Skoda hooldus
Käisin oma tdi scoudiga 30 000 hoolduses viljandis linna autos. Algul kõik ilus tore tehti suht kiiresti ära, arve makstud vurasin koju. Järgmisl
hommikul panin auto käima ja mootor tiksub kahtlaselt, tegin kapoti lahti ja oh üllatust õlikork lahti ihtsalt peale torgatud, mootor loomulikult ujus
õlist ja otse loomulikult ei olnud peale tagasi pandud mootori plastikkatet. Mulle nagu ei mahu luumunasse missmoodi paneb luksepp kapoti kinni ja ei
märka, et mootori kate puudub kapoti alt, õlikorgi kinnitamisest rääkimata.
Helistasin suhteliselt raevununa linna autosse, et mis mõttes nii tehaksegi hooldusi vää. Mingi meister vist oli kellega rääkisin see vastas umbes
sellise hääletooniga nagu oleksid sihukesed tõrked igapäevased, kutsus tagasi et teeme tasuta mootori pesu ja paigaldavad mootorikatte kõik ilus tore
aga kes minu aja ja kütusekulu kinni maksab arvestades seda, et edasi tagasi viljandisse 150 kilti. Siis saatsid katte postiga ja liitri õli kah panin
ise külge.
Peaaegu juba maha rahunenud võtsin ette hooldusraamatu ja hoolduse arve ning üllatus mis sugune mehed tegid 30 000 hoolduses 15 000km hoolt. 30
000 peal sulaselget kirjas vahetatakse kütusefilter ja õhufilter ka ära mis otse loomulikult tegematta.
Sellises situatsioonis ei ole vist ainult luksepp tainas vaid ka meister kes annab vale töökäsu. Ühesõnaga täielik huumor, paneb tõsiselt mõtlema kas
järgmine suksu kannab üldse skoda embleemi, või juhtuvad sellised asjad ainult minuga
|