Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kes on kasutanud X-1R i? (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 3178)
Marek001
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165

Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI

postitati 27.10.08 13:21 Tsiteeri
Kes on kasutanud X-1R i?



Kes on kasutanud õlilisandit X-1R i? Kui on siis mis on tulemused?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jaks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.05.08
Postitusi: 25

Asukoht: L-virumaa, Kadrina
Kasutaja on eemal


postitati 28.10.08 20:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Marek001
Kes on kasutanud õlilisandit X-1R i? Kui on siis mis on tulemused?

Olen kasutanud, kuid mitte Skoda autos.
Kuid ise olin tulemusega rahul.
Mootor hakkas kohe kindlasti vaiksemalt ja pehmemalt käima ja kütuse kulus oli vist ka väike vahe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
S.S.D.D.
huviline



Registreerunud 28.05.06
Postitusi: 234

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 29.10.08 07:55 Tsiteeri


Kas need õlilisandid mitte ei ole mõeldud vanadele kulunud mootoritele, et töötaksin nii öelda"tihedamalt"

Uutele autodele pole vast mingeid lisasid vaja.
Kui oleks vaja, siis oleks sellel peale mõelnud juba tehase insenerid.

Ainuke" lisa "mida uuema auto puhul kasutada tasub on kütuselisand, mis seob/ viib välja kondenseerunud vee kütusepaagis.
Mingeid puhastavaid solke pole vaja ei bensiini ega ka õli hulka lisada uuel autol. Vanemal autol on teine teema.


"Külaline"
Powered by BMW, aga üks pisike 2008a Fabia on veel peres :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 31.10.08 21:36 Tsiteeri


Olen nende kütuselisandite teemaga kokku puutunud ja kui ei ole karjuvat vajadust,siis ei soovita mingil juhul! Vajaduse korral vaid eraldi anumast otse pumpa pluss tagasivool samasse anumasse. Kunagi kliendid panid pea uuel masinal paaki lisandit ja kuna sinna oli eelnevalt sattunud mingit kõntsa,siis rikkus kõrgsurvepumba ära,ning garantiis saadeti kuu peale. Seejärel sai uuritud,et mismoodi on 100% lollikindel lisandi kasutamine ja just nii ongi,nagu eelnevalt mainitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
YLL89
huviline



Registreerunud 27.09.06
Postitusi: 37

Kasutaja on eemal


postitati 09.02.09 08:33 Tsiteeri


ise katsetanud fabial 1.4 44kw hetkel läheb 4 jas õli vahetus
käima pannes ei kõlbise klappid enam nii kaua kui ennem muud pole tähendanud

Honda civic 89a (triikraud) 1.6 80kw+ 3 tiir läheb, õli ei pea enam nii tihti juurde valama, ennem 1l õli 2500km kohta nüüd 4000km, võtab õli selle pärast et auto töötab enam jaolt punase ala lähedal, õli vahetus välp 7000km


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
lare
meeskond

Avatar


Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154

Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal

Auto: Scout

postitati 22.05.09 13:40 Tsiteeri


Siin teemas ka sellest natuke juttu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 27.2% - SQL: 72.8%]