Axsel
huviline
Registreerunud 03.12.10
Postitusi: 9
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.12.10 22:11
|
|
|
Octavia 2.0 tdi külm käivitus
Tere,
nimelt probleem selles, et ei käivitu mootor alla -7 kraadi normaalselt. Potid pudistavad. Alla -15 kraadi on asi puhta hull. Potid ei plahvata ja
tulevad ükshaaval kuidagi järgi. Kui hooratta pöörded tõusevad üle pendiksi kiiruse, kukub starter tagant ja mootor kustub. Käivitada tuleb tihti
kordi mitu. Vahel ei saagi käima sest aku kustub. Aku on kange Optima ja uus.
Vahel olen pannud 2 akut, ja no siis lihtsalt veab pudinal käima kuna starter on nii kiire.
Kuidas käivituvad teised 2.0 tdi octaviad?
Asi kestab mul tutikast peale ja viga polegi leidnud. Esindus ei saa midagi asjast aru. Akud ja küünlad on vahetatud. Nendes pole justkui probleem.
Mul on sellest jamast lausa videod tehtud kohe tutikast peast.
Asjast on kõrini ka juba..
Kas oskab keegi aidata?
Terv A
|
|
|
vikir
huviline
Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 38
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.10 07:20
|
|
|
octavia 2,0tdi
Kui venekeelt oskad mine vene volksu foorumisse,sealt saad abi.Viga võib olla nii kütuse tagasivooluklapis kui temp.anduris jne....Aku ja mootori
massi kontrolli testriga,siis näed on mingi vahe.Minu auto käivitab poolest pöördest 1,9tdi.2,0tdi pidi olema probleemid EGR klapiga,mis on
elektriline.Kontrolli üle vaakum voolikud ,võimalik,et mõni ei toimi või on kogematta valesti ühendatud.Kui soojalt käivitub hästi siis on vigane
tem.andur,mis külmkäivituse ajal ajule ütleb,et väljas on talv ja tuleb sortsuke rohkem kütust lisada.Paha ei tee ka Karla auto kütuse lisand.Jõudu
tööle.
|
|
|
Axsel
huviline
Registreerunud 03.12.10
Postitusi: 9
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.10 08:44
|
|
|
Kütuse koguses käöivitamise hetkel võib ka muidugi viga olla.
Milline temp andur siis? Välisõhk, või on veel mingi mis kontrolli välisõhku?
|
|
|
vikir
huviline
Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 38
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.10 13:43
|
|
|
Võta härrasmees lahti venelaste volksu foorum ja seal tehakse Sinule asi selgeks,üks andur G-85 nelja juhtmega.Aga ei soovita lambist kohe neid
vahetama hakata.Seal foorumis on ka pildid mida miski andur toimetab.Siin neti kaudu võib Sind aidata ainult mõni selgeltnägija Nastja.Kontrolli
mootori massi,sest see jutt,et uus aku ei suuda konet käima lüüa on jama.Minul on veel peal mingi 62 amprine junn ja toimib.
|
|
|
Axsel
huviline
Registreerunud 03.12.10
Postitusi: 9
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.10 15:39
|
|
|
Tänan info eest.
Eks ma kontrollin neid asju.
Ma massi veas küll natuke kahtlen. Starter veab uimaselt küll üle kuid plahvatama ei hakka.
Optima tõstab ju lausa pöördeid kui üle hakkab vedama. Kui mingi silender ükskord pudistama hakkab, tuleb starter tagant ja mootor kustub. Isegi kui
mootor mitmenda käivituse järel käima jääb, puterdavad silindrid natuke aega veel edasi, kuni mootor ühtlaselt käima jääb.
See kestab ikka mõned ja mõned väntvõlli pöörded.
Ma leidsin mitu foorumit venekeelset, neist leida seda osa on suht võimautu.
Kui sa tead kus see kirjas on siis palun pane siia link.
|
|
|
vikir
huviline
Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 38
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
|
|
vikir
huviline
Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 38
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.10 16:16
|
|
|
Kuram-googelda siis saad sama aadressiga foorumisse.
|
|
|
Axsel
huviline
Registreerunud 03.12.10
Postitusi: 9
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.12.10 17:31
|
|
|
Ei leia midagi selle anduri kohta.
On sul täpsemat linki, kui seda lugenud oled?
|
|
|
jk
klubiliige
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 170
Asukoht: päälinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ural M63 '65, Ocu, Leaf
|
|
vikir
huviline
Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 38
Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.12.10 05:56
|
|
|
Loe diisli foorumit,täpset kohta ei oska öelda sest seda infi seal palju.Aga see mootori softi jutt võib õige olla.Kui ikka Euro 4.nõuded siis sõidad
praktiliselt aurude peal.Ka turbo foorumis on head ja tarka juttu.Olen tsehhi tehasest toonud kaks tutikat liinibussi need olid ka eur4 nõuetega ja
ikka sitaks ökud.Kuid külmad,talvel koguaeg gero järgi muidu istud kui jänes külmkappis.Minul on 1,9tdi pd kui hommikul käivitan ,läheb hoobilt käima
ja pöörded on nii1000.Tuksub veidi ja pöörded 900.Aga ökud on jah need euro4nõuded aga külm eesti talv ei taha seda.Olen igasugused EGRid väljalülinud
ja mootor töötab lõbusamalt ja kütuse kulu on sealjuures sama.
|
|
|
Axsel
huviline
Registreerunud 03.12.10
Postitusi: 9
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.12.10 08:58
|
|
|
Softi jutt tundub nüüdseks juba usutav.
Algul käisin esinduses selle teemaga, siis ma lahendust ei saanud ja nüüd murega siia jõudsingi. Arvasin ka, et mingi selline viga saab veel vaid
olla. Sinna paika see jäigi. Iga talv on tunne, et tuleb see käula maha müüa, kuid kuidas sa sitta müüd. Piinlik ka ju.
Aga esinduse pädevuses ma pettusin kohe peale auto ostu. Üks lahe näida on sillastend, kus suudetakse rool reguleerida vasakule viltu. Üks aasta
käisin 6 korda järjest ei saanudki sirgeks
Muidu ahjud on hea idee, käisin jälle põhjas ja teel langes temp alla -25. Siis jääb ikka mootori enda küte maanteel vähesels. Mootor käib jämeda
häälega ja sooja ei jätku salongi ega külje akende sulatamiseks. Eks see jah ökode diislite omapära ole. Ahi toob ka talvise küttekulu alla poole.
Palju teistel maantee kulu on 2,0TDI 103 kw DSG? Mule tundub 6-6,5 natuke palju selle väikse auto kohta. Suviti ideaalilmaga taganttuulega saab 5,4 ja
5,8 vahele.
|
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 05.12.10 12:03
|
|
|
Manuaalkastiga sama mootoriga Superbil maanteekulu kompuutri järgi 5,0-5,2. Reaalselt pool liitit rohkem. Väga suurt vahet suvisel ja talvisel kulul
pole.
Kokkujooksu regullti minu masinal nii kaua, kuni said otseks. Vähemaga e tasu leppida
|
|
|
|
Axsel
huviline
Registreerunud 03.12.10
Postitusi: 9
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.12.10 12:12
|
|
|
Ma lihtsalt ei viitsinud enam aega raisata sellele. Mulle hakati väitma et see on selle pärast et üks pooltelg on pikem kui teine. Sellise "füüsika"
peale ei oskand ma enma musta ega valget kosta
Seal on mingi nõks, isegi kui paned rooli stendis otse, jääb ta maanteel viltu.
Kui sul otseks saadi see rool, siis pandi silma järgi stendis rool paremale et teel otse paistaks. Ma ei taha uskuda, et tehas seda toimingut nii
teeb.
Tingitud on see pull elektri võimust.
DSG kasti puhul on maanteel pöörded tiba kõrgemad kui manualil, vist sellest on suurem kütte kulu. Kui sõita 90km/h siis on kah ca 5,5
|
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
|
Axsel
huviline
Registreerunud 03.12.10
Postitusi: 9
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.12.10 20:21
|
|
|
Suuna korrigeerimine võib olla tingitud sellest et esi silla lääba tagumised padjad on pehmed ja loksuvad lääba otsa puksi peal. Ma olen neid
vahetanud juba 3 korda.
Lisaks tagasillas on 1 kondi paar liiga pehme ja tulevad vulkist lahti.
Nendega olen ma hädas olnud kui auto tahab korrigeerimist teel pidevalt.
Kuid nende vigade likvideerimisega asutuses on täitsa eraldi teema
|
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 05.12.10 20:29
|
|
|
Ei mina usu,et treila peal puksid pehmeks loksusid
|
|
|
|
Axsel
huviline
Registreerunud 03.12.10
Postitusi: 9
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.12.10 20:33
|
|
|
Sa tahad öelda et treilalt tuli maha ja kohe tutikana ujus ning rool oli viltu?
|
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 05.12.10 20:35
|
|
|
Täpselt seda ma väidangi!
|
|
|
|
Axsel
huviline
Registreerunud 03.12.10
Postitusi: 9
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.12.10 20:38
|
|
|
Raske uskuda lausa.
|
|
|
Valts
klubiliige
Registreerunud 31.01.06
Postitusi: 330
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Ford Mondeo 1,8 tdci
|
postitati 06.12.10 06:31
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Axsel
Raske uskuda lausa. |
Aga sa vaata Suliku sellenimelist teemat siin foorumis. Ehk siis saabub ka selginemine
Tegelt käi ikka esinduses veelkord ära ja jaura oma probleemidest seal edasi.
Praeguseks on nad seal ka selle teema seal läbi lugenud ja vähemalt natukenegi ajusid liigutanud, et miski lahendus leida. Tead, see kriitika siin
jõuab päris hästi nendeni. Ja kui nad ise ei loe, on kaaskannataja Lare nii tubli, et kannab selle eest hoolt.
|
|
|