Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Skoda salongi puhur (Vastuseid: 15 | Vaatamisi: 3977)
VLkaksviis
huviline



Registreerunud 03.12.14
Postitusi: 15

Kasutaja on eemal


postitati 07.12.14 17:15 Tsiteeri
Skoda salongi puhur



Mure selles ,et salongi ventikas lõpetas oma töö. Vaatasin ka kaitsemed üle kuid need tundusid visuaalsel kontrollil korras olevat.
Kas salongi vent on katki või leian kuskilt mujalt vea ?

Auto : Skoda OC 2001 diisel 1.9


Abi oleks kiiresti vaja kuna uduste klaasidega võimatu sõita :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 07.12.14 17:29 Tsiteeri


kui neljas kiirus alles jäi, siis on takistid maha põlend. uue saab poest ja paigaldus on paari minuti töö. kui ühtegi kiirust pole, siis jah mingi häda ventika mootoriga või voolu temani jõudmisega. vahetus võtab juba üksjagu aega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
VLkaksviis
huviline



Registreerunud 03.12.14
Postitusi: 15

Kasutaja on eemal


postitati 07.12.14 17:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: diesel
kui neljas kiirus alles jäi, siis on takistid maha põlend. uue saab poest ja paigaldus on paari minuti töö. kui ühtegi kiirust pole, siis jah mingi häda ventika mootoriga või voolu temani jõudmisega. vahetus võtab juba üksjagu aega.



Võtsin eest katte ära ning nägin salongi venti kuid mis moodi see lahti võiks käia ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 07.12.14 20:36 Tsiteeri


näeb küll, kätte saamine on iseasi. mina ise proovind pole ja täpsemalt kommenteerida ei oska. aga paljudel masinatel on see õige mitme tunni töö. ja kurbusega pean mainima, et oma töömasinal pean ka asja lähiajal ette võtma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 07.12.14 20:41 Tsiteeri


põgus koogel-moogel tuleb abiks.
proovi näituseks heater blower motor removal või miskit taolist.
näituseks laksas kohe ette golf4 selle töö juutuubi video.
peabki nüüd ise vaatama hakkama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 07.12.14 20:52 Tsiteeri


veel targutan.
vaata näiteks seda
http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php?88204-Octavia-Mk1-heater-blower-swap&s=899d93469204dfc7fc61e08087da5f37
ei paistagi väga keeruline ja töömahukas olevat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
VLkaksviis
huviline



Registreerunud 03.12.14
Postitusi: 15

Kasutaja on eemal


postitati 08.12.14 10:24 Tsiteeri


Aga kus võiks töötava puhuri saada ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
alarallin
huviline



Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193

Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Fiesta ST 210HP

postitati 08.12.14 11:22 Tsiteeri


Forsist või lammarist. Eks vaata mõlema hinnad enne üle. Vahest on B osa odavam, kui kasutatud A.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
VLkaksviis
huviline



Registreerunud 03.12.14
Postitusi: 15

Kasutaja on eemal


postitati 08.12.14 18:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: alarallin
Forsist või lammarist. Eks vaata mõlema hinnad enne üle. Vahest on B osa odavam, kui kasutatud A.


forsis 61 euri vaatan homme lammarisse äkki sobib seati wv oma . Pikk tee vaja sõita ei taha külmetada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jorx420
huviline

Avatar


Registreerunud 07.04.14
Postitusi: 140

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda superb 3.6 4x4

postitati 08.12.14 18:25 Tsiteeri


Mu eelmisel octavial juhtus keset talve täpselt sama asi.
Korda sain nõnda ,et kõrvalistuja jalgade osa üleval on see karp kus see krempel on,pidin panema ühe korraliku paugu sinna ja kõik hakkas uuesti ringi käima.
Tundus ,et olid hambad kuidagi "halvasti " jäänud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
VLkaksviis
huviline



Registreerunud 03.12.14
Postitusi: 15

Kasutaja on eemal


postitati 08.12.14 20:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jorx420
Mu eelmisel octavial juhtus keset talve täpselt sama asi.
Korda sain nõnda ,et kõrvalistuja jalgade osa üleval on see karp kus see krempel on,pidin panema ühe korraliku paugu sinna ja kõik hakkas uuesti ringi käima.
Tundus ,et olid hambad kuidagi "halvasti " jäänud


pole veel proovinud niimoodi paugutada :D. Võtsin alumise kaane ära ning liigutasin käega siis liikus vabalt , samas kes teab kui vabalt peab käima ?
Aga homme kakun lahti ja kontrollin kas vool üldse jõuab sinna. Lasen eraldi mootori ka elekrikul ära kontrollida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 08.12.14 20:09 Tsiteeri


põrutamine võib ikka aidata. vene aegu pidi telekat ka mitu korda päevas peksma, et pildi ette võtaks. eriti kõva peksuga näitas siis ka pilti kui vool ää oli.

a mudu on salongiventika mootor rasket tööd tegemas. enamasti töötab alati kui süüde sees. no suiti ehk saab vahel puhkust. samas laagrid on pisikesed ja rasva mahub neisse vähe. isegi ime, et nad aastate kaupa nõustuvad tööd tegema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
VLkaksviis
huviline



Registreerunud 03.12.14
Postitusi: 15

Kasutaja on eemal


postitati 09.12.14 21:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: diesel
põrutamine võib ikka aidata. vene aegu pidi telekat ka mitu korda päevas peksma, et pildi ette võtaks. eriti kõva peksuga näitas siis ka pilti kui vool ää oli.

a mudu on salongiventika mootor rasket tööd tegemas. enamasti töötab alati kui süüde sees. no suiti ehk saab vahel puhkust. samas laagrid on pisikesed ja rasva mahub neisse vähe. isegi ime, et nad aastate kaupa nõustuvad tööd tegema.


Sain teada mis viga oli : oli mootori harjad ära kulunud seega tuleb otsida uus mootor hetkel sõidan soojenus põhjas ja eks ta mingi soojuse ikka läbi lükkab ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
jorx420
huviline

Avatar


Registreerunud 07.04.14
Postitusi: 140

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda superb 3.6 4x4

postitati 10.12.14 19:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jorx420
Mu eelmisel octavial juhtus keset talve täpselt sama asi.
Korda sain nõnda ,et kõrvalistuja jalgade osa üleval on see karp kus see krempel on,pidin panema ühe korraliku paugu sinna ja kõik hakkas uuesti ringi käima.
Tundus ,et olid hambad kuidagi "halvasti " jäänud


Väljendasin end tsipa valesti aga jah kerge põrutuse sinna panin ja oh imet kõik hakkas taas tööle .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
VLkaksviis
huviline



Registreerunud 03.12.14
Postitusi: 15

Kasutaja on eemal


postitati 11.12.14 19:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: jorx420
Tsitaat:
Algselt postitas: jorx420
Mu eelmisel octavial juhtus keset talve täpselt sama asi.
Korda sain nõnda ,et kõrvalistuja jalgade osa üleval on see karp kus see krempel on,pidin panema ühe korraliku paugu sinna ja kõik hakkas uuesti ringi käima.
Tundus ,et olid hambad kuidagi "halvasti " jäänud


Väljendasin end tsipa valesti aga jah kerge põrutuse sinna panin ja oh imet kõik hakkas taas tööle .


eks harjad kuluvad ja lähevad paigast ära vms kui tonksu annad siis ehk põrutab paika tagasi. Ise tegin varuosakeskusesse päringu ja sain 15 euriga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmask
huviline

Avatar


Registreerunud 27.01.13
Postitusi: 34

Kasutaja on eemal

Auto: 2000 O1 1,9TD 66kw

postitati 29.12.14 00:03 Tsiteeri


Octavia 1-l ülilihtne. 5 minut mootori vahetus. Mõned sisekuuskandiga kruvid. 15 eurosed hakkavad õige pea 1-l kiirusel vastikult põrisema. Letikaup.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.3% - SQL: 68.7%]