Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Peale garantii lõppemist hooldused? (Vastuseid: 37 | Vaatamisi: 10852)
Marek001
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165

Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI

postitati 02.09.10 16:39 Tsiteeri
Peale garantii lõppemist hooldused?



Küsimus suurele ringile!
Kui autol garantii läbi, kas käite edasi esinduses või teete ise õli ja filtrite vahetust?
Tänud vastamast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 02.09.10 16:59 Tsiteeri


Mina, kui autohuviline, teeksin ise peale garantiid hooldused.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 02.09.10 19:11 Tsiteeri


Kui plaan autot mitte elu lõpuni kasutada, siis mõtekam siiski kusagilt templid hooldusraamatusse hankida. Pärast lihtsam müüa ja hinnas võidab rohkem,kui servise hoolduselt säästes.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 02.09.10 19:53 Tsiteeri


Auto korraline hooldus on natuke midagi enamat kui lihtsalt õli/filtrite vahetus. Seega käin esinduses edasi. Hind ju odav seal ning kuna ise ei tahagi teada kuidas asjad toimivad siis pole üldse mitte huvi ise näppusid õliseks teha.

Auto ikkagi asi, mille peale mõelda ei soovi - ta lihtsalt seisab maja ees ja kui vaja siis sõidab ning selleks, et see jätkuvalt nii oleks, jätan hoolduse asjatundjate teha.

Esinduse asemel pole ka alternatiivi otsinud, sest vaid esinduses on neil kenasti tehase poolt ette kirjutatud protseduurid, mida auto kontrollimisel teha.


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
undu
huviline



Registreerunud 27.03.09
Postitusi: 173

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: OII Combi 1,8 TSI

postitati 03.09.10 06:11 Tsiteeri


wigry'ga nõus - pelgalt õli ja filtrite vahetusest ei piisa.
On hulk parameetreid, mida hoolduses kontrollitakse. Samas - kui omal on ka diagnostikavahendid olemas ja võimaused vigu korrigeerida, siis miks ka mitte ise teha.


Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
odnor
huviline

Avatar


Registreerunud 10.09.08
Postitusi: 49

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Yeti 1,2DSG

postitati 03.09.10 06:26 Tsiteeri


ära unusta ka väikest võimalust "goodwill"i alla minevate remondi juhtumitega.


kõik mida oskad on lihtne
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 03.09.10 07:02 Tsiteeri


ma jälle solgin teie asjalikku arutelu ja mainin, et ka garantiiajal ei ole mingit sundust käia esinduses hooldusi tegemas. ei katke garantii mitte ühegi otsa pealt kui kasvõi kolja kuskil kopli liinidel teil hoolduse teeb.
kusjuures sel juhul kolja vastutab, et ta on teinud keik tehase poolt nõutud liigutused.
päriselus muidugi üritab esindus teile kohemaid pähe istuda ja ahistama hakata. ja ilmselt ei ole kemplemisel mõtet.

a mis hooldusesse kui sellisesse puutub, siis minul on nüüd umbes 700 kiloversta kogemust omaloomingulistest hooldustest ja senimaani pole veel pidanud kahjatsema.
ka kesiste oskustega saab keik vajaliku ise ää teha. tõsi oluline mugavuslisa oleks tõstuki kasutamise võimalus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Valts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.01.06
Postitusi: 330

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ford Mondeo 1,8 tdci

postitati 03.09.10 07:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: diesel
tõsi oluline mugavuslisa oleks tõstuki kasutamise võimalus.

Aga tegelt. pidi ju sul selline kaval autopööraja olema, et pistad otsad stange mulkudesse ja keerad auto ringi, külje peale vms. See oleks ju ikkagi parem, kui auto all roomamine :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 03.09.10 08:21 Tsiteeri


Üks asi veel iseseisva hoolduse juures: kui on aega autoga tegeleda ja meeldib nikerdada ja probleeme lahendada siis on jah ise tegemisel mõtet. Kui aga toimetad hommikust õhtuni tööl nii et pea paks otsas siis ei soovi paari õhtutundi ning niigi lühikesest nädalavahetusest aega auto peale kulutada.


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 03.09.10 09:05 Tsiteeri


see autovurr muidugi sobib keretöödeks, hooldusteks paraku eriti mitte.
ajafaktor kahtlemata oluline. samas vaesemal inimesel võib ise tehes ka oluline majanduslik mõte asjal olla.
a mudu ega (teoorias) kaua ei läe.
sõidad tõstukile, auto üles, õli voolama ja ise samal ajal vaatad veermiku üle. kui mõni puks loksub, siis isetegijal nagunii osi varuks pole, jääb vahetus teiseks korraks. ketaspiduritega näed ilma lammutamata olukorra ää, trumliga veidi vaja nokitseda. samas ega iga kord pole trumleid laiali ka vaja katkuda.
siis punn ette ja auto alla ja filtrid ja mahl sisse ja vaatad veel tuled ka üle ja jämedalt juba ongi hooldus tehtud. no päriselus ehk vaja vahel supporteid määrida ja ehk dot vahetada ja vahel punane vedel ka värskendada ja uksehingele ehk rasva anda ja ...

ma sugugi ei propageeri seda, et igaüks peaks ise tegema. nii jäävad lukussepad tööta, pole ka hää. a kui koht ja riistad olemas ja natuke oskusi on, siis on igati tervislik ise nokitseda. saab oma masina tervise ja hingeeluga ka ennast paremini kurssi viia.

a no, ma nõukogude aegse kasvatusega. toona pidi keik asjad ise tegema. tänapäe tean paljusid, kes isegi muru ise ei niida vaid tellivad teenuse. ja sellisele suhtumisele on ka hulga häid ja veel paremaid põhjendusi ja õigustusi. küll aga on kindel, et inimese silmaring on sel juhul veidi kitsam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 03.09.10 14:33 Tsiteeri


Siin mainiti, et esinduse hooldus suht odav. Kuidas võtta. Tegin hoolduse Soomes ja töötund maksis küll rohkem, aga see eest olid tarvikud jupike odavamad, kui Auto 100-s. Lõpkokkuvõtteks tuli hind sama. Kui teenus maksab kokku sama, mis Soomes,siis on ikka kallis küll. Lohutan ennast sellega, et Fordil on veel kallim:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 03.09.10 16:01 Tsiteeri


Mainiks veel omalt poolt, et "ise tehtud, hästi tehtud". Aga seda ainult siis, kui huvi asja vastu on ja auto hingeeluga tahad kursis olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stefan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230

Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG

postitati 03.09.10 17:47 Tsiteeri


Ise Auto100-s hoolduses/remondis käies olen mitmel korral märganud vanemaealisi soomlasi oma Skodasi hooldusest üles korjamas. Mis neid siis siia toob kui hind väidetavalt sama? Või siiski suuremate hoolduste ja remonttööde puhul märgatav hinnavahe?

Tsitaat:
Algselt postitas: Suslik
Siin mainiti, et esinduse hooldus suht odav. Kuidas võtta. Tegin hoolduse Soomes ja töötund maksis küll rohkem, aga see eest olid tarvikud jupike odavamad, kui Auto 100-s. Lõpkokkuvõtteks tuli hind sama. Kui teenus maksab kokku sama, mis Soomes,siis on ikka kallis küll. Lohutan ennast sellega, et Fordil on veel kallim:)



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 03.09.10 18:07 Tsiteeri


Usun, et töömahukate hoolduste puhul tuleb hinnavahe sisse. Minul läks 60000 hooldus maksma 25 euri rohkem, kui Eestis 30000 hooldus. Kui poleks Eestis klubisoodustust, siis oleks hind sama olnud. Ma üldse ei imesta, kui need soome penskarid veel vanade müütide kütkeis ja pole oma kodumaalt hindasid küsinudki. Eestis ju superodav:) Helsingi piirkonnas hinnad kusagil 30% muust maast kallimad. Seal võib see veel kõne alla tulla. Selge muidugi see, et kui töömees päeva auto kallal on, tuleb Eestis igalpool odavam.
Kui poleks olnud ohtu, et kilometraazi lõhki ajan, oleksin igal juhul eelistanud Auto 100-s asjad korda ajada. Eelmine kord hirmutati ära, et võin niimoodi garantiist ilma jääda. 1700 km oli hoolduse hetkeks üle. Seekord piirdusin 700-ga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
alarallin
huviline



Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193

Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Fiesta ST 210HP

postitati 04.09.10 07:21 Tsiteeri


Üks suur lisa, miks esinduses hooldusi teha on keregarantii säilimine. Vist kestis 6 a. Vaja läheb seda kindlasti, sest Skodade (ka teiste VAG masinate) värv on teadupärast õhuke ja habras.
Endal oli auto ostes 4 aastat vana ja oli juba käidud mujal hooldustes. Hetkel teen enamuse ise/sõbraga ja auto on korralikum kui 3 aastat ning 80 000 km tagasi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
jato
huviline

Avatar


Registreerunud 16.02.09
Postitusi: 88

Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI 75kW (müüdud); Peugeot 5008 1,6 VTi 88kW

postitati 04.09.10 11:58 Tsiteeri


Kui kindlad me saame olla, et esinduses ikka kõik ilusti ära tehakse mis ette nähtud ja kõik kirja läinud jupida ikka ka tegelikult külge läksid. Õ•li vahetus vast jah aga ülejäänus ma väga kindel enam ei oleks. Auto seisab ettenähtud aja tõstuki peal ära ja kedagi juures pole. Kas stahhaanovlased on suutnud liigutusi optimeerida või on midagi lihtsalt tegemata jäetud ja jublakad sõprade autodele läinud. Tõsi, Auto100 kohta ma ei tea kuna olen alati hiljem järgi läinud aga Nissaniga Auser Autos oli küll nii, et lihtsalt seisis aja täis ja enne kätte ka ei saanud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Marek001
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165

Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI

postitati 04.09.10 18:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jato
Kui kindlad me saame olla, et esinduses ikka kõik ilusti ära tehakse mis ette nähtud ja kõik kirja läinud jupida ikka ka tegelikult külge läksid. Õ•li vahetus vast jah aga ülejäänus ma väga kindel enam ei oleks. Auto seisab ettenähtud aja tõstuki peal ära ja kedagi juures pole. Kas stahhaanovlased on suutnud liigutusi optimeerida või on midagi lihtsalt tegemata jäetud ja jublakad sõprade autodele läinud. Tõsi, Auto100 kohta ma ei tea kuna olen alati hiljem järgi läinud aga Nissaniga Auser Autos oli küll nii, et lihtsalt seisis aja täis ja enne kätte ka ei saanud.


jato-ga täiesti nõus. kuna sa ise ei näe mis tehakse siis ei saa milleski 100% kindel olla. saad vaid loota et kõik mis kirjas ka tehtud on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 04.09.10 18:41 Tsiteeri


well, ärge nüüd liialt ka luulutage. vabalt võib lukussepp jätta turvavöö või uksehinged määrimata ja sellest ei juhtu ka mitte mõmmigi, a keik eluliselt vajalikumad asjad tehakse igas vähegi tõsiselt võetavas kontoris küll ää.
see nõutud aja pukkide peal hoidmine on aga just kundede pärast. enamus kundedest ei saa aru, miks mingi suvalise tööga saab auto näiteks tunni pärast kätte a arvel on kaks-kolm tundi tööd. kisa tõuseb taevani. lihtsam on auto niikaua "töös" hoida kuni aeg täis. arvele nimelt kirjutatakse suure osa tööde puhul tootjatehase poolt ette nähtud normaeg. ja see aeg on rehkendatud keskmise lukusepa rahuliku töötempo järgi pluss väike varu. kui kuskil asi kiiremini tehakse siis pigem tähendab see, et lukkussepp on pädev ja osav inime kui et miskit tegemata jäetakse.
paljudes firmades on tõstukeid-töökohti rohkem kui töötajaid ja kui kundesid jätkub siis tegija mees teeb kaheksa tunnise tööpäevaga vabalt kümme tundi omale palka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tihver
huviline



Registreerunud 11.01.10
Postitusi: 162

Kasutaja on eemal

Auto: Superb 3 Combi, 140kw TDI DSG 4x4

postitati 04.09.10 21:50 Tsiteeri


Kui sõidaks 15 000km aastas, siis käiks esinduses hoolduses, aga hetkel olen veebruaris ostetud kasutatud Skodaga läbinud 27 000km, mis teeb aastaseks läbisõiduks ca 45 000km ehk siis kolm hooldust.

60 000km hoolduse hinda küsisin Auto 100`st ja sain vastuse 3500 +KM. Kui küsisin, et mis seal nii kallis on öeldi, et lisaks õlile ja muudele filtritele tuleb vahetada ka kütusefilter.

Viisin auto väiksesse töökotta kus töötab sõber ja lasin vahetada kõik, mis esinduski oleks vahetanud: õli, õlifilter, salongiõhufilter, õhufilter ja kütusefilter. Sain arve 1600kr koos tööga ja aega kulus umbes tund.

Mina ei suuda oma rahakotile nii suurt hinnavahet kuidagi ära põhjendada, et esindusse minna.

Lisaks ei otsi korralise hoolduse käigus esindust niiisama autol mingeid sillas olevaid pukside lokse taga, kui spetsiaalselt sellele tähelepanu ei pööra. Auto ostueelsel ülevaatusel Auto 100`s kui korralik läbivaatus tehti öeldi, et tagasillas vaja mingi jupp ära vahetada mis loksub, samas 3km hiljem kui auto käis seal hoolduses ei maininud keegi, et autol midagi vahetada oleks vaja.

Kui sillas midagi mäda on, siis on seda kas tunda, kuulda või avastab selle auto tehniline ülevaatus kui selle aeg kätte jõuab.

Pole küll päris siia teemasse, aga Läike tee Mazda esindusega järgnev kogemus. Viisin oma Mazda 6 sinna korralisse hoodusesse ja palusin ka üle vaadata kõik mis vajaks vahetust. Sain siis koos hooldusarvega nimekirja ja hinnapakkumise juppidele, mis vaja vahetada. Tellisin jupid Pirita Mazda Abist ja viisin auto sinna remonti ja palusin nendel veelkord üle vaadata, et kui miskit veel vaja vahetada, siis teha ka see ära ja mind teavitada. Autole järgi minnes öeldi, et nüüd on kõik tipp-topp korras. Kuna Mazda Abi sillastendi teenust ei paku viisin paar päeva hiljem auto Linnu teele autoremondi töökotta sillastendi. Umbes tund hiljem sain kõne, et pole võimalik seda teenust osutada kuna sillas on liiga palju logisevaid juppe, mis tuleb enne ära vahetada. Üks nendest juppidest oli paar päeva tagasi paigaldatud uus rattalaager, aga nimekirjas oli veel vähemalt 5-6 detaili, mida ei märgatud ei esinduses ega ka Mazda Abis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HenriTeine
huviline



Registreerunud 25.07.06
Postitusi: 222

Kasutaja on eemal


postitati 05.09.10 07:44 Tsiteeri


Mina käisin viimase korra Forsis, ja ilmselt lähen sinna ka tagasi.
90K hooldus oli 2k millegagi, A100 4,4K vastu. 90k koos rihmavahetusega pakuti Pirnis 10,8K Forss pakkus enne kauplema hakkamist 6,5k. Minu jaoks on see vahe päris suur.

Esinduses hoolduses tasub mu arust käia kuni garantii läbi saab, endal rahulikum, ning ei pea võimalike probleemide korral aega raiskama mõttetu vaidluse peale, milles kindlalt on selge, et jääd kaotajaks.


105K hooldus ees. Forss pakkus hinnaks 1600 eeksu. A100 ei hakka vist küsima.

Mis keregrantiisse puutub, siis see on asi millest ma aru ei saa. Auto tavahooldusest ei tohiks ju nagu see kuidagi sõltuda. Pigem on tegemist esinduse survestamis vahendiga, et klient sundida enda hooldust kasutama. Eks see ole selge ka, et hooldus on oluline sissetulekuallikas. Aga imho võiks esindus teist viisi oma kliente hoida.

Õ•nneks elame vabal maa, ja saame hooldada oma autosid kus tahame. :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tihver
huviline



Registreerunud 11.01.10
Postitusi: 162

Kasutaja on eemal

Auto: Superb 3 Combi, 140kw TDI DSG 4x4

postitati 19.11.10 20:18 Tsiteeri


Väike hinnavõrdlus ka tänasest päevast. Avastasin talverehve alla pannes, et piduriklotsid otsakorral ja tagumistel ketastel praod sees (tõenäoliselt on kuuma saanud kui kässaritross möödunud talv kinni jäi).

Helistasin Auto100`sse ja küsisin klotside hinda ja sain vastuseks, et esimesed 1200krooni, tagumised 1000kr.

Seejärel helistasin töökotta kus mul tavaliselt autot hooldatakse ja tellisin sealt esimesed klotsid, tagumised klotsid ja tagumised kettad. Täna vahetati ära ja arve koos tööga 1605kr.

Auto100 hinnakirja järgi oleksin maksnud ilmselt 4000-5000krooni.

Üks kivi veel Auto100 poole, kui küsisin, mis tähis/nr/mudel klotsid mu autole käivad teatati, et selline info ei kuulu avaldamisele.

Mis aga ei puutu sellesse teemasse aga siiski on kummaline, et 2005 Octavia II puuduvad piduriklotsi andurite kaablid. Klotsid ise sobivad need, mis on koos anduritega, aga kuhugi neid ühendada ei ole ja eelmistel, mis olid selle auto esimesed ei ole andureid üldse küjes või on maha lõigatud. Kas keegi teab, mis aastast kuust need olemas peaks olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
antsohh
huviline



Registreerunud 04.08.10
Postitusi: 3

Kasutaja on eemal


postitati 04.12.10 20:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wigry
Auto korraline hooldus on natuke midagi enamat kui lihtsalt õli/filtrite vahetus. Seega käin esinduses edasi. Hind ju odav seal ning kuna ise ei tahagi teada kuidas asjad toimivad siis pole üldse mitte huvi ise näppusid õliseks teha.

Auto ikkagi asi, mille peale mõelda ei soovi - ta lihtsalt seisab maja ees ja kui vaja siis sõidab ning selleks, et see jätkuvalt nii oleks, jätan hoolduse asjatundjate teha.

Esinduse asemel pole ka alternatiivi otsinud, sest vaid esinduses on neil kenasti tehase poolt ette kirjutatud protseduurid, mida auto kontrollimisel teha.


Vaidleksin pisut hinna suhtes vastu! Oman sellest suvest Ovtavia II 1,9 TD 77 KW, Uurisin Tauf-Auto hindasid, vastati, et tavahooldus u. 4000.- (sisaldab õli, filtrite vahetust). Läksin Forssi, sain sealt Mobil1 5w-30 õli+õlifilter+õhufilter+kütusefilter umbes 1400.- kokku. Läks tunnike garaasis ja asjad vahetatud! Ma ei tea, kui 2600.- hoida kokku umbes paari tunni pealt, siis mina isiklikult esinduses ei käiks, kuna kas alati saab olla kindel, et esindus ikka vahetab mõne filtri ära (N: kütusefilter)? Kahjuks on Tartus olemas kogemus Info-Auto sohkuritega, kus tööautol sai tehtud märge õlifiltri peale ning autot tagasi saades oli sama vana filter küljes! Pärast ei jõutud töömehi ära süüdistada!?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jyrisa
huviline



Registreerunud 13.11.07
Postitusi: 38

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: OII 1.9 TDI '07 Fabia 1.4 '08

postitati 22.03.11 09:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HenriTeine
Mina käisin viimase korra Forsis, ja ilmselt lähen sinna ka tagasi.
90K hooldus oli 2k millegagi, A100 4,4K vastu. 90k koos rihmavahetusega pakuti Pirnis 10,8K Forss pakkus enne kauplema hakkamist 6,5k. Minu jaoks on see vahe päris suur.

Olen ise just dilemma ees - Octavial mõnesaja km pärast tulmas 90k hooldus, ja vägisi kisub mõte mõne alternatiivi poole, eelistaksingi just Forssi.
Aga on tekkinud küsimus, et kuidas nt. liisingufirma sellisesse tegevusse suhtub. Isenesest saab ju templi raamatusse ja auto hooldatud... ja kui plaan auto lõpuks nii või teisiti välja osta, siis pole neil vist midagi väänata ka? Õ•htul vast kaevun lepingusse ka peadpidi, aga ehk kellelgi on kogemusi jagada...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KPuusepp
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317

Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb I 1.8T

postitati 23.03.11 06:45 Tsiteeri


Paneks ka käe maha siia teemasse.

Endalgi ees Superbil 120000 hooldus. Oskab keegi öelda, palju neil selle hoolduse maksumus on tulnud nii A100-s kui forsis? Läheks ka hea meelega forssi. Lisaks tahan ära vahetada käigukastiõli mida muidu hoolduse käigus ei tehta.

EDIT: Täna sain kirja lõpuks minu päringule tiiva rooste kohta. Nimelt ei lähe keregarantii alla, kuna ei ole tehasest tulnud esiporisirmidega. Vinge. Nüüd siis värvijat hakkama otsima ja porisirme paigaldama. Ei tea kas pean A100-le teada ka andma, et porisirmid paigaldatud? Et siis äkki järgmine kord ei panda neid põhjuseks.

Üldse ei saa aru, et tagumised küljekarbi otsad on ilusti plastikuga kaitstud, kuid miks ei panda neid ette. Või on mul need seal kaduma läinud?

Pildid ise sellised

http://img695.imageshack.us/img695/2804/18032011130.jpg
http://img69.imageshack.us/img69/9623/18032011131.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
domino
huviline

Avatar


Registreerunud 22.02.11
Postitusi: 13

Kasutaja on eemal

Auto: Fabia combi 1.2 , Berlingo1.6hdi

postitati 23.03.11 12:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KPuusepp
EDIT: Täna sain kirja lõpuks minu päringule tiiva rooste kohta. Nimelt ei lähe keregarantii alla, kuna ei ole tehasest tulnud esiporisirmidega. Vinge. Nüüd siis värvijat hakkama otsima ja porisirme paigaldama. Ei tea kas pean A100-le teada ka andma, et porisirmid paigaldatud? Et siis äkki järgmine kord ei panda neid põhjuseks.



Siis peaksid porisirmid olema põhivarustuses mitte lisana;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 39.3% - SQL: 60.7%]