Wygla
huviline
Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724
Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia
|
postitati 09.06.10 15:29
|
|
|
Karteril keere maas
Täna õli vahetades õlipunni tagasi keerates see enam ära ei pingutanud. Keere maas. Ilmselt sellest, et pole seal vaskseibi vahetanud ning see
õhukeseks ära kulunud, mistõttu peab kinnikeeramiseks suuremat jõudu rakendama. Ju siis eelmisel korral tegi liiga. Küsimus, kas see õlipunn (sellel
on seal otsas väike süvend, lohk sissepoole vms). Milleks see on? Kui ma keeran uue vindi ja panen tavalise poldi (sama pikkusega), on seal vahet?
Eks homme selgub, kas ja kuidas treida annab, aga küsin nõuandeid siiski
Karterit alt ei saanud, kuna paarir poldil pead ära (kuna odavad kuuskandid on ikka kehvakesed, jäävad õrnalt logisema ja ongi kandid poldipeas maas).
Üritab seal all uue keerme keerata. Kui ei õnnestu, siis tuleb ilmselt kuhugi remonti vinnata.
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 09.06.10 18:18
|
|
|
well, mul on ühel traktoril ka punni vint maas. ei hakand liigset peavalu sellest tekitama, sai torukeermete tihendamise lindiga tagasi pandud ja nii
püsib juba pikemat aega. kolm-neli õlivahetust on tehtud seejärel vardaaugust välja imemisega.
all ilmselt saab ka keermestada, kuigi minu puhul paar helgemat pead arvasid selle jama mõtte olevat. parem oleks ikka vann kätte saada.
samas uut punni ei pea treima. osta lihtsalt suts jämedam punn ja lõika selle järgi keere ja asi tahe. mulle soovitati sigulli punn osta, pidi just
sobivalt suurem olema. kontrollind pole, seega ei vastuta väite õigsuse eest. samas hind on paarikümne krooni kanti, ehk suurusjärgu võrra pisem kui
kõige odavam treial.
|
|
|
Valts
klubiliige
Registreerunud 31.01.06
Postitusi: 330
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Ford Mondeo 1,8 tdci
|
postitati 09.06.10 19:07
|
|
|
Kunagi kuskilt lugesin, et see punn pidi kergelt magneetiline olema, et kui autol motos on metallipuru, siis see jääb sinna külge ja on heaks
indikaatoriks. See muidugi oli sügava nõuka aja autoõpetuses, kuidas tänapäeval on, ei oska kommentaarida
|
|
|
Raivo40
huviline
Registreerunud 19.11.07
Postitusi: 21
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia I
|
postitati 10.06.10 05:59
|
|
|
Minu Octavial oli ka mõni aeg tagasi sama viga. Sai uus vahetükk treitud ja mure murtud
|
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 10.06.10 15:17
|
|
|
Kõige mõistlikum oleks võtta põhi alt ja uus keere koos uue punniga. Mootori küljes tehes see jama,et liiga palju metallipuru võib karterisse
jääda.
Tuleks ära mainida ka loo moraal- mitte kunagi ei tohi õlipunni täie jõuga kinni keerata.
|
|
|
|
Wygla
huviline
Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724
Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia
|
postitati 10.06.10 19:04
|
|
|
Keerasin uue M18 vindi 1,5 sammuga ning treial tegi uue punni. Maksma läks lugu 0.- esialgu . Ja uue vindi keerasin nii, et karter oli all. Täiesti teostatav ning enamik metallipuru tuli samuti välja. Ja see
mis näpuotsaga võis jäädagi, ei tohiks midagi suurt teha halba.
|
|
|
alarallin
huviline
Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193
Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal
Auto: Fiesta ST 210HP
|
postitati 11.06.10 16:18
|
|
|
Kui uut mootorit sisse sõidad, miks sa siis varem, kui 15 000 õli ära vahetad? Ikka seetõttu, et mootori kulumisest tekkinud metallipuru seal
võimalikult ruttu kätte saaks. Ühesõnaga vaheta varsti heaga õli ära.
|
|
|