Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Skoda Octavia (2005) mootorituli põleb (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 4872)
fiik79
huviline



Registreerunud 20.10.13
Postitusi: 3

Kasutaja on eemal


postitati 20.10.13 15:28 Tsiteeri
Skoda Octavia (2005) mootorituli põleb



Tere..

Päris mitu küsimust on(pole eriline autotundja.. vabandan ,kui midagi valesti sõnastan vms)..
Probleem: Skoda Octavia 2005 sõitis vihmase ilmaga lombist läbi ja hakkas käituma imelikult. Mootoril jõud kadus ära ja ei töötanud korralikult. Uurimisel ja vaatamisel, leiti ,et "küünlapiip" (ei tea, kas on õige nimetus) puruks. Sai hangitud uus, vahetatud ja asi paranes. Probleem selles ,et peale seda jäi mootorituli põlema.
1) Milles võib probleem olla?
2) Mida saaks teha, et probleem lahendada?

Uurides netist (Skoda foorum jms lehed) pakuti esmaseks lahenduseks diagnostikat. Lisaks pakuti ,et lambda läbi või tuledes mingi jama vms. (http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=107557). Rohkem abistavat infot ei oska anda ja netist ka ei leidnud midagi. Üks tark pakkus veel ,et kustub ise ära ja sõida rahulikult edasi. Ausalt ei tea mida asjast arvata.
Mida teha?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
fiik79
huviline



Registreerunud 20.10.13
Postitusi: 3

Kasutaja on eemal


postitati 20.10.13 15:42 Tsiteeri
lahendus



Pakuti ka võimalust ,et võtta akul juhtmed maha pooleks tunniks ja siis peaks aju ise aru saama ja tule kustutama (juhul, kui viga sai õigesti parandatud).
Muidugi võib ka viga olla selles, et piip sai valesti paigaldatud.. Paras jama oli seda vahetada. Vaatab ka selle üle. Mis moodi veel saaks vea teada saada ja asja parandada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
timo99
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179

Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG

postitati 20.10.13 16:27 Tsiteeri


Seda, mis põhjusel täpselt tuli põleb, ütleb ikkagi diagnostika. Ilmselt on see odavaim ja päris kindlasti kiireim võimalus asjale jälile saada. Mingit ulme summat selle eest vaevalt küsitakse.


Trükin pilte www.minuprint.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
KPuusepp
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317

Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb I 1.8T

postitati 20.10.13 18:14 Tsiteeri


Kaku mõnekümneks minutiks akujuhe maha. Kui tuli peale seda ikka põleb, siis diagnostikasse. Võta ühendust siinse kasutajaga andrec.

Lihtsalt praegu kohvipaksu pealt ennustada on üsna mõttetu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
timo99
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179

Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG

postitati 20.10.13 19:38 Tsiteeri


Nii huvipärast, kas aku juhe maha tegelikult ka paneb aju midagi unustama või resettima?


Trükin pilte www.minuprint.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
KPuusepp
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317

Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb I 1.8T

postitati 20.10.13 19:48 Tsiteeri


Jah. Nö level 1 veakoodid kustuvad, kuid level 2 veakoodid jäävad siiski mällu ning vajavad diagnostika kaabliga kustutamist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 21.10.13 07:46 Tsiteeri


Millised need level 1 ja level 2 koodid on?

Osa koode kustub ära kohe, kui viga kaob. Օigemini kustutatakse mootorituli ära ja pannakse jälle tavapärane tööreÅžiim, kood jääb mällu alles. Osad aga päris kohe ei kao, nende puhul aitabki aku maha võtmine. Kui kauaks, sõltub auto margist. Samuti kaovad need koodid iseenesest, kui viga pole teatud arvu käivituste järel uuesti avaldunud. Arv jällegi sõltub margist - mõnel 3, mõnel 30. Kaabliga muidugi saab kõike lugeda ja koheselt kustutada, ka mälust.
Kui pärast seda uuesti tuli põlema läheb, on viga alles.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
fiik79
huviline



Registreerunud 20.10.13
Postitusi: 3

Kasutaja on eemal


postitati 21.10.13 16:57 Tsiteeri
TEEMA LUKKU



anti ka mujalt sama nõu, et proovida aku juhtmete lahti ühendamist. Tegingi nii. Mootorituli kustus, kuid muud tuled lõid põlema, mis 10-15min jooksul ise kustusid. Seega... korras vist praeguseks. Tänud vastamiste eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KPuusepp
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317

Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb I 1.8T

postitati 21.10.13 18:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
Millised need level 1 ja level 2 koodid on?

Osa koode kustub ära kohe, kui viga kaob. Օigemini kustutatakse mootorituli ära ja pannakse jälle tavapärane tööreÅžiim, kood jääb mällu alles. Osad aga päris kohe ei kao, nende puhul aitabki aku maha võtmine. Kui kauaks, sõltub auto margist. Samuti kaovad need koodid iseenesest, kui viga pole teatud arvu käivituste järel uuesti avaldunud. Arv jällegi sõltub margist - mõnel 3, mõnel 30. Kaabliga muidugi saab kõike lugeda ja koheselt kustutada, ka mälust.
Kui pärast seda uuesti tuli põlema läheb, on viga alles.
Keski pädevam diagnostik seletas neid kunagi, kuid päris täpselt meelde ei jäänud. Põhimõte mida mõtlesin oli sama mis kirjutasid. Mingid koodid olid ka sellised mida ei saanud vist päris tava kaabliga kustutada (mis jäid kuhugi aju enda mällu alles). Lisaks vist olid veel mingid veakoodid, mille tagajärjel tuli erinevad plokid välja vahetada (pärast avariid näiteks airbagi plokk).

Parandage kui eksin, kuid miskit sellist mälusoppidest välja koorus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 22.10.13 08:05 Tsiteeri


See on ikka natuke teine teema. Iga kaabliga saab vaadata ja kustutada OBD-II standardi järgi kohustuslikke koode, mida on suhteliselt vähe ja mis on seotud otseselt heitgaaside koostisega. Standardi eesmärk oli võimaldada ülevaatusel kontrollida mootori tööd sellest aspektist ning alates 2001 on standardijärgsete koodide edastamine autodele kohustuslik. Kõik muu on aga margispetsiifilised laiendused ja mõni kaabel tuleb nendega paremini toime, mõni kehvemini.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 27.8% - SQL: 72.2%]