Lehekülgi: 1 2 |
taneltag
huviline
Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Leon Cupra280, 2014
|
postitati 08.07.12 16:50
|
|
|
Skoda Octavia 1.9 TDI 77 kw, 2007.a
Tervist,
Sai siis juba üle kuu aja tagasi soetatud Skoda Octavia 1.9 TDI 77kw.Läbisõit on autol hetkel 55000 km ja peale, millest mina olen sõitnud üle 2000
km. Auto ise igati aus ja korralik ning valitud sai ka sellepärast , et omas klassis kõige suurem ja kvaliteet samuti paigas (auto siseviimistlus e.
koostekvaliteet ennekõike).
Diisel sai valitud seetõttu, et on ökonoomne, ning antud mootori puhul ja üldse diislite puhul see ainsaks plussiks ongi (minu silmis).
Plussid: Küllaltki pehme ja mugav isegi kruusateel, hea roolitunnetus, koostekvaliteet/materjalid, suur pagasiruum, ökonoomne
Miinused: Diisli värin ja kohalt minekul jõuetu, õõtsa puksid esinduse väitel lõtkuga nii väikse läbisõidu juures (ise vaadates tundusid nagu uued,
kuid teravamates aukudes midagi klobiseb), värvikvaliteet üsnagi nigel (kivitäkete kohad hakkavad maru kiirelt mullitama ja laseb kohe värvi
lahti).
Sellegipoolest autoga hetkel rahul ning loodetavasti kestab ka hästi. Eks paistab kui rahul talvel olen kui diisel soojaks ei lähe
|
|
|
taneltag
huviline
Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Leon Cupra280, 2014
|
postitati 08.07.12 18:54
|
|
|
Nädalavahetusel sai ka autot natuke täiustatud enda maitse ja tahtmise järgi. Kõigil neljal uksel sai tehtud mürasummutus. Kasutatud pigimatti STP
Gold 2,5 mm paksune ja peale vilti. Üle sai tehtud välisplekk ja siseplekile samuti natukene lisatud sinna kuhu andis. Samuti sai polstrid üle käidud
ja aknatõstukite mehhanismid korralikult ära tehtud määrdega, kuna tehase määre oli kadunud ja kõik kiuksusid kuuma ilmaga.
Polster eemaldada näeb vaatepilt välja selline (tagumine uks). Siseplekk kinnitatud neetidega mille ma läbi puurisin ning asendasin tõmbemutritega
ning kinnitasin poltidega. (saab hiljem uuesti lahti kakkuda kui peaks vajadus tekkima.
Siin näha tõmbemutrit.
Selline juhiuks peale pigimati lisamist.
Vilt lisaks ja oligi kõik.
http://images110.fotki.com/v571/photos/1/1458798/7140975/Skoda2-vi.jpg
Juhiuks lõpuks selline. Kõlari ümber tegin ka vildist krae.
Polstrid sai samuti kergelt üle tehtud
http://images36.fotki.com/v1177/photos/1/1458798/7140975/Skoda7-vi.jpg" border="0" alt="http://http://images36.fotki.com/v1177/photos/1/1458798/7140975/Skoda7-vi.jpg"/>
Polstri eemaldamiseks tuleb juhiustel alt kaks kruvi lahti keerata ning käepidemete alt poldid. Samuti on ühe kruviga kinni kõrgsageduskõlari võre
tagant.
Tagumistel ustel samamoodi väljaarvatud, et alt pole kruvidega. Tüüblid hoiavad suhteliselt tihkelt ning lahti kakkudes nii mõnigi tüübel tuli
asendada uuega.
|
|
|
Ianton
huviline
Registreerunud 17.06.12
Postitusi: 11
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.07.12 19:26
|
|
|
Õnnitulused ja muretuid kilomeetreid! Kuidas sa tulemusega rahule jäid...mul ka kergelt uksed nagisevad, siin linna teedel võiks neid kergelt
kohendada
|
|
|
taneltag
huviline
Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Leon Cupra280, 2014
|
postitati 09.07.12 03:09
|
|
|
Tulemus väga hea, polstritest enam naginaid ei tule ning samuti ei lähe heli nn välja kaotsi (heli tämber parem). Käisin üle ka käepidemed, mis
prõksusid.
|
|
|
lare
meeskond
Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154
Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal
Auto: Scout
|
postitati 09.07.12 12:38
|
|
|
Ma panin oma autole ka kõlaritele krae ümber eelmine aasta. Originaalis isegi sellised rõngad olemas, kuuluvad SoundSystem paketi juurde. Aga see
heli, mis siis tulema hakkas, ei olnud küll minu meele järgi ja ma nad ka sealt eemaldasin.
|
|
|
Tihver
huviline
Registreerunud 11.01.10
Postitusi: 162
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 3 Combi, 140kw TDI DSG 4x4
|
postitati 10.07.12 18:22
|
|
|
Jõuetu kohalt mineku üle 1,9TDI puhul mina küll kurta ei saa, 77kW kohta liigub väga hästi ja sujuvalt. Kui värin on autos suur, siis ma kahtlustaks
kahemassilist hooratast. Nende õõtsa pukside pärast ei maksa muret tunda, mulle öeldi 100 000km tagasi, et on pragunenud, aga siiani pole olnud mingit
põhjust neid vahetada.
|
|
|
taneltag
huviline
Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Leon Cupra280, 2014
|
postitati 10.07.12 21:07
|
|
|
Kohalt võtte selles suhtes jõuetu, et tahab marulist siduri libistamist, muidu sureb pauguga välja kohe. (ilmselt ülekanne selline jobutus). Eelmised
bensukad olnud. Samuti kahtlustan, et sidur kulunud õrnalt või siis survelaager, kuna pedaal liikudes nagu teeb krudinat või sellist häält (pedaalist
tunda igaljuhul midagi ). Hooratast ei julge kahtlustada, kuna seisma
jättes kolinat ei viska ning olulist tühikäigu vibra ei tähelda. Vibratsiooni all mõtlesin lihtsalt diislile iseloomuliku vibra (ei ole nii siidine
kui bensiinimootor).
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 11.07.12 06:27
|
|
|
ma 77 vatikiloga konega sõit põle, aga näituseks 66-sel võib tühikäigul jala sidurilt kõrvale keerata. hüppab ja jääb sõitma. see kange libistamise
jutt tundub sedamoodu olevat, et miskit on äkki veidi nihu.
|
|
|
taneltag
huviline
Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Leon Cupra280, 2014
|
postitati 23.07.12 15:01
|
|
|
Nii, eile lõi mingi imeliku resonants heli sisse. Heli tekib kuskil 1200-1300 pöörde vahel. Ülespoole ei saa enam nii aru ning tühikäigul samuti. Kas
hooratas varsti kutu? Kellegil kogemusi 1.9 TDI mootori puhul.
Või on summuti kinnitus vms kuskil midagi lahti?
|
|
|
reverse
huviline
Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia vRS CR TDI DSG
|
postitati 23.07.12 20:14
|
|
|
Arvestades auto läbisõitu siis ma pigem kaaluks mõne lahtise detaili olemasolu kui hooratast. Oma kogemusest niipalju, et 132kW 1.8T nõudis
kohaltminekul siduriga kõvasti rohkem aitamist kui 81kW TDI, diislil ikka niipalju rohkem väänet madalal, et gaasi vajutamist ei tohiks vaja olla.
Kindlasti mitte ei tohiks ta gaasiga kergelt aidates sul välja surra.
Rääkides aga nüüd resonantsi helist ainult teatud pööretel siis pakuks jällegi mõnd detaili mis on lahti või käib midagi kuskile vastu, siit
tulenevalt - oled sa kursis, kui heas korras on kõikvõimalikud mootori- ja käigukastipadjad? Kui need ära väsivad on tihti mootori asend veidi
"vildakas" ja hakkab juhtuma igasuguseid anomaaliaid
Nt mu 4WD Seatil oli konkreetselt üks mootoripadi lahti, algselt olid veidrad helid, siis ei tahtnud käigud korralikult sisse minna, kohaltvõtul
kippus ära koolema ja tagatipuks otsustas kardaan käia õrnalt vastu auto põhja, mis pani terve auto "mõnusalt" värisema.
Seega igaks juhuks viska pilk peale mootori ja käigukasti patjadele.
|
|
|
taneltag
huviline
Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Leon Cupra280, 2014
|
postitati 24.07.12 18:56
|
|
|
Ja resonantsi tekitas värisev õhufiltri korpus. Midagi ilmselt veel vaja kohendada, kuna natukene on veel kuulda midagi.
|
|
|
harlesjah
huviline
Registreerunud 28.03.11
Postitusi: 19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, Octavia
|
postitati 24.07.12 21:26
|
|
|
Mis mõõdus tõmbemutrid lähevad sinna? Mul ka plaanis kõik uksed üle käia. Tavalisest ehituspoest või balticBolt'ist?
|
|
|
taneltag
huviline
Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Leon Cupra280, 2014
|
postitati 25.07.12 04:20
|
|
|
Baltic Boltist võtsin mina. M6 Sisekeermega, mis eeldab siis 9 mm augu olemasolu. Vana auk oli 6 mm ning sinna saaks täpselt M4 keermega tõmbemutri,
kuid ma ei leidnud nii väikeste jaoks kuskilt tange ning puurisin suurema augu ette.
|
|
|
Tihver
huviline
Registreerunud 11.01.10
Postitusi: 162
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 3 Combi, 140kw TDI DSG 4x4
|
postitati 25.07.12 14:55
|
|
|
Kui kellegi vaja peaks minema, siis saan tõmbemutri tange laenata.
|
|
|
taneltag
huviline
Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Leon Cupra280, 2014
|
postitati 26.07.12 16:00
|
|
|
Keegi tartust omab 1.9 TDI 77 kw isendit? Äkki saaks proovida kuidas see kohaltminek siis on neil. Võibolla tõesti minu omal mingi viga küljes, et
kohaltminekuga raskusi ning samuti aegajalt viskab kohatisi vibrasid sisse. Eriti nüüd kui seda resonantsi peksab ka.
|
|
|
Tihver
huviline
Registreerunud 11.01.10
Postitusi: 162
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 3 Combi, 140kw TDI DSG 4x4
|
postitati 26.07.12 19:24
|
|
|
Lõhnab ikka väga hooratta järgi.
Minu omal vahetati juba 43 000km pealt.
|
|
|
taneltag
huviline
Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Leon Cupra280, 2014
|
postitati 27.07.12 04:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tihver
Lõhnab ikka väga hooratta järgi.
Minu omal vahetati juba 43 000km pealt. |
Kas hooratas võib probleemne olla siis juba ka ilma kolinata?
Ise arvan ka et seal sidurimajanduse juures mingi viga on, kuna siduripedaal on ka natuke kahtlane.
|
|
|
Bobik
huviline
Registreerunud 13.10.08
Postitusi: 33
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III FL Elegance+
|
postitati 28.07.12 21:34
|
|
|
Tere,
Minul vahetati hooratas enne 100.000 km ära. Kolinaid ei kuulnud, koha peal seistes tundsin, kuidas kere mingi hetk nagu väristas. Selline tunne nagu
autol käik saeg-ajalt külmavärinad. Ise ei märganud, hooldust tehes öeldi ja siis tajusin juba ise ka. Ma ei tea, kas sellest abi on, aga esinduses
peaks nad kindlasti aru saama, milles mure ja kas üldse mure. Mul pärast vahetamist põksub stabiilselt, ei ole selliseid tugevamaid läbivaid värinaid
enam.
|
|
|
|
taneltag
huviline
Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Leon Cupra280, 2014
|
postitati 13.08.12 15:21
|
|
|
Täna sai lastud esinduses ümber programmeeritud auto tuled. Automaatselt süttivad päevatuledena nüüd põlema udutuled. Samuti lülitati coming home ja
leaving home funktsioon sisse.
|
|
|
Tihver
huviline
Registreerunud 11.01.10
Postitusi: 162
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 3 Combi, 140kw TDI DSG 4x4
|
postitati 14.08.12 17:07
|
|
|
Mis tuled coming/leaving home tuledena põlevad?
|
|
|
taneltag
huviline
Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Leon Cupra280, 2014
|
postitati 14.08.12 17:16
|
|
|
Põhilaternate lähituled. Kuid üritasin menüüst täna ise välja lülitada ning kadus hoopiski menüü valikust ära, kuid välja ei lülitanud funktsiooni.
Peab vist tagasi minema
|
|
|
ladavaz
huviline
Registreerunud 14.03.09
Postitusi: 168
Asukoht: Saue Vald
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia 1,6 MPI, Skoda Octavia 1,4 TSI 2014 Ambition Plus
|
postitati 15.08.12 13:32
|
|
|
Olen märganud kasvavat trendi udutulede kasutamisel lähitulede asemel. Kuigi see keelatud justkui pole, ei näe ma sellel nagu erilist pointi, et
milleks sõita udutuledega kui lähituled on korras? Eriti häirivaks muutub see veel siis kui on juba hämaram ja kasutatakse udutulesid lähituledega
koos ja veel selge ilmaga.
|
|
|
KPuusepp
huviline
Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb I 1.8T
|
postitati 16.08.12 13:23
|
|
|
Et ikka eesolijatele vinge välja näha. See ei kuku just kuigi hästi välja Igen Superbi omanikel, kel udukad lähitulede ja kaugtuledega ühes korpuses
.
Tegelik põhjus on arvatavasti see, et säästetakse Xenoni pirne. Ehk mida vähem sa xenoni sisse lülitad, seda kauem see kestab.
Isiklikult panen ka pimedas lähituled koos udukatega põlema, kuna udutuled näitavad üsna hästi Nõmmel peituvaid väikseid auke, millest ei ole just
kuigi mõnus läbi sõita. Siiamaani pole see kedagi häirinud, kuna keegi vist ei saa arugi, et udukad põlevad.
|
|
|
taneltag
huviline
Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Leon Cupra280, 2014
|
postitati 31.08.12 17:58
|
|
|
Udutulede kasutuse üle ei viitsi vaidlema hakata foorumlastega. Kellele ema kellele tütar. Kasutan antud lahendust, kuna kavatsen talveks põhitulede
pirnid veits paremad osta, mis on ka tükkmaad kallimad ning sooviks neid säästa. Sõites ainult nn. udutulesid kasutades ei riku ma ühtki seadust ning
ei kasuta seda nn. kõvatamiseks vms. Ei saa aru inimestest kellele see ette jääb ja häirib. Uutel octaviatel on kõigil selline lahendus juba tehase
poolt, et udutulede kohal päevasõidu tuled automaatsed ning põhilaternad pimedas liiklemiseks.
See selleks! Selgus, et läbi oli ka ikkagi kahemassiline hooratas ning nüüd vahetatud kogu kupatus koos siduriga ning esialgu tundub hea olevat. Sidur
nii nagu peab ning kohaltvõtt pole samuti nii vaevaline enam.
|
|
|
Tihver
huviline
Registreerunud 11.01.10
Postitusi: 162
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 3 Combi, 140kw TDI DSG 4x4
|
postitati 01.09.12 11:40
|
|
|
Vahetati garantiis või pidid kinni maksma?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |