Paul
huviline
Registreerunud 01.04.14
Postitusi: 5
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.05.14 06:26
|
|
|
2010 octavia combi 1,6 tdi dsg
Tere!
Küisiksin targematelt nõu Octavia diisli kohta.
Plaan soetada endale skoda octavia 2010 tdi dsg. Kuidas sellised isendid umbes 175000 km läbisõiduga vastu peavad? Kas on mõtet osta sellise
läbisõiduga Octaviat?
Aitäh!
|
|
|
..heigo..
huviline
Registreerunud 19.03.12
Postitusi: 74
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Elegance 1.4tsi DSG
|
postitati 28.05.14 07:02
|
|
|
Mine lase kuskil pädevas asutuses kontrollida ja kui korras, siis miks ta ei peaks vastu pidama.
Suuresti oleneb ju eelnevast kasutusest ja hooldustest korrasolek, paraku tulevikku ei oska keegi ette näha.
|
|
|
Blitzkrieg
klubiliige
Registreerunud 24.04.14
Postitusi: 84
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 1.4 TSI DSG
|
postitati 28.05.14 08:13
|
|
|
lase esinduses diagnostika+ostueelne kontroll teha. See on parim mis saab teha ennetamaks hilisemaid probleeme. 100% kindlust ei anna kahjuks miskit,
kuid kui korralikult hoitud masin ei tohik probleeme olla. Endal oli varasemalt 1.9TDI ostsin 190k pealt ja sõitsin 220k peale. Mootoriga ei teinud
muud kui vahetasin õli.
|
|
|
zipper
huviline
Registreerunud 03.05.07
Postitusi: 200
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia II
|
postitati 28.05.14 13:49
|
|
|
Eesti ajalooga? See 1,6 TDI Common-rail diisel on uuem, vaiksem ja veidi ökom vanemast 1,9-st. Õ•li ei söö. Kas 150 000km peal on hammasrihm ja
veepump vahetatud? Ega see pole kusagilt toodud, keritud ls-ga auto? Kontrolli esirataste juurest karpe- kas värv on ilusti peal. Samuti tagumisi
uksevahesid. Sellel peaks olema 7-DSG, mis võib jõnksutada käikude vahetamisel ning sidurivahetust tahta. Õ•livahetusi soovitan kord aastas või 15
000km tagant teha. Kord nädalas võiks linnast väljas käia, et mootor ja turbo tahmast puhtaks saaks. Diislid üldiselt läbisõidu suhtes tolerantsemad
kui bentsukad. Muidu hea valik.
|
|
|
Paul
huviline
Registreerunud 01.04.14
Postitusi: 5
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.05.14 17:56
|
|
|
Tänud nõuannete eest!
Panin esindusse aja kinni ja lasen teha tehnilise kontrolli.
Masin saksa ajalooga ja toodud Eestisse ca aasta tagasi. Suur hooldus olevat tehtud 150000 km peal ja homme esinduses saab siis täpsemalt kuulda mis
tehtud.
Salongis väga kulumisjälgi ka ei olnud, et võib isegi täitsa reaalne läbisõit olla.
Mis jamad selle DSG kastiga võib esineda? Olen kuulnud palju hirmutavaid lugusid, et massiliselt autosid on läbi käinu ja mingeid osasid vahetatud.
Kas keegi oskab kommenteerida? Kas on nii et peaaegu kõikidel DSG kastidega masinatal on kastil mingi osa välja vahetatud?
Kuidas muidu kered Eesti toredas kliimas vastu peavad?
|
|
|
Enrico
klubiliige
Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb Sportline
|
postitati 30.05.14 06:36
|
|
|
Hei
Sõidan juba teise Skodaga, millel on disla mootor ja DSG kast.
Kokku saab nendega juba 10 aastat sõitmist ja DSG on mõlemal autol kenasti ja muretult toiminud.
Nii nagu inimesed, on ka autod erinevad.
Ühed lõhuvad autot rohkem ja teised lagunevad kiiremini.
Kui aga mõlemad plussid on koos, siis kestab ka auto kauem ning omanik on rõõmsam
www.golfikaubad.ee
|
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 30.05.14 20:25
|
|
|
Probleemsed on just 7 käigulised dsg-d ,ise olen kah 2 autot omanud 6-se dsg-ga ja pole küll ühtegi halba sõna öelda.
Paljud dsg omanikud ei lase koos õlivahetusega seadistust teha , mis hiljem võib kätte maksta .
Samas maksab esinduses seadistus paarkümmend euri õlivahetusele lisaks .
|
|
|