cgr
huviline
Registreerunud 31.10.20
Postitusi: 16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi mk4.5 2024
|
postitati 14.11.20 18:51
|
|
|
Octavia Combi mk4 Elegance CNG DSG â20 - cgr
Tere!
Pikalt plaani pidanud ja hoogu võtnud, et Skoda igapäevaseks sõiduvahendiks võtta ja nüüd sai see teoks. Eelmise aasta sügisel olin väga lähedal, et
Octavia III võtta, aga õnneks kannatasin aastakese veel, sest juba siis oli teada, et uus põlvkond on tulemas ja sihtisin ikkagi seda.
Eelnevalt olen peamiselt sõitnud erinevate Hondade ja Toyotadega, aga VAG grupi autod on viimastel aastatel aina rohkem paelunud oma innovaatilisuse
ja üldise olekuga.
Auto komplekteerisin ja andsin tellimuse sisse augusti lõpus ja ootasin 2 kuud, nüüdseks kohal. Kindel soov oli G-TEC ja kuna 4. põlvkonda hakati seda
tüüpi tootma alles septembris, siis jäigi sügisesse. Ise arvestasin pigem auto kätte saada detsembris või isegi järgmise aasta alguses, aga kõik sujus
üllatavalt kiiresti.
Lisaks Elegance varustuspaketile sai mõned linnukesed lisavarustuse nimekirjas ka märgitud ja kokkuvõtteks tuli juurde:
* Ilma mudelitähiseta OCTAVIA pakiruumi luugil
* Soojendusega esiklaas (integreeritud soojenduskile)
* Metallikvärv Black Magic
* Esiistmete seljatugede tagakülg kaetud kunstnahaga
* 18" valuveljed Perseus
* Bluetooth käedÂvabad telefoniseade, telefonilaegas keskkonsoolis, juhtmeta laadimine Wireless Charging
* Täiendava mürasummutusega esimesed külgaknad + tumedaks toonitud klaasid taga, alates B-Âpiilarist (SunSet)
* Maatriks-ÂLEDÂ esilaternad, FullÂ-LED tagatuled (LEDÂ-valgustid nii kereosas kui ka tagaluugil asuvas laternakorpuses, dünaamilised suunatuled
taga)
* Panipaik kõrvalistuja istme all, pagasikinnitusvahendid ja pagasikinnitusvõrgud (3 tk.) pagasiruumis
* 2Â-kodaraga soojendusega nahkrool raadio ja telefoni juhtimise ning DSG käiguvahetusega roolilt
Talverehvideks läksid alla Pirelli Ice Zero FR lamellid. Kahjuks ei saanud gaasiautole valida Cantonit ega madaldust.
Nüüd 1,5 nädalaga 1300 km sõidetud ja esmamuljed igati positiivsed. Loomulikult on eriline rõõm kütusekulu üle ja maatriks-tuled on ka võrreldes
tavalistega ikka teine tase. Toyota pealt tulnuna rõõmustab ka DSG käigukast Kiirendades võiks küll mootorimüra salongi vähem kostuda ja Columbuse infotainment süsteem koostöös wireless CarPlayga viskab aeg-ajalt siibrisse,
aga siiamaani üldjoontes väga rahul ja jätkan nautimist.
Paar kiiret klõpsu ka, mis said peale poest väljasõitmist tehtud. Katsun lähiajal paremad tulistada:
Octavia Combi mk4.5 24
|
|
|
|
MarkkoN
huviline
Registreerunud 03.01.14
Postitusi: 207
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Kodiaq Ambition 1.5TSI ACT DSG 4x4 2019
|
postitati 14.11.20 21:47
|
|
|
Väga sümpaatne auto. LED-Matrix on hea valik, samuti on DSG võrreldes japside CVT-ga lausa imeline käigukast, soojendusega esiklaasi kiidan samuti-
meie oludes ideaalne lisa. Edu!
|
|
|
|
cgr
huviline
Registreerunud 31.10.20
Postitusi: 16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi mk4.5 2024
|
|
martinifoto
huviline
Registreerunud 10.08.10
Postitusi: 166
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.12.20 14:17
|
|
|
Väga ilus komplekt, kui ise valiks, siis ainult hele sisu ja suhteliselt samad valikud Kuidas müraga lood on ja vedrustusega? Käisin Tallinnas diislit proovimas ja jube kõva oli - kordades kõvem kui 2019 17" rehvidega
Leon. V-o oli adaptiivne vedrustus keeratud kõge jäigemaks, aga ei tulnud meelde otsida tol korral. CarPlay/Android Auto probleemid on ka minu Leonil
ning seda ka juhtme otsas istudes.
|
|
|
|
cgr
huviline
Registreerunud 31.10.20
Postitusi: 16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi mk4.5 2024
|
postitati 19.12.20 15:05
|
|
|
Ma tänan. Hele sisu on ilus küll, aga see eeldaks kindlasti (pool)nahksisu, sest ei ole minus seda soolikat, et heleda kaltsusisu puhtuse pärast
muretseda. Seda enam, et 2 aastane põnn istub tagumises reas.
Müra ja vedrustuse osas on mul hetkel ainult lamellrehvidega kogemus ja teadupärast muudavad need sõidu nii pehmemaks kui ka vaiksemaks. Mul ei ole
kummagi osas praegu midagi ette heita, aga ma esimeses postis ütlesin ka, et mootorimüra kiirendades võiks küll vähem sisse kosta. Oma osa on selles
kindlasti ka mürasummutusega esimestel küljeklaasidel - need on tunduvalt paksemad kui tavaliselt harjunud olen ja maanteekiirustel saab pingutamata
kõigi autosolijatega normaalselt räägitud. Annan uuesti kevadel suverehvidega sõites teada, kuidas on.
Võrdluses 2018a facelift Outbackiga, millega ka aegajalt sõidan, on müra siiski vb natuke rohkem, aga oma üle-eelmise auto, 2016 Avensisega võrreldes
on Octavia ikka vaiksem. Avensist muidu ka kiideti oma segmendis vähese müra eest.
Octavia Combi mk4.5 24
|
|
|
|
vamps
klubiliige
Registreerunud 17.03.14
Postitusi: 129
Asukoht: Tallinn/Nõmme/Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Superb MK4 4x4
|
postitati 21.12.20 07:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cgr
... Lisaks on lane assist väga kriitiline minu sõidustiili osas, aga ka see pidi uute Octaviate puhul tavaline olema Briskodat sirvides...
|
Milles see kriitilisus väljendub? Kui ise korra hoolduse ajal prooviringi tegin, siis toimis väga päris hästi (võrreldes varasema Karoq-iga, mis
koguaeg sikutas ja lausa häiris sõitu).
|
|
|
cgr
huviline
Registreerunud 31.10.20
Postitusi: 16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi mk4.5 2024
|
postitati 21.12.20 20:32
|
|
|
Samamoodi sikutab kohati O4 ka rooli. Lisaks annab kolme tugeva âgongigaâ täiesti põhjendamatult märku, et võtaksin juhtimise üle, samal ajal kui
käed on roolil.
Octavia Combi mk4.5 24
|
|
|
|
MarkkoN
huviline
Registreerunud 03.01.14
Postitusi: 207
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Kodiaq Ambition 1.5TSI ACT DSG 4x4 2019
|
postitati 21.12.20 20:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cgr
Samamoodi sikutab kohati O4 ka rooli. Lisaks annab kolme tugeva âgongigaâ täiesti põhjendamatult märku, et võtaksin juhtimise üle, samal ajal kui
käed on roolil. |
Sama teeb ka minu Superb. Ja just seepärast ma ka ei kasuta üldjuhul Lane Assisti. Honda süsteem töötas minu jaoks palju mugavamalt, aga see selleks.
|
|
|
|
JaanusS69
huviline
Registreerunud 10.06.20
Postitusi: 88
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.12.20 00:24
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: cgr
Ma tänan. Hele sisu on ilus küll, aga see eeldaks kindlasti (pool)nahksisu, sest ei ole minus seda soolikat, et heleda kaltsusisu puhtuse pärast
muretseda. Seda enam, et 2 aastane põnn istub tagumises reas.
Müra ja vedrustuse osas on mul hetkel ainult lamellrehvidega kogemus ja teadupärast muudavad need sõidu nii pehmemaks kui ka vaiksemaks. Mul ei ole
kummagi osas praegu midagi ette heita, aga ma esimeses postis ütlesin ka, et mootorimüra kiirendades võiks küll vähem sisse kosta. Oma osa on selles
kindlasti ka mürasummutusega esimestel küljeklaasidel - need on tunduvalt paksemad kui tavaliselt harjunud olen ja maanteekiirustel saab pingutamata
kõigi autosolijatega normaalselt räägitud. Annan uuesti kevadel suverehvidega sõites teada, kuidas on.
Võrdluses 2018a facelift Outbackiga, millega ka aegajalt sõidan, on müra siiski vb natuke rohkem, aga oma üle-eelmise auto, 2016 Avensisega võrreldes
on Octavia ikka vaiksem. Avensist muidu ka kiideti oma segmendis vähese müra eest. |
Isoleeri Sound Actuator kojameeste ruumis ära- kas LeVWfreaks.eu meeste modimisega või pane mürasummutusmatt selle plastjuraka ja kerepaneeli vahele
ning kinnituspoldile kasvõi kummitihendid- mina oma Superbil panin+ kojameeste tunnelile ka veel vibramatt ja müramatt, lisaks muidugi rattakoopad
logari alt ning muu mürasummutus.
Tulemus rahuldab mind- 2,0TSI 140KW, aga ilmselt Octaviat ja Superbi ei anna võrrelda. Mul eelmine oli küll 2014 Octavia 1,4TSI. seal sama lugu
mürasummutusega
|
|
|
cgr
huviline
Registreerunud 31.10.20
Postitusi: 16
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi mk4.5 2024
|
postitati 26.12.20 17:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: JaanusS69
Tsitaat: | Algselt postitas: cgr
Ma tänan. Hele sisu on ilus küll, aga see eeldaks kindlasti (pool)nahksisu, sest ei ole minus seda soolikat, et heleda kaltsusisu puhtuse pärast
muretseda. Seda enam, et 2 aastane põnn istub tagumises reas.
Müra ja vedrustuse osas on mul hetkel ainult lamellrehvidega kogemus ja teadupärast muudavad need sõidu nii pehmemaks kui ka vaiksemaks. Mul ei ole
kummagi osas praegu midagi ette heita, aga ma esimeses postis ütlesin ka, et mootorimüra kiirendades võiks küll vähem sisse kosta. Oma osa on selles
kindlasti ka mürasummutusega esimestel küljeklaasidel - need on tunduvalt paksemad kui tavaliselt harjunud olen ja maanteekiirustel saab pingutamata
kõigi autosolijatega normaalselt räägitud. Annan uuesti kevadel suverehvidega sõites teada, kuidas on.
Võrdluses 2018a facelift Outbackiga, millega ka aegajalt sõidan, on müra siiski vb natuke rohkem, aga oma üle-eelmise auto, 2016 Avensisega võrreldes
on Octavia ikka vaiksem. Avensist muidu ka kiideti oma segmendis vähese müra eest. |
Isoleeri Sound Actuator kojameeste ruumis ära- kas LeVWfreaks.eu meeste modimisega või pane mürasummutusmatt selle plastjuraka ja kerepaneeli vahele
ning kinnituspoldile kasvõi kummitihendid- mina oma Superbil panin+ kojameeste tunnelile ka veel vibramatt ja müramatt, lisaks muidugi rattakoopad
logari alt ning muu mürasummutus.
Tulemus rahuldab mind- 2,0TSI 140KW, aga ilmselt Octaviat ja Superbi ei anna võrrelda. Mul eelmine oli küll 2014 Octavia 1,4TSI. seal sama lugu
mürasummutusega |
Kuuldavasti on uue O4 plokid nii lukus tehase poolt, et läheb aega, kuniks need lahti hammustatakse ja midagi mudima saab reaalselt hakata. Sama lugu
Golf 8 ja uue Leoniga.
Octavia Combi mk4.5 24
|
|
|
|
|