viiking
klubiliige
Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398
Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III Combi 2,0 TSI
|
postitati 28.02.20 08:33
|
|
|
lare omab analoogset isendit, kui temaga jutule saad.
|
|
|
vamps
klubiliige
Registreerunud 17.03.14
Postitusi: 129
Asukoht: Tallinn/Nõmme/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Superb MK4 4x4
|
postitati 28.02.20 10:55
|
|
|
Ilmselt see õlisöömise jutt tuleb laialt levinud Gen2 mootorist.
Kui aga jutt on 2018 aasta masinast, siis seal pole enam teisest generatsioonist juttu ning säärased mured ilmselt enam ei kimbuta.
Siin päris hea kokkuvõte:
https://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=118
Endal mul 2014 aasta Gen3 (1.8tsi 132kw, 7.k DSG) ja ei saa kurta
Sama konfiga ka kursavennal, kahel endisel kolleegil ja ilmselt paljudel teistel, kuid väga suurt kisa pole kuulda olnud nende aastate jooksul.
|
|
|
alex123
huviline
Registreerunud 06.02.20
Postitusi: 2
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.03.20 09:19
|
|
|
Aga kuidas hoolduskulud on võrreldes tava octaviatega? Tulevad mingid eri nüansid sisse? Subaru pealt tulnu nagu olen, väga hoolduskulusi ei karda aga
lihtsalt hea kõrvataha panna hinnad. Mis see kõige suurem hooldus neil on?
|
|
|
MarkkoN
huviline
Registreerunud 03.01.14
Postitusi: 207
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Kodiaq Ambition 1.5TSI ACT DSG 4x4 2019
|
postitati 02.03.20 08:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: alex123
Aga kuidas hoolduskulud on võrreldes tava octaviatega? Tulevad mingid eri nüansid sisse? Subaru pealt tulnu nagu olen, väga hoolduskulusi ei karda aga
lihtsalt hea kõrvataha panna hinnad. Mis see kõige suurem hooldus neil on? |
Mis seal peaks hoolduskulusid kallimaks tegema? Ehk vaid rehvid, kui neid vahetad. Muidu on nad ju tehniliselt 1-1.
|
|
|
|
ssilverr
huviline
Registreerunud 01.08.18
Postitusi: 5
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb
|
postitati 02.03.20 10:23
|
|
|
Nii paljut on ikka, et kui tava Octavia all peetakse ilmselt silmas esiveolist, siis lisandub haldexi õlivahetus iga 60 t km /mingi arvu aastate
tagant, eelmise põlvkonna Superbil lisas see ca 60 euri hooldusele.
|
|
|
MarkkoN
huviline
Registreerunud 03.01.14
Postitusi: 207
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Kodiaq Ambition 1.5TSI ACT DSG 4x4 2019
|
postitati 02.03.20 10:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ssilverr
Nii paljut on ikka, et kui tava Octavia all peetakse ilmselt silmas esiveolist, siis lisandub haldexi õlivahetus iga 60 t km /mingi arvu aastate
tagant, eelmise põlvkonna Superbil lisas see ca 60 euri hooldusele. |
No seda jah, samas tava-Octaviasid saab ka nelikveolisena, niiet nende osas ei tohiks mingit vahet olla.
|
|
|
|
lare
meeskond
Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154
Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal
Auto: Scout
|
postitati 02.03.20 15:26
|
|
|
Scout 1,8 TSI 132kW ei söö mingit õli.
Mul juba teine eksemplar, auto sõidab longlife välpa ja ma pole kordagi õlivahetuse vahepeal juurde valanud.
Osta julgelt, kindlasti ei kahetse.
|
|
|
lare
meeskond
Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154
Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal
Auto: Scout
|
postitati 02.03.20 15:28
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: alex123
Aga kuidas hoolduskulud on võrreldes tava octaviatega? Tulevad mingid eri nüansid sisse? Subaru pealt tulnu nagu olen, väga hoolduskulusi ei karda aga
lihtsalt hea kõrvataha panna hinnad. Mis see kõige suurem hooldus neil on? |
Kui ma väga mööda ei pane, siis võrreldes Subaruga tulevad hoolduskulud 2x väiksemad kui mitte rohkem.
|
|
|
MarkkoN
huviline
Registreerunud 03.01.14
Postitusi: 207
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Kodiaq Ambition 1.5TSI ACT DSG 4x4 2019
|
postitati 04.03.20 08:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: lare
Tsitaat: | Algselt postitas: alex123
Aga kuidas hoolduskulud on võrreldes tava octaviatega? Tulevad mingid eri nüansid sisse? Subaru pealt tulnu nagu olen, väga hoolduskulusi ei karda aga
lihtsalt hea kõrvataha panna hinnad. Mis see kõige suurem hooldus neil on? |
Kui ma väga mööda ei pane, siis võrreldes Subaruga tulevad hoolduskulud 2x väiksemad kui mitte rohkem. |
No kui ma endale autot valisin, oli ka Outback valikus. Aga selle hoolduskulud on päris päris kirved. Lisaks üks tuttav, kes omab Outbacki (ka vist
2017-18a mudel, päris värske veel) ütles, et iga 45 000km tagant tuleb kastis vahetada õli ning sellise hoolduse maksumus on ca 700.- ā¬. Ja just
kõrgete pidamiskulude pärast jäi Outback valikust välja.
Aga see õlikulu teema on jah veits üle pingutatud IMO. See tuleb ilmselt vana 1.8TSI aegadest jälle. Täpselt samamoodi küsis mul üks tuttav, et miks
sa ostsid 1.4TSI ja DSG- see ju ilge p*sk - ketid lendavad ja kastid ei kesta... selgitusele, et uus 1.4TSI on rihmaga ja DSG mured on lahendunud,
vaatas näoga otsa, ega tahtnud kuidagi uskuda, et VAG teeb ka häid
autosid (on elupõline riisifänn).
|
|
|
|