M: Octavia I ( 1U ) püsikiirushoidja paigalduskomplekt
Müün püsikiirushoidiku ehk cruise control paigalduskomplekti Skoda Octaviale (ainult seeriale 1U alates 1997, aga mitte 1Z, mida hakati 1U'ga
paralleelselt tootma 2004. aastast), millel on elektrooniline gaasipedaal ja 50kw SDI, 66kw, 74kw või 81kw TDI diiselmootor.
Kui bensiinimootoriks on 1.8T 110kw koodiga AUM või 132kw koodiga AUQ (mõlemad variandid 08.2000 ja edasi) või 2.0 85kw koodiga AZH (11.1999 kuni
01.2002) või AZJ (01.2001 ja edasi), siis paigaldus on võimalik täiendava mootori ajusse mineva juhtmesarja abil. Sobib ka bensiinimootoritele 1.6
75kw koodiga AVU ja BFQ ning 1.4 55kw bensiinimootor koodiga BCA.
Teine pisut kallim originaalvariant kangist:
Sama kang juhib ka suunatulesid ja kaugtuld.
Kang on uus ja kasutamata. Hind koos juhtmesarjaga kokku 50 eurot, koos eelnimetatud bensiinimootorite ajusse mineva täiendava juhtmesarjaga 59
eurot.
Võimalik saada ka ainult juhtmesari, kui enda kang on olemas.
Enne püsikiirushoidiku kangi ja juhtmestiku paigaldust eemaldada kindlasti akult miinus (-) klemm. Enne klemmi eemaldust veenduda vajalike
turvakoodide (makk, alarm, immo) olemasolus.
Paigaldamiseks on vaja eemaldada kindlasti airbag, rooliratas ja roolialused polstrid. Selleks on vaja erinevaid tööriistu (muuhulgas XZN M12 või
Torx55 võtit) ja oskusi-kogemusi. Kui airbag on lahti ühendatud, ei tohi süüdet sisse keerata.
Airbagi eemaldamine ja paigaldamine on potensiaalselt ohtlik tegevus. Airbagid avanevad väga kiiresti ehk plahvatuslikult. Nad on loodud eeldusel, et
avarii eest kaitstav juht või reisija istub autotoolis- airbagist pisut eemal. Airbagid ei pruugi olla turvalised kui nad avanevad hetkel, mil inimese
kehaosa on neile väga lähedal. Kõige halvemal juhul võib avanev airbag eluohtlikult vigastada. Mitte kunagi ega mitte mingil eesmärgil testida airbagi
sütiku või sütiku ühendusahela elektrijuhtivust- see viib tõenäoliselt airbagi sütiku rakendumiseni ja airbagi avanemiseni. Ära sõida autoga kui
airbag on lahti ühendatud.
Samuti tuleb kapoti alt lähenedes eemaldada kojameeste varred, plastkatted, hoovastik jne., et pääseda ligi elektrijuhtmetele ja nende küljes
olevatele pistikutele, kuhu püsikiirushoidiku juhtmesari ühendatakse. Akule miinus (-) klemmi tagasiühendamise hetkel ei tohi olla auto salongis
inimesi.
Selle kõigega on võimalik ise hakkama saada, kuid võib vaja minna ka professionaalide abi.
Peale füüsilist paigaldust on vaja püsikiirushoidik arvuti ja spetsiaalse tarkvara abil auto mootori ajus (nn. ECU's) aktiveerida.
Asuvad Tallinnas, kuid võimalik saata üle Eesti (postikulu Eesti Postiga 3 eurot)
Kontaktandmed:
Võta ühendust PS või 5 6 2 56 7 89 !
|