunud 21.10.09
Postitusi: 50
Kasutaja on eemal
Auto: v6 142kw atm 4motion, e91 330xd, b7 4mo
|
postitati 12.09.16 09:32
|
|
|
Mul hetkel 11 kuud täis selle isendiga ja selle ajaga ls ees juba 246tuh. Kuigi palju liikumist, siis leidsin ikka aega aUto eest hoolt kanda ja
suure 240 hoolduse ära teha. Ls suur, aga auto liigub ja pole muret, samuti ei tossa tagant, nagu enamus uued linna pildis.
|
|
|
|