Mulle jäi arusaamatuks, mis seal loos uut oli.
Selles, et Audidele pakutakse tasuta remonti ja pikendatud garantiid (kuigi sellegi saavutamiseks tuli esmalt klientidel kohtus tehast võita), aga
Skodale mitte, pole ju midagi imelikku. See on ostja valik olnud, et ta tahtis Audi kvaliteeti poole hinnaga saada ja ostis Skoda. Nüüd tehas lihtsalt
hoiab paremaid kliente rohkem. Ning Skoda on isegi omast taskust makstud mootoriremondiga odavam, kui sama vana Audi.
USA vs EU lugu on see toimetaja copy-pastet tehes moonutanud. Kaotust tunnistati ainult ühes konkreetses kohtulahingus ühes osariigis, mitte terves
USA-s. Üleüldiselt pettust tunnistades läheks nagu EA189-ga: esialgu räägiti paarisajast tuhandest masinast, hiljem selgus, et kinni tuleb maksta
mingi 11 miljoni mootori remont. Väike erinevus või mis? Arvestades, et remondi omahind võib sinna 1000ā¬ ligidale küündida, on selline kogus isegi
suure kontserni jaoks märkimisväärne raha.
Aga lohuta ennast uudise kommentaare lugedes, kus kiidetakse Hondat, Toyotat ja Lexust ning mõtle, et tänavapildis on 15-25 aastane VAG grupi auto
kõige levinum nähtus üldse, samas need Jaapani kvaliteedietalonid on selleks ajaks kõik juba mullaks saanud.
|