jjants
huviline
Registreerunud 18.03.10
Postitusi: 2
Asukoht: ahja
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.03.10 15:46
|
|
|
Skoda Felicia 1.3 43kw 96. a
Soov selline asi osta.
http://fotoalbum.ee/photos/Olcu/61493759/
Mis oskate sellise asja kohta õelda.
Mis laguneb kiiremini, millele kasutamise ajal tähelepanu rohkem pidada?
PALJU ta umbes linnas maanteel kütust õgib ?
|
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 18.03.10 19:15
|
|
|
Selle auto välimus ei paista küll mootori võimetega kooskõlas olevat. Niipalju tean küll, et sellise mootoriga möödasõit suurem planeerimine ja
katsetamine.
|
|
|
|
Hallvatt
huviline
Registreerunud 31.07.06
Postitusi: 169
Asukoht: Haapsalu/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Felicia Kombi 1,3 1997
|
postitati 18.03.10 20:58
|
|
|
Need leegid on külgedel küll puhta ilmaaegu
Üldiselt on üks asi, mis felku puhul loeb, läbisõit. 1,3-se karpamootori eluiga on umbestäpselt 300 000. Olenevalt ruunamise astmest nii +-20%.
Teine asi on hind. Inime, kes 1,3-se mootoriga felku eest üle 10k küsib, ei plaani ilmselt oma autot väga tõsiselt müüa. 1,9 diisel või VW grupi
1,6-bensukas oleks iseasjad, siis võiks ehk ka viiekohalist summat küsida.
Mida veel: tõmmet on tal küll, aga esimesed 5-10-15 meetrit. Ma teen valgusfoori tagant ära minnes peagut kõigile ära. Edasi jõuavad nad muidugi
järele ja lähvad mööda
Maanteel möödasõidul: kui oled üksi, lükka neljas käik rauda, kui mitmekesi, kolmas. Muidu saab enne möödasõidu koht otsa.
Autot on odav pidada. Varuosad on umbes samas hinnas mis Lada omad, v.a mõningad üksikud. Väga palju tal asju katki minemas pole ka, selline lihtne
auto. Hästi käepäraste vahenditega remonditav, naljalt teele ei jäta.
Tagaluuk roostetab mõne aastaga üsna läbi, kas nuta või naera või palu taevasi vägesi appi. Aitab ise keevitamine (või mõni osav keevitaja), uus luuk
on mõttetult kallis investeering.
Sidur sureb kuskil iga 120 000 tagant ära. Aga komplekt ei maksa suurt midagi.
Kui juhiiste on lohku istutud, on auto üle 150 000 sõitnud. Mis sest et odomeeter muud väidab.
Kui kristalselt aus olla, ostaks ma sinu asemel parem mõne n-ö tuunimata felku. Auto24-s on praegu paar tükki täitsa mõistliku hinnaga. Ega felkuga
üksi naisi ei sebi eriti nagunii, seega on selle auto välimusse paigutatud ruts tühja raisatud ruts. Mina ei viitsi isegi mõlke välja peksta ja
stangede pragusid kinni sulatada. Naisi on jutuga palju lihtsam sebida kahh kui autoga
Jõudu.
No sellist jama on raske kommenteerida.
|
|
|
|
jjants
huviline
Registreerunud 18.03.10
Postitusi: 2
Asukoht: ahja
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.03.10 09:39
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Hallvatt
Need leegid on külgedel küll puhta ilmaaegu
Üldiselt on üks asi, mis felku puhul loeb, läbisõit. 1,3-se karpamootori eluiga on umbestäpselt 300 000. Olenevalt ruunamise astmest nii +-20%.
Teine asi on hind. Inime, kes 1,3-se mootoriga felku eest üle 10k küsib, ei plaani ilmselt oma autot väga tõsiselt müüa. 1,9 diisel või VW grupi
1,6-bensukas oleks iseasjad, siis võiks ehk ka viiekohalist summat küsida.
Mida veel: tõmmet on tal küll, aga esimesed 5-10-15 meetrit. Ma teen valgusfoori tagant ära minnes peagut kõigile ära. Edasi jõuavad nad muidugi
järele ja lähvad mööda
Maanteel möödasõidul: kui oled üksi, lükka neljas käik rauda, kui mitmekesi, kolmas. Muidu saab enne möödasõidu koht otsa.
Autot on odav pidada. Varuosad on umbes samas hinnas mis Lada omad, v.a mõningad üksikud. Väga palju tal asju katki minemas pole ka, selline lihtne
auto. Hästi käepäraste vahenditega remonditav, naljalt teele ei jäta.
Tagaluuk roostetab mõne aastaga üsna läbi, kas nuta või naera või palu taevasi vägesi appi. Aitab ise keevitamine (või mõni osav keevitaja), uus luuk
on mõttetult kallis investeering.
Sidur sureb kuskil iga 120 000 tagant ära. Aga komplekt ei maksa suurt midagi.
Kui juhiiste on lohku istutud, on auto üle 150 000 sõitnud. Mis sest et odomeeter muud väidab.
Kui kristalselt aus olla, ostaks ma sinu asemel parem mõne n-ö tuunimata felku. Auto24-s on praegu paar tükki täitsa mõistliku hinnaga. Ega felkuga
üksi naisi ei sebi eriti nagunii, seega on selle auto välimusse paigutatud ruts tühja raisatud ruts. Mina ei viitsi isegi mõlke välja peksta ja
stangede pragusid kinni sulatada. Naisi on jutuga palju lihtsam sebida kahh kui autoga
Jõudu. |
Suured tänud sulle
Sain kõik vajaliku teada, aga üks asi siiski.
Kui palju ta sis seda kütust võtab?
Välimuse pärast ma ei osta, vaid hinna pärast.
Masinaga üle aasta ma ei plaani sõita.
See umbes nagu hädaolukorra pill.
|
|
|
Plinn
huviline
Registreerunud 06.11.09
Postitusi: 43
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Oli Skoda
|
postitati 19.03.10 10:00
|
|
|
Armatuurlaua alt, juhi ja kõrvalistuja varvaste kohalt võid sõrmedega kombata. Seal on mingi pehme svammitaoline mürasummutusmaterjal. Kui see tundub
niiske või lausa märg, siis tungib esikanalt allanõrguv aknapesuvedelik ja lumesulamise- ja vihmavesi salongi. Hädaks aknatihendi alt läbimädanenud
kere, mingid praod kerepaneelide liitekohtades vms. Venemaise skodafoorumi ( http://forum.skoda-club.ru/viewforum.php?f=11&sid=66919494aaea78243dca9c9f46e8dfed) järgi suht feliciate tüüphäda (mul kah!
).
Roostetamakippuvast tagaluugist on juba juttu olnud.
Kirutakse ka veel tremostaati, millel mingid plastmasskõrvad kippuvat ära murduma.
Muud midagi eriti "tüüpilist" pole silma jäänud...
|
|
|
Hallvatt
huviline
Registreerunud 31.07.06
Postitusi: 169
Asukoht: Haapsalu/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Felicia Kombi 1,3 1997
|
postitati 19.03.10 12:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jjants
Sain kõik vajaliku teada, aga üks asi siiski.
Kui palju ta sis seda kütust võtab?
Välimuse pärast ma ei osta, vaid hinna pärast.
Masinaga üle aasta ma ei plaani sõita.
See umbes nagu hädaolukorra pill. |
Oleneb aastaajast, sõidustiilist ja sõidukohast. Mina olen suht raske jalaga ja sõidan talvel enamjaolt linnas ringi, suvel aga teen palju pikemaid
otsi. Suvel läheb mul kuskil 6,5 liitrit sajale, talvel isegi üle 10 liitri.
Üldiselt on maanteel 6 ja linnas 9 enam-vähem normaalne tulemus.
No sellist jama on raske kommenteerida.
|
|
|
|
Hallvatt
huviline
Registreerunud 31.07.06
Postitusi: 169
Asukoht: Haapsalu/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Felicia Kombi 1,3 1997
|
postitati 19.03.10 13:00
|
|
|
Ahjaa, mis ta läbisõit on ja mitu raha müüja tahab?
No sellist jama on raske kommenteerida.
|
|
|
|
Metsakoll
huviline
Registreerunud 02.04.10
Postitusi: 2
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.04.10 20:13
|
|
|
Mnjahh, endal ka plaanis sama aasta masin osta, ajutiselt, kuna praktiliselt muidu saada ja kaua plaanis sõita ei ole. Tekkis üks küsimus, kas
feliciatel on kõigil suur salongimüra ja kas kapotil polsterdust ei ole? sellest olen juba aru saanud, et kipub roostetama (sellel isendil ka
tagumised koopaääred suht otsas) Tagaluuk on õnneks täiesti tipp topp, roostehaisugi ei paistnud.
|
|
|
Hallvatt
huviline
Registreerunud 31.07.06
Postitusi: 169
Asukoht: Haapsalu/Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Felicia Kombi 1,3 1997
|
postitati 03.04.10 15:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Metsakoll
Tekkis üks küsimus, kas feliciatel on kõigil suur salongimüra ja kas kapotil polsterdust ei ole? |
Jah, on ja ei, originaalis ei ole.
No sellist jama on raske kommenteerida.
|
|
|
|
Wygla
huviline
Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724
Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia
|
postitati 03.04.10 15:33
|
|
|
Alates 1998 aastast (Facelift Felicia) oli küll kapoti all müramatt originaalis. Ja müra koha pealt oli Felicia isegi päris vaikne minu arust (ma mõtlen maantee ja rehvimüra).
|
|
|
Plinn
huviline
Registreerunud 06.11.09
Postitusi: 43
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Oli Skoda
|
postitati 04.04.10 12:34
|
|
|
Mul 2000 aasta felicia. Kapotiall on polster olemas. Müra on ka minu arust liiga tugev. Naastrehvide müra maanteel tuleb tuppa. Ja ka näiteks
tühikäigul tundub salong kuidagi valjult kaasakumisevat.
|
|
|
Metsakoll
huviline
Registreerunud 02.04.10
Postitusi: 2
Kasutaja on eemal
|
postitati 16.04.10 21:21
|
|
|
mnjahh, ost jäi ära, kuna tuli natukene parem pakkumine toyota camry näol, paar aastat vanem ja natukene janusem, aga ei roosteta ja lisasid ka natuke
rohkem ja salongimüra peaaegu puudub, mis mind kohe alguses felicia puhul häiris. Igatahes tänud neile kes vaevusid vastama
|
|
|
skyline
huviline
Registreerunud 14.02.08
Postitusi: 39
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.04.10 12:35
|
|
|
Felicia sisemüra ei ole legaalsetel kiirustel tegelikult midagi väga hullu kui auto on korras. Üle 110 läheb müra valjuks kätte ära, aga ega see auto
suurt rohkem välja ei jooksegi, kunagi sai proovitud 140 km/h ja siis tekkis lendamise tunne.. Näiteks mul 2001a Mazda 626 v-kujulise mustriga rehviga
on rehvimüra osas Feliciast lärmakam, mootorimüra muidugi jälle väiksem .
Ja 1995a autol mul kapoti all seda müraisolatsiooni matti ei ole, aga 1997a autol juba on. Küttekuluks arvestan ise keskmiselt 7-7,5
sajale....iseenesest üsna palju, minu põhiautoks olev kaheliitrine jaapanlane võtab keskmiselt ca 8,2 sajale ja minekut on kordades rohkem.
Ja Felicia suurim vaenlane on rooste, muus osas on vastupidav ja lihtsalt remonditav.
|
|
|
testuser3
huviline
Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160
Kasutaja on eemal
Auto: Felicia 1.3 GLX
|
postitati 22.05.10 09:26
|
|
|
Hea teema ,kommenteeriks ka.
Mul on auto, mis just ostetud enne uue mudeli pealetulekut (kroomitud võrega), müramatt kapotiall on olemas ja müra linnas ei kuule, maanteel on
muidugi teine lugu.
Viimasel ajal pole mõõtnud, aga eelmisel aastal äkiliselt kiirendades ja enamik aega 5 käiguga tiksudes sai Tallinnas keskmiseks kuluks nii 7,6
sajale. Tehas ütleb et 10 sajale, niiet üsna normaalne tulemus ebaökonoomse karpa kohta.
Hallvatt, rääkisid et möödasõiduks raskema lasti korral 3. käik?!
Olen autoga maanteel küll ja küll sõit ja tean, et 3. käik on päris-päris lõpus kui kiirus 90 km/h hjuurde jõuab, isegi olen kahelnud kas neljas palju
aitab, momendilagi jookseb kuskil 4k pealt ja edasi ainult väheneb, pigem lasta eessõitajaga vahe sisse, siis gaas põhja ja loota et ajastus sobib,
pidevalt vahetan möödasõidu kestel viienda peale, kuna tunnen et neljas käib teeb lihtsalt rohkem häält, minekut rohkem küll pole.
|
|
|
|