Pump, sidur ise ja filter on erinevad asjad. Pump on eraldi vahetatav, esinduses kodulehe andmetel laokaup ca 300€. Vahetus 2 polti lahti ja natuke
nikerdamist juhtme kätte saamiseks ja õlivahetus. Õ•li on spetsiaalne küll, aga siiski seda kulub 1L, mitte mingi megakogus ja ei ole midagi
tapvat.
Pumba viga võib olla ka lihtsalt kulunud harjades, aga see ei muuda rohkemat, kui et filtriga pole siis (kohe) vaja jännata. Kui aega ja tahtmist,
võib proovida harju vahetada, aga tulemus ei pruugi väga kaua kesta, kui kollektor ka kulunud.
Filtri vahetust tehas ette ei näe ja seda originaalvaruosana tellida ei saa, kuigi ta on samuti väljaspoolt 2 poldiga kättesaadav. B-osa pakutakse nt
Forsis ja internetis umbes 50€ eest, samuti peaks sobima Volvo filtri element.
2kEUR hakkab asi maksma siis, kui on vaja aju või tervet sidurit vahetada.
Loe veakoode, kui pump ära, siis sellest jääb märk maha.
|