ab
klubiliige
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 50
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 1.6 MPI
|
postitati 24.04.06 10:51
|
|
|
Pardakompuuter ja näidud
Niih, paluks teie abi mälu värskendamisel, et kuidas asjad käituma peavad.
1) Pardakompuuter (tavaline, mitte polüfunktsioonalne). Minu mäletamist mööda peaks võtme eemaldamisel süütelukust pardakompuutri ekraani tühjaks
lööma. Paraku enda omal jäävad (või hakkasid jääma mingist ajast) kellaaeg ja läbisõidu näit siiski ette. Ja nui neljaks, kuid minu mäletamist mööda
need peaksid ära kaduma sealt. Võibolla ma esinduses ei seletanud kõige paremini, kuid sealt sain vastuse, et see peabki nii olema. Et siis küsimus
samasuguse pardakompuutri omanikele, kuidas teil asi käitub?
2) Automaatse kliimaseadme temperatuuride ekraanid. Ei ole pingsalt jälginud, et kuidas varem on käitunud, kuid ükspäev jäi silma, et nende
taustvalgustus on kogu aeg sees, olenemata sellest, kas muu armatuuri ekraanide valgustus on sees või mitte. Taas küsimus, et kuidas sama asjanduse
omanikel asi käitub?
Iseenesest pole need teab mis suured mured/probleemid, kuid siiski tahaks kinldamalt teada.
|
|
|
morden
meeskond
Registreerunud 04.11.05
Postitusi: 210
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb 1,9td 96kW 05.a.
|
postitati 24.04.06 11:02
|
|
|
kella aeg ja kilometraas jäävad kindlasti ette. See on skodadel ja vist kogu VAG gruppi autodel nii. Multidot kustub ära. Seda kliima lülitite
taustavalgustuse asja pean vaatama oma autolt. minu meelest ei tohiks need põleda, aga ma pole eriti sellele tähelepanu pööranud.
RRRRRRRs
|
|
|
|
ab
klubiliige
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 50
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 1.6 MPI
|
postitati 24.04.06 11:39
|
|
|
Prrr, ma hakkan vist vanaks siis jääma . Pardakompuutri näitude kadumises
olen/olin kuidagi eriti veendunud, sest no mul kadusid need enne ära (tähendab, et äkitse enne siis toimis valesti?).
Tegelt oli vahetult enne selle tähelepaneku avastamist oli ka väike seik. Nimelt pardakompuutri kell jäi seisma (sõites avastasin, kuna oli vaja
kellaajaliselt kohael jõuda), kuid raadiol oleva kellaaeg tiksus edukalt edasi. Ning peale seda hakkaski see ülalkirjeldatud teema mind vaevama.
Täpsustaks morden väheke, et ma ei mõelnud lüliteid, vaid neid pisikesi ekraane, kus näidatakse temperatuuri mille peale on sätitud.
|
|
|
morden
meeskond
Registreerunud 04.11.05
Postitusi: 210
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb 1,9td 96kW 05.a.
|
postitati 24.04.06 12:19
|
|
|
seda siis kliimal. Jah neid ma mõtlesingi üle vaadata!
RRRRRRRs
|
|
|
|
wigry
huviline
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 1.6 MPI
|
postitati 24.04.06 12:45
|
|
|
Oman samuti 1.6 MPI octaviat ning võin kinnitada, et kellaaeg ja läbisõit jäävad nähtavale. Samuti on korra juhtunud, et kell seisma jäi. Sõitsin oma
pool tundi, kuid kell ei liikunud. Kui auto seisma jätsin, võtme süütelukust välja võtsin ja siis uuesti auto käima panin, oli paar sekundit ikka sama
kellaaeg ees, kuid siis kargas õigeks.
Lisaks on paar korda olnud juhus, kus raadio ei lähe käima, kuigi süüte välja võtmisel ta töötas. Siiski on üldiselt aidanud raadio toitenupu
lülitamisest, kuid korra ei aidanud ka see, vaid ainult süüde välja ja uuesti käima.
Eks ta ole, VAG teeb oma autod nii keerulised, et kõike ei suudeta testida ning 100% töökindlust seega tagada. Eks tuleb leppida nende viguritega. Ses
suhtes japsid palju paremad, sest nemad ei ürita autosid nii keerulisi teha ning need paar lihtsat asja ikka töötavad.
Don't let the perfect be the enemy of the good
|
|
|
|
morden
meeskond
Registreerunud 04.11.05
Postitusi: 210
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb 1,9td 96kW 05.a.
|
postitati 25.04.06 17:39
|
|
|
vabandust, et kohe ei vastanud. Aga kliima need aknad kus temperatuuri näitab on koguaeg valgustus taga!
RRRRRRRs
|
|
|
|
ab
klubiliige
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 50
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 1.6 MPI
|
postitati 26.04.06 11:07
|
|
|
Tänud teile info eest. Samas tekkis üks teooria siiski kompuutri osas. Morden mainis eespool, et multidot kustub ära, siis kas see
kustumine/mittekustumine mingis konfimises kinni pole? Mõtlen ntx sellist analoogi, et multidot'i omanikud peaksid saama minu teada ise konfida seda
funktsionaalsust, et kui kiirus üle 15km/h siis kesklukk läheb ise automaatselt peale. Samas kui on tavaline displei siis saab seda funktsionaalsust
lasta konfida esinduses. Ehk ka see näitude kustumise värk, multidot'il on vaikimisi seade, et lülitab välja ning tavalisel ei lülita. Võimalik, et
antud teooria on omadega puus , kuid selline mõttekäik tekkis vahepeal.
|
|
|
ab
klubiliige
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 50
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 1.6 MPI
|
postitati 26.04.06 11:50
|
|
|
Niih, kirjeldatud teooria ei pea paika ikka.
|
|
|