creatores
huviline
Registreerunud 20.09.07
Postitusi: 90
Asukoht: Kernu
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia I Kombi
|
postitati 24.05.12 16:35
|
|
|
OI 1,9tdi 81kW mootor ei lähe 3 käiguga üle 3000 pöörde
sama viga on ka 4 ja 5 käiguga aga siis on see pöörete piir madalamal.
Kui see pöörete piir saavutada siis edasi ei kiirenda ja lülitab mootori avarii reziimi kuni taaskäivitamiseni.
Oskab keegi midagi soovitada või on kogenud midagi taolist.
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 24.05.12 18:06
|
|
|
kas enne seda liigub magusalt?
kui juhtme külge paned siis ilmselt näed, mida masin asjast ise arvab.
tõenäoliselt läheb õhu kogus liiga suureks.
81 vist on ilma wastegate-ta, sel peaks siis labade liigutamisega asja regullitama. usutavasti on asjad lihtsalt sitased ja (piisavas ulatuses)
liikumise lõpetanud.
|
|
|
creatores
huviline
Registreerunud 20.09.07
Postitusi: 90
Asukoht: Kernu
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia I Kombi
|
postitati 25.05.12 14:44
|
|
|
Enne 3000 pööret on täitsa ok, seepärast vist talvises kasutuses asjast aru ei saanudki.
Mis moodi neid labasid taas liikuma saab?
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 25.05.12 17:41
|
|
|
alusta ikka sellest, et paned juhtme külge ja loed vead ää.
siis on kindel või vähemalt kindlam, kas tuleb hakata turbot maha kruvima.
ja arvesta siis ka sellega, et igasugu peened töökojad ei taha eriti asju remontida. nemad vahetavad detaile ja esitavad kopsakaid arveid.
liikuma saab igasugu kinnijäänud asju ikka nii nagu alati. ehk maha ja puhtaks ja kokku tagasi. lukksepp, kes enne ka turbosid osandanud on, saab
asjaga kindlasti hakkama.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 18.05.12
Postitusi: 56
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Subaru Impreza '10
|
postitati 25.05.12 17:58
|
|
|
Olen täitsa lammutanud neid turbosid. Kui abi vaja siis võib julgelt küsida!
http://differ.ee
Autode remont, hooldus, diagnostika, varuosad, tööriistad, diagnostika seadmed - 53454729
|
|
|
|
creatores
huviline
Registreerunud 20.09.07
Postitusi: 90
Asukoht: Kernu
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia I Kombi
|
postitati 25.05.12 18:36
|
|
|
Selge, esmalt siis juhtmed külge... vaatame mis diagnostika ütleb.
|
|
|
wasp
klubiliige
Registreerunud 05.09.06
Postitusi: 118
Kasutaja on eemal
Auto: superb elegance 1,8 TSI 7-DSG
|
postitati 26.05.12 12:54
|
|
|
A-6 kunagi põhjustas sama asja rikkis õhulugeja!
|
|
|
creatores
huviline
Registreerunud 20.09.07
Postitusi: 90
Asukoht: Kernu
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia I Kombi
|
postitati 26.05.12 15:58
|
|
|
Õ•hulugeja oli mu esmnane idee, vahetasin ära selle. Tulemus oli erksam auto, aga pööded ikka yle 3000 / 3. käiguga ei lähe.
Mulle on veel soovitatud vahetada vaakumivoolikuid aga see ei kõla usutavana. Oma peaga mõeldes peax proovima vaakumipumpa testida enne voolikute
vahetust.
Enne seda kõike ikkagi diagnostika.
|
|
|
creatores
huviline
Registreerunud 20.09.07
Postitusi: 90
Asukoht: Kernu
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia I Kombi
|
postitati 12.07.12 13:16
|
|
|
Nüüd siis viga leitud ja kõrvaldatud. Diagnostika näitas viga turbo rõhu anduris (ülelaadimine). Põhjustaja oli turbo vaakumklapp. Peale selle tüki
vahetust (Garrett'i turbol eraldi saadaval) ja reguleerimist on auto taas endine
|
|
|
JaanusV
huviline
Registreerunud 23.07.12
Postitusi: 1
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II
|
postitati 23.07.12 18:04
|
|
|
Tere,
kuidas lahenduseni jõudsid - kas ise või kellegi abiga?
Ja mis vea likvideerimine maksma läks?
|
|
|
creatores
huviline
Registreerunud 20.09.07
Postitusi: 90
Asukoht: Kernu
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia I Kombi
|
postitati 07.08.12 15:10
|
|
|
Päris ise ei jõudnudki järelduseni. Jassi autotuba aitas diagnostika ja lahendusega ning teostas ka töö. (kiire, asjalik ja korralik)
Kokku läks maksma 173€.
(Kiirdiagnostika 21.25, Turbo klapp 91.67, klapi vahetus ja regul. 31.88) + km
|
|
|