See nn. niiskuse kartlikus 3U4 kerega Superbi puhul on ühine nii diisel- kui ka bensiinimootoritel ja ei käi mitte mootorite kohta. Nimelt kipuvad
ummistuma esiklaasi all olevas "vannis" drenaasi avad. Kui need avad on suletud siis too "vann" täitub vihmaveega (või lumesulamisest tekkinud
veega, vms.) niikaua, kuni pääseb salongi õhufiltri korpuse kaudu "tuppa". Toas kõrvalistuja jalge all põrandal asub aga üks asjalik
elektroonikamoodul, mis veekahjustusi saades palju pahandust võib tekitada. Sellest siis ka soovitus mitte parkida ninaga ülesmäge ja hoida esiklaasi
serv lumest puhtana. Isiklikult soovitaks aastas kord või paar nendele drenaasi avadele pilk peale visata ja vajadusel puhastada, jääb muu tsirkus
ära.
Muu vastupidavus sama nagu B5.5 kerega Passatil. Küll peaks mainima, et seda 2,5 diislit ei peeta eriti õnnestunud mootoriks (nukkvõlli õlituse
probleemid). See muidugi ei tähenda, et kõigil 2,5tdi-l tekivad probleemid, vaid tõenäosus nende tekkeks on tavapärasest suurem.
|