Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 180 000 hooldus (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 3992)
ricardo25
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.10
Postitusi: 147

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: skoda kodiaq rs 2019

postitati 17.12.11 21:04 Tsiteeri
180 000 hooldus



Tervitus
5000km pärast peaks tegema 180tuh hoolduse
millele peaks rohkem rõhku panema et mille ära vahetada?
kui auto ostsin siis oli 138 000 ees
140 000km
vahetatud
õli
õlifilter
kütusefilter
õhufilter
käigukasti õli ja filtri
152 000 hooldus
vahetatud
õli
õlifilter
kütusefilter
õhufilter
sisemine ja välimine
poolassi kummid
egr klapp
166 000 hooldus
vahetatud
õli
õlifilter
kütusefilter
õhufilter
plokikaane tihend
rihmavahetus koos kogu komplektiga
veepump.
kas kütusefiltrit peaks iga 15 000km vahetama
mootoriks siis 1,9tdi 96kw


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
sigaelmar
huviline



Registreerunud 11.01.12
Postitusi: 2

Kasutaja on eemal


postitati 12.01.12 09:43 Tsiteeri


Iga 15 000 tagant läheb vahetusse:
õli ja filter
salongifilter
iga 30 000 tagant
õli ja õlifilter
salongifilter
kütusefilter
iga 60 000 tagant
õli ja õlifilter
salongifilter
kütusefilter
õhufilter
iga 120 000 tagant
õli ja õlifilter
salongifilter
kütusefilter
õhufilter
hammasrihm rullikutega

Iga 2 aasta tagant piduriõli


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ricardo25
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.10
Postitusi: 147

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: skoda kodiaq rs 2019

postitati 12.01.12 13:17 Tsiteeri


täna siis 178000 km
ja auto käis hoolduses
vahetatud sai siis
õli,õlifilter
kütusefilter
õhufilter
salongifilter
esimesed pidurukettad-zimmermann
esimesed klotsid-ferodo
ja pidurivedeliku vahetus


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KPuusepp
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317

Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb I 1.8T

postitati 12.01.12 15:22 Tsiteeri


Kas läksid Ferodo SL klotsid alla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ricardo25
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.10
Postitusi: 147

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: skoda kodiaq rs 2019

postitati 12.01.12 19:57 Tsiteeri


kas see SL tähendab mingit sportvarjanti?
siis läksid tavalised ferodo klotsid,maksid 41 euri


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 12.01.12 20:14 Tsiteeri


SL on tavaline, Premier on vähe kallim ja väga hea klots. Sport variant on veel mingi kolmas variant, nime isegi ei mäleta (äkki mingi DLS vms).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 12.01.12 22:37 Tsiteeri


Sportvariant? Et maksku mis maksab, aga jumala eest kiirust ei vähendaks? :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KPuusepp
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317

Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb I 1.8T

postitati 13.01.12 10:43 Tsiteeri


Üldjuhul mida kallimaks hind läheb, seda uhkemad nimetused ka juurde tulevad. Usun et sportvariandi all mõeldakse siis klotse, mis on juba ringraja suunitlusega. Ehk tänaval töötavad nad rohkem su kahjuks kui kasuks. Ehk siis ringraja klots soovib enne töötama asumist kindlat töötemperatuuri, mida aga tänaval üldjuhul ei saavutata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
alarallin
huviline



Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193

Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Fiesta ST 210HP

postitati 15.01.12 11:15 Tsiteeri


Mis olid EGR-klapi ja plokikaanetihendi vahetamise põhjused? Pole kumbagi enda autol vahetama pidanud kuigi 220 000 on ees.
Kui mõned aastat tagasi enda autol vahetasin kõik kettad/klotsid välja, siis tehase kataloog pakkuski Ferodo (DSL/DLS võimidagi taolist) klotse. Enam neid selle nime all müügil pole - vst on asendatud Performance'ga. Ja need ei taha mingit soojendamist ning kannatavad kõrgeid tempratuure. Päris võidusõiduks on ikkagi DS-seeria, kuigi DS2500 klots pidi olema ka täitsa tänavakõlbulik, DS3000 juba natuke liiga karm.
Tagasi teemasse - ise vahetan iga 15 000 km tagant kõik 4 filtrit (õli, kütus, salong, õhk) + õli loomulikult. Vahetan õhufiltrit nii tihti kuna olen märganud, et nii hoiab kütusekulu madalama. Kütusefiltrit vahetan meie kütuse kvaliteedi pärast tihedamini - ei taha pumppihusteid vahetada. Ja lisaks on filtrite hind väga odav - 4 tk = 25€


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ricardo25
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.10
Postitusi: 147

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: skoda kodiaq rs 2019

postitati 15.01.12 11:23 Tsiteeri


egr klapp oli väga tahmane ja pigi täis et soovitati ära vahetada
kuna tosool kadus kuhugi ja sumpsist hakkas valget tossu tulema siis avastasime et plokikaan kõver


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ricardo25
huviline

Avatar


Registreerunud 27.09.10
Postitusi: 147

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: skoda kodiaq rs 2019

postitati 26.02.12 16:12 Tsiteeri


nii räägiks siis veidi sellest feroda klotsist
on see normaalne et klots viliseb:mad: või sellepärast et uus klots ja kettad peavadki algul vilistama.poes veel öeldi et need on head ei vilise kas peaksin poodi tagasi minema või mis teema nendega on enne ostu lugesin foorumitest ja kõik kiitsid selle firma klotse ja nüüd teevad sellist häält et ei tahaks kohe üldse pidurit vajutada


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 26.02.12 17:05 Tsiteeri


Ferodo SL on põhimõtteliselt nagu tavaline klots. Ferodo Premier on hea klots (küll aga kallim) ning sellega ei ole õnnestunud mul küll veel vilet teha. Kuna sul oli märgitud hinnaks 41 euri, siis tegemist tavalise SL klotsiga (Ferodo kõige odavam variant).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KPuusepp
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317

Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb I 1.8T

postitati 27.02.12 12:54 Tsiteeri


Tegu siis liikuva klotsiga antud juhul. Vilin tekib vibratsioonist, kui klots liigub sadulas ning aftermarket klotsid seda kindlasti teevad. Ise lasin sadulad ümber keevitada Ferodo klotsi jaoks, et klots seal ei liiguks. Samuti tasub see vedru sealt eemaldada ning teda peale pingutada.

Endal plaanis tellida Tyrolsportist metallist puksid supportile, kuna praegu seal mingid kummiplastmassi segused jubinad, mis suppordil lubavad üsna palju liikuda.

Kel soov kampa astuda, siis saab hinda alla poole. Praegu on saatmisega 100€ üks komplekt. Saaks mõned veel, saaks saatmise ära jagada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 32.0% - SQL: 68.0%]