Lehekülgi: 1 2 |
ParagonGS
huviline
Registreerunud 29.05.14
Postitusi: 7
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.06.14 16:45
|
|
|
Kiiremaks tehtud Skodad!!!
Tervist!
Jagan natukene infot kahest Skodast, milledel nüüdseks uus soft peale lastud.
Ühel on 2.0 TFSI mootor ja teisel 1.2 TSI mootor. Konkreetseid marke ja omanikke mainima ei hakka ja ega see ei oma tähtsust.
2.0 TFSI mootoriga isend tuli tehasest 147kW-ga ning dünos olid kõik need kW-id ka alles.
Peale sai lastud uus soft, mis andis masinale lisa 27kW ja seda 3500-4000 pöörde vahemikus. 4500 pöördest edasi oli auto täis võimsuse juures.
Juurde tuli ka 60Nm, mis annab eriti tunda. Samuti ei tõusnud ka omaniku sõnul kütusekulu.
1.2 TSI isend pakkus aga üllatust. Nimelt tuleb see masin tehasest 63Kw-ga mootorist.
On olemas ka 77kW-ne variant. Dünos aga oli tulemuseks 66kW rattast, mis on pea 10kW rohkem väidetavast. Pärast uue softi peale laskmist tuli juurde
pea 19kW ja 46Nm, mis on väikese ja kerge auto jaoks igati hea tulemus.
Loodan, et selline lühike ülevaade pakkus huvi ning küsimuste korral saatke need kas privaatkausta või mailile.
Seniks aga parimat,
Viktor Sarap
vsarap84@gmail.com
|
|
|
..heigo..
huviline
Registreerunud 19.03.12
Postitusi: 74
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Elegance 1.4tsi DSG
|
postitati 25.06.14 09:02
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ParagonGS
1.2 TSI isend pakkus aga üllatust. Nimelt tuleb see masin tehasest 63Kw-ga mootorist.
On olemas ka 77kW-ne variant. Dünos aga oli tulemuseks 66kW rattast, mis on pea 10kW rohkem väidetavast. Pärast uue softi peale laskmist tuli juurde
pea 19kW ja 46Nm, mis on väikese ja kerge auto jaoks igati hea tulemus.
|
66-63=3 kw
3 ei ole pea 10kw rohkem väidetavast
Tavaliselt 3 ümardatakse nulliks , mitte kümneks.
|
|
|
stefan
klubiliige
Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG
|
postitati 25.06.14 09:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ..heigo..
66-63=3 kw
|
Kasutad oma tehtes erinevatest punktidest mõõdetud väärtusi. Ehk siis enne kui kalkuleerima ja ümardama asud, tuleb ka ülesande tekstist aru saada
|
|
|
|
..heigo..
huviline
Registreerunud 19.03.12
Postitusi: 74
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Elegance 1.4tsi DSG
|
postitati 25.06.14 12:28
|
|
|
Njah, tõesti ei süvenenud nii tõsiselt. Miks peaks üldse tavainimene aru saama, kui kord räägitakse võimsusest mootorist, siis teisest autost ja siis
võimsusest rattast. Samuti jäi segaseks, et kas see 19kw tuli siis lõpuks juurde rattast või mootorist?
|
|
|
taneltag
huviline
Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Leon Cupra280, 2014
|
postitati 25.06.14 14:07
|
|
|
Antud kontekstis on mõõdetud väärtused kõik rattat, kuna eestis olevad dünod mõõdavad mootori võimust rattast. Esiveolistel läheb ca 15% ülekandes
kaduma ehk siis tehasest paberil kirjas olevast võimusest peaks rattast kätte saama 15% vähem.
|
|
|
maxtor
huviline
Registreerunud 18.11.13
Postitusi: 84
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia combi 2009, 1,9TDi.
|
postitati 25.06.14 21:33
|
|
|
Ausalt öeldes ma küll ei riskiks 1,2 TSI mootorit võimsamaks ''keerata'' Kahtlustan et need uuemaaegsed väikese töömahuga mootorid on niigi suht
garantiiaja jagu kestmiseks toodetud. Samas jah kui nii palju juurde tuleb siis on vägev tulemus küll
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.06.14 14:37
|
|
|
Ma sain aru, et seda 1.2 on kahes variandis ja nemad võtsid nõrgema ja said pärast ümberprogemist enam-vähem sama või tsipake parema, kui võimsam
variant poest ostes. Eeldatavasti tehasest tulles neil erilist tugevuse vahet pole, seega peaks vastu pidama küll. Võibolla tehasest tulles polegi
neil peale softi mingit vahet. Võimsamale variandile ehk tõesti 25% juurde keerata oleks vähe palju.
|
|
|
ParagonGS
huviline
Registreerunud 29.05.14
Postitusi: 7
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.06.14 16:50
|
|
|
Jah, kui nüüd vaadata kui palju tuli rattast reaalselt versus tehase andmed, siis eeldan, et see 77kW-ne tehase versioon võib samuti oola reaalsuses
veidi võimsam. Väänet tuli meil rohkem kui võimsamal versioonil originaalis. Aga samas viimasele ei tule modimisel sama palju juurde. Väände kohapealt
oleks tulemus võrdväärne 63kW-se tulemusele.
Arvestades aga hinnavahet, 120 euri remap vs 1000 eur rohkem 77kW versiooni eest siis pole halb tulemus.
|
|
|
..heigo..
huviline
Registreerunud 19.03.12
Postitusi: 74
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Elegance 1.4tsi DSG
|
postitati 27.06.14 18:40
|
|
|
Kas seda remapi tehes säilib ka tehasegarantii, või antakse tuunijate poolt mingi garantii, et poole aasta pärast mootor laiali pole?
|
|
|
timo99
huviline
Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG
|
postitati 28.06.14 10:45
|
|
|
Kellel on nüüd mõnda aega remapitud olnud, rääkige reaalsest kütusekulust. Niisama huvitav. Ka linna kulu, kuidas tunne on, ega seda täpselt nagunii
ei saa mõõta
Trükin pilte www.minuprint.com
|
|
|
|
taneltag
huviline
Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Leon Cupra280, 2014
|
postitati 28.06.14 12:11
|
|
|
Kompuutri põhjal pole midagi muutunud. Reaalselt pole kontrollinud paagi pealt - eelnevalt näitas kompuuter 100 % õigesti igaljuhul
|
|
|
ParagonGS
huviline
Registreerunud 29.05.14
Postitusi: 7
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.06.14 19:27
|
|
|
No kui on algselt hästi tehtud remap siis ei lenda mootoris midagi laiali. Vähemalt pole mina veel kuulnud. Olen kuulnud piggyback powerboxidest
huvitavaid jutte, pärast mida on nii klapivahetusi tehtud kui ka turbo vahetusi. Aga piggyback powerbox ehk jubin, mis on programmeeritud andma
valeandmeid ajule õhu-kütuse segu kohta, ei juhi ise konkreetselt ju midagi. Siin on tegemist ikkagist tolerantsi piires mootori töö optimeerimises.
Ja kui me vaatame 2.0 TFSI dünot siis tuleb jõud juba 3500 pöörde peal.
Nendel pööretel ei lase eriti mootorit orbiidile.
|
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 28.06.14 19:44
|
|
|
Kõik võib olla teoorias ilus, kuid kes vastutab, kui mootoris garantiiajal midagi juhtub? Ei pea olema eriline selgeltnägija, et saada aru sellest, et
esindus saadab kuu peale. Järelikult otsene küsimus, et kas aju ringinäppija võtab endale mingigi tõsiseltvõetava vastutuse? Võin oma mütsi ära süüa,
et ei võta. Järelikult kõik need lisahobujõud omal vastutusel ja rahakotil.
|
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 29.06.14 08:14
|
|
|
Põhimõtteliselt on nii ,et isegi kui automüüja saab teada ,et garantii ajal on aju juhtprogrammi muudetud ,on garantii läinud.
Kõik need chippimise tagajärjed on ikkagi iseenda rahakoti peal .
Tean juhust ,kus ühel chippi-jal lendas auto rullidelt maha ,võlakatteks pidi enda auto ära andma ja jäi veel 23 tuhhi võlgu.
Nii et riskid on alati olemas !
|
|
|
taneltag
huviline
Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Leon Cupra280, 2014
|
postitati 29.06.14 09:16
|
|
|
Eks need ohud on alati. Oht , et ka tehase mootor lolli omaniku tõttu laiali lendab on olemas .
|
|
|
alarallin
huviline
Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193
Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal
Auto: Fiesta ST 210HP
|
postitati 30.06.14 04:40
|
|
|
Ning keegi ei keela ka enne esinduse poole pöördumist originaalsoft tagasi peale lasta...
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 30.06.14 12:26
|
|
|
Ei mäleta küll täpselt ,aga mingitel markidel jääb jälg maha .
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.06.14 15:27
|
|
|
Nojah, aga ega siis peagi alati mootor pauguga laiali lendama. Hakkab kuidagi halvemini käima, senisest veel rohkem õli võtma, natuke imelikku
klõbinat tegema vms - kes see viitisb enne iga väikese kahtlusega esindusse pöördumist autot ümber progeda, kui just endal vastavat seadet olemas
pole? Ega seda edasi-tagasivahetust ju ka tasuta tehta. Jätad aga uue softi peale, siis jällegi ei pruugita seda kohe märgata ja tehakse suur hulk
asjatut diagnostikat või võetakse mootor lahti ja alles siis seatakse fakti ette, et kahju küll, aga kogu see töö tuleb kinni maksta. Eks tuleb ju
neist ka aru saada - nad on õppinud ja meelestatud tehaseseades autodega ümber käima, kui nüüd keegi tuleb mingi oma tarkusega ümber tehtud asja kohta
midagi nõudma, siis ega see ju meeldiv pole.
|
|
|
ParagonGS
huviline
Registreerunud 29.05.14
Postitusi: 7
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.07.14 11:39
|
|
|
Millegi pärast on meil siin riigis väga skeptiline suhtumine mootori aju progemiste suhtes.
Kui keegi siin foorumis on kuulnud või näinud oma silmaga, et pärast remappi on mootor ribadeks lastud siis oleks väge tore kui saaks tuua mõne näite.
Me ei räägi siin diesel powerboxidest ja generic mappidest. Ma mõtlen konkreetset professionaalset remappi.
Võtke palun arvesse, et meil on see asi veel lapsekingades kuid samas lääne euroopas sõidavad remappituna nii kullermasinad, kiirabid, politsei
masinad postiveokad ning väga väga suur tavakodanikke kasutajaskond.
Näiteks mis vahet on Alpina D3 bmw-l ja 320d variandil? Esimesel on 3 seeria keresse pandud 1-se seeria 2.0 twin turbo mootor millele on tehtud Alpina
remapp. See remap ei oma maagilist jõudu ja ei erine sellest, mida teevad teised suuremad tuuning firmad. Vahe ainult ja ainult selles, et Alpinal on
leping BMW-ga ja map säilitab kogu auto tehase garantii. Sama on näiteks ka Volvo Polestar versioonidega.
Mina isiklikult lasen vajadusel alati originaalsofti tagasi kui omanik kahtleb, et esinduses võidakse midagi avastada. Ja tuunitud softi ka tagasi
peale. Raha mina selle eest kellegilt küsima ei hakka. Seda nimetatakse kliendisuhete hoidmiseks.
Need, kes teinud on, on rahul ja masinadki sõidavad aastaid muretult.
|
|
|
enzo
klubiliige
Registreerunud 09.11.10
Postitusi: 82
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra ST 300 4drive 18
|
|
viiking
klubiliige
Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398
Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III Combi 2,0 TSI
|
postitati 02.07.14 13:15
|
|
|
Kui nüüd on midagi muutunud, siis võib see nii olla aga mõnda aega tagasi oli Auto 100-s Lauriga juttu, et mitte mingit chippimist Skoda ei
tunnistavat ja kui tehas sellest teada saab (nt saba taha esinduses tööjuhtumite korral), siis garantii on kohe läinud.
Ei pretendeeri absoluutsele tõele.
|
|
|
timo99
huviline
Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG
|
postitati 02.07.14 13:47
|
|
|
Mingid aastad tagasi sai ikkagi auto100-st ametlikult kohe chippimise tellida. Ei ole meeles kes, aga vähemalt üks foorumlane on ka siit seda teinud..
Trükin pilte www.minuprint.com
|
|
|
|
viiking
klubiliige
Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398
Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III Combi 2,0 TSI
|
postitati 02.07.14 14:21
|
|
|
Varem võis see nii olla. Ma rääkisin praegusest olukorrast ehk selle info sain mälu järgi nii käesoleva aasta algusepoole.
|
|
|
enzo
klubiliige
Registreerunud 09.11.10
Postitusi: 82
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra ST 300 4drive 18
|
postitati 02.07.14 17:45
|
|
|
Võibolla siis midagi viimasel ajal muudetud, aga mingi aeg oli kindlasti võimalik isegi auto hinna sisse lasta kalkuleerida chiptuning.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.07.14 06:01
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ParagonGS
Millegi pärast on meil siin riigis väga skeptiline suhtumine mootori aju progemiste suhtes. |
Küsiti ju väga konkreetselt kliendile pakutavate tagatiste ning tehasegarantii säilimise kohta. See ei ole skeptilisus, see on ennast asjaga kurssi
viimine. Väga nukker oleks näiteks TSI mootorit ülemäärase õlikulu tõttu remonti viies teada saada, et 4000 tuleb nüüd mingi mõttetu remapi pärast ise
välja käia, sest tehas ei ole garantiitingimuste rikkumise tõttu nõus midagi kompenseerima (ja seda sõltumata sellest, kas õlikulu suurenemisele remap
kuidagi kaasa aitas või mitte). Nagu Sa isegi oma Aplina ja Polestari näidetes ära märgid, siis mõned firmad on oma tegevuse tehasega kooskõlastanud
ja nende teenuste kasutamine ongi sellevõrra turvalisem (ja kallim). Teised lähevad samasse kategooriasse suvalise nurgataguse elektrooniku või
treialiga, kes sageli oskavadki odavalt kompunnida auto korda või senisest paremaks, aga aeg-ajalt juhub sekka ka masinaid, mis ei kuku nii hästi
välja ja siis on kannatajaks ikkagi klient.
Loomulikult ei keela keegi ühtegi autot tuunida, eriti harrastatakse seda vanemate pannide puhul, kus nagunii mingist garantiist juttu pole ja töö
käib oma rahakoti peal.
Samas mis seal salata, minul on remapi suhtes skeptilisus olemas - miks ma peaks uskuma, et mingi nurgatagune tegija oskab ajusse parema kaardi
kirjutada, kui kõik tehase insenerid kokku? Pealegi, tänapäeval on üsna tavaline, et auto vigu "remonditakse" uue softi laadimisega, sest viga kas
ongi softis või siis paigaldatakse mingi mehhaanilise detaili koormuse vähendamiseks teistmoodi käituv soft. Kas need remappijad selliste asjadega
arvestavad? Kui ilmneb, et nende tehtud soft hakkab ebanormaalselt paljusid autosid remonti saatma, kas kutsutakse kõik kliendid tagasi ja tehakse
teistele preventiivselt tarkvarauuendus? Kas nad sellest üldse teada saavad ja oma tööga seostada oskavad?
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |