Marek001
huviline
Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165
Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI
|
postitati 06.01.09 06:39
|
|
|
Hooldusvälpa ei saa pikendada!?
Jama selline et lõpuks kui on käes hoolduse aeg siis selgub et hooldusvälpa ei ole võimalik pikendada.auto on O II 2008.a 2.0 TDI HB L&K
Aga kui autot ostmas käisin auto 100-s siis räägiti teist juttu et on võimalik pikendada välpa kohe esimeses hoolduses. Kas hakkan iga 3 kuu tagant
hoolduses käima? selle rahaga on muudgi teha.
Mida arvate asjast?
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 06.01.09 07:51
|
|
|
vabandust, aga nüüd ma küll aru ei saa.
et siis milles su probleem on?
mis mõttes välpa pikendada?
kui ikka hooldada ei taha, siis ega sa selleks ei pea esindusest luba küsima. sõida aga edasi ja lase nii pikalt kuni kestab. ja küllap veidike ikke
kestab ka.
ja kui roppu moodi veab, siis piisab kokkuhoitud rahast uue auto sissemaksuks.
vene aegu sai kaukaasiast sigulle toodud. sääl oli kombeks, et kodanik müütas turul oma aparaati, läbisõit 40 kilo ja kiitis ise, et veel on zavadskoi
masla sees. kui õlivarda väikse vägivallaga kätte sai siis sääl ümmer oli mingi pigi ja sita segu meenutav klimpis ollus. a auto veel sõitis.
seega võib ehk riskida küll. tõsi jama on kui praegune auto liisingus. peaksid enne selle lõpuni kinni maksma, siis võid eksperimenteerima hakata.
ja veel saab kokku hoida miljoni asjaga. kummid võib nii kaua all pidada, kuni veel natukenegi õhku peavad, pesta pole autot vaja, küll sitt ise maha
kukub, kui kiht piisavalt paksuks läeb, ...
ää nüüd siis pahanda, küllap ma sain asjast täitsa valesti aru.
|
|
|
reFFLex
moderaator
Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758
Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017
|
postitati 06.01.09 08:45
|
|
|
Mingi erilise õli mootorissevalamise korral olla ikka võimalik pikendada välpa 15k pealt ~30k peale.
Õli on kallim (miskine Longlife oli vist nimeks) ning auto kompuuter pannakse järgmist kohustuslikku hooldusessetulekut tsipa teistmoodi arvestama,
kui praegu 15-tuhande puhul. Kui 15-kilose välba puhul loeb auto ainult kilomeetreid, siis pikendatud, 30-kilose välba puhul arvestab mitmeid muid
tegureid (käivitamiste arvusid ja töötunde (vist) jms) ning kilomeetrite lugemine muutub teisejärgulisemaks. Nii võib juhtuda, et auto kamandab su
hooldusesse tuhandeid kilomeetreid enne 30000 täitumist, kuna sinu auto kasutamise karakteristikat jälgiv kompuuter leiab selle õige olevat.
Seega pole suurt pointi minuarvates sellel pikendamisel. Võitu suurt säält ei paista tulevat, a eks peale minu arvamuse ole hea mitu muud
alternatiivsetki
|
|
|
wigry
huviline
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 1.6 MPI
|
postitati 06.01.09 08:46
|
|
|
Hooldusvälp ikka automootoriga kindlaks määratud. Oleks pidanud hankima pikema välbaga mootori. Et osadel mootoritel siis 15k ja osadel 30k
Samas ehk sa mõtled hoopis seda armatuuril nõudlikult hooldust meeldetuletavat teadet, et seda pidavat jah saama resettida.
Don't let the perfect be the enemy of the good
|
|
|
|
Kosh
huviline
Registreerunud 07.03.07
Postitusi: 115
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: V8
|
postitati 06.01.09 09:07
|
|
|
Mina ise küll ei julgeks hoolduse pealt kokku hoida, see võib ikka kordades kallimaks tulevikus minna.
|
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 06.01.09 09:40
|
|
|
Tsitaat: |
Mingi erilise õli mootorissevalamise korral olla ikka võimalik pikendada välpa 15k pealt ~30k peale.
|
Välba pikkus sõltub vähemalt minu masinal õlist. Tehases pidavat kõigile paremat sorti õli sisse pandama ja sellisel juhul välp kas 30000 või,kui
kompuuter märku annab.Kumb variant enne kätte jõuab. Ma ükspäev vaatasin-hoolduse aeg peaks sama kasutuse juures umbes 24000 km pealt tulema. Kusagilt
jäi silma,et vähemasti Superbil ongi hooldus kompuutri järgi. Hammasrihma ja muud sellist see muidugi ei puuduta.
|
|
|
zipper
huviline
Registreerunud 03.05.07
Postitusi: 200
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia II
|
postitati 06.01.09 16:56
|
|
|
Viska pilk hooldusraamatusse. Kui sellel numbritega kleepsul, esimese lehekülje alumises reas, märk QG1, siis võimalik ka longlife(30000km) hooldus
teha.
|
|
|
pakiruum
huviline
Registreerunud 04.01.08
Postitusi: 407
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.01.09 17:12
|
|
|
Mul muideks viskas juba 1800km enne 30 000km tulukese, et aeg on esindusse minna. Samas 15 000 hooldus sai tehtud õigel ajal.
|
|
|
janas
huviline
Registreerunud 22.07.08
Postitusi: 44
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.01.09 15:41
|
|
|
Kui Sa hoolduses ei käi ei kehti ka Sinu auto garantii:
"1.2 Garantiitingimused
1.2.1 Skoda sõidukite garantiitingimused
1) Ostjale tagatakse, et ostetav toode sisaldab müügihetkel tehnilistes tingimustes ja normides esitatud tootjale kohustuslikke tunnuseid ning et see
on vastavuses sõidukile kehtivate tehnilise seisundi nõuete ja sõiduki tüübiga.
2) Iga ülal esitatud toote omanikul lasub nii õigus kui ka kohustus tuua oma sõiduk garantiiajal teenindusse Skoda Hooldusraamatus oleva hooldusplaani
järgsele kontrollile, esitada ostetud toote rikete kohta käivad nõuded ning nõudma nende avastamise järel nende kohest kõrvaldamist. Kui omanik ei
järgi teenindusraamatus sätestatud kontrollimise nõuet, võib piirata tema õigusi garantiile või valikuliselt need ka lõpetada."
Info Auto100 kodulehelt
Mis pointi on osta uus auto sõita sellega 15 000 km maha, hooldust mitte teha ja seeläbi 3 aastane garantii kaotada?
|
|
|
Zut
huviline
Registreerunud 03.07.08
Postitusi: 346
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: OII RS TFSI
|
postitati 08.01.09 16:06
|
|
|
Polegi pointi.
Aga kui saab pikema hooldusvälba, teistsuguse õli jms asjadega, siis ei pea nii tihti käima.
_______________________
-- Who stole my beer? --
|
|
|
|
janas
huviline
Registreerunud 22.07.08
Postitusi: 44
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.01.09 16:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zut
Polegi pointi.
Aga kui saab pikema hooldusvälba, teistsuguse õli jms asjadega, siis ei pea nii tihti käima. |
Täiesti nõus aga siin on küsimus kas seda saab teha meie esindustes?
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 08.01.09 18:44
|
|
|
arvamusi on erinevaid ja ma ei taha kellegi businessi ää rikkuda, aga remargi korras mainin, et need longlife õlid ei pruugi sugugi niiväga hääd olla
mootorile, kui välja reklaamitakse.
minuni jõudnud info põhjal ma ise eelistaksin pruugitud autot ostes sellist, kus longlifet pruugitud pole.
|
|
|
frequency
huviline
Registreerunud 04.06.09
Postitusi: 78
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.06.09 14:44
|
|
|
Kui eelnevat juttu lugeda siis peaks ju aru saama, et osadel autodel on võimalik hooldusvälpa pikendada.
Juhul kui hooldusraamatu esimesel leheküljel on kirjas QG1 siis on võimalik pikendatud hooldusvälp(longlife või 30 000km, kuidas keegi soovib nimetada
seda)
Muideks hooldusraamatu hoolduste kannetes on ka kirjas mis õli on kasutatud hooldustel. Muutuvate piiridega õli on longlife ja teine nn tavaline 15k
välba õli.
Longlife õli kasutades võib auto tahta hooldusse tulla ka juba näiteks 20k pealt. Kõik oleneb auto kasutamisest. 30 000km on see kõige viimane piir.
|
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 04.06.09 19:20
|
|
|
Longlifega keskmine hooldusvälp 24000 km, st. umbes korra aastas. Üle aasta ei tohi hoolduste vahet niigi lasta.
|
|
|
krokodil
huviline
Registreerunud 09.06.09
Postitusi: 3
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.06.09 21:31
|
|
|
Tere,
kaalun osta skoda superbi ning siinkohal tahaks kuulda skoda omanike arvamusi Auto 100 teenidusest. Näiteks kui suured on teil tavalised hooldusearved
(eriti kui sõidate superbiga)?
Kas firma esindajad käituvad ausalt (et ei ürita sulle midagi pähe määrida mida vaja pole)?
Tänud ette
|
|
|