Marval
huviline
Registreerunud 25.05.15
Postitusi: 5
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.05.15 18:28
|
|
|
Scoda Octavai keti klõbin
Täitsa lõpp minu mõistus on otsas.
Probleem siis järgmine sooja mootoriga peale seisma jäämist hakkab kett klõbisema nii 10-15 seki ja siis lakkab. vahetasin ära õlipumba aga ikka sama
jama vahetatud on hiljuti ka kett ja keti tallad.... ( 1000 km tagasi)
|
|
|
differee
huviline
Registreerunud 27.09.13
Postitusi: 37
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.05.15 18:55
|
|
|
Palju õlisurve on? Mis õli ja filter kasutusel on?
|
|
|
|
Marval
huviline
Registreerunud 25.05.15
Postitusi: 5
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.05.15 11:39
|
|
|
Tyhik2igul 1.2 Bari kui kl8bin on siis langeb 0.8 peale, 8li castrol 5w-40 filter uus 2kki oli (pureONE)
Kas v8ib aidata paksema 8li kasutamine ?
|
|
|
mar
klubiliige
Registreerunud 25.03.07
Postitusi: 181
Asukoht: Tallinn,Mustamäe
Kasutaja on eemal
Auto: FL Octavia1.4TSI
|
postitati 26.05.15 16:47
|
|
|
Mis mootorist jutt on?
|
|
|
Marval
huviline
Registreerunud 25.05.15
Postitusi: 5
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.05.15 16:54
|
|
|
07 a 1.8 T
Või hoopsi saaled läbi ?
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.05.15 07:11
|
|
|
Paksema õli kasutamine võib sümptomeid varjata, aga hiljem valusalt kätte maksta, kui osutub, et mingist peenikesest kanalist see korralikult läbi ei
lähe ja õlitus puudulikuks jääb.
Kulunud saaled võivad madalat õlisurvet põhjustada küll, aga enne tasuks ehk mõelda veidi lihtsamate variantide peale, ehk vajub õli seistes alla
miskipärast. Kas on õlivõtturi tihendid läbi või tagasivoolu klapiga probleem. Tavalise plekk-korpusega filtri sees on selline klapp, aga kui
vahetatakse ainult pappelementi filtri sees, siis peab klapp kusagil mujal olema.
Kas külma mootoriga on kõik ok? Kas õlisurve tuleb üles järsku ja ühe korraga või hüplikult (kui õhumull satub pumba või anduri kohale)? Kas pärast
käivitamist, kui surve on juba olemas, aga mootor kuumaks ajada, ei ole probleemi?
|
|
|
differee
huviline
Registreerunud 27.09.13
Postitusi: 37
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.05.15 19:20
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Marval
.. filter uus 2kki oli (pureONE)
|
Isegi ei ole sellisest filtrist kuulnud midagi. Äkki tasuks kõigepealt mingi normaalsem asi panna. Fram, Knecht või originaal.
|
|
|
|
Marval
huviline
Registreerunud 25.05.15
Postitusi: 5
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.06.15 09:51
|
|
|
Nii täpselt ei oska sulle infot anda aga vahetatud sai ka õlipump ja tagasilaske klapp saaled on ka uued. Mida pikema sõit on ja kuumemaks mootor
läheb seda hullem on tühikäigul klübin kui seisma jääd. Nagu mootori pöörded kukuvad ja sellega koos ka õlisurve siis hakkab kogu mootor värisema ja
hakkab jube plagin pihta siis umb 10 sekundi pärast normaliseerub ajutiselt siis tuleb paariks sekundiks kuni 10ks tagasi ja siis jääb paiks aga
ikkagi selline diisel mootori tuksumine . Mina ei tea kumbat pidi see käib kas enne langeb õlisurve ja siis pöörded või enne pöörded ja siis
õlisurve....
Tsitaat: | Algselt postitas: tnx
Paksema õli kasutamine võib sümptomeid varjata, aga hiljem valusalt kätte maksta, kui osutub, et mingist peenikesest kanalist see korralikult läbi ei
lähe ja õlitus puudulikuks jääb.
Kulunud saaled võivad madalat õlisurvet põhjustada küll, aga enne tasuks ehk mõelda veidi lihtsamate variantide peale, ehk vajub õli seistes alla
miskipärast. Kas on õlivõtturi tihendid läbi või tagasivoolu klapiga probleem. Tavalise plekk-korpusega filtri sees on selline klapp, aga kui
vahetatakse ainult pappelementi filtri sees, siis peab klapp kusagil mujal olema.
Kas külma mootoriga on kõik ok? Kas õlisurve tuleb üles järsku ja ühe korraga või hüplikult (kui õhumull satub pumba või anduri kohale)? Kas pärast
käivitamist, kui surve on juba olemas, aga mootor kuumaks ajada, ei ole probleemi? |
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.06.15 08:08
|
|
|
Kui pärast pikka sõitu õlirõhk ära kaob, siis ikka ei ole viga tagasivoolus.
See, et kogu mootor värisema hakkab, ei ole madala õlisurve tulemus. Ilma õlita ta küll plagiseb kõvasti, aga muud erilist vahet ei ole võrreldes
tavalise tööga.
Ega ta liialt kuumaks lähe? Kas õlivõtutoru on tihe ja sõel puhas?
Ega siin vist muud teha pole, kui mootor lahti võtta ja vaadata, mis sees paistab. Kui neid saalesid ja õlipumpa mingi töökoda vahetas, siis vii
tagasi ja nõua korda tegemist.
|
|
|
Marval
huviline
Registreerunud 25.05.15
Postitusi: 5
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.06.15 15:15
|
|
|
No nii vahetame siis selle keti pinguti ära loodan, et ketipinguti on lihtsalt vigane.
Veel selline tähelepanek, et tühikäigul pöörded on 800-900 vahel aga vahepeal nagu tahaks välja surra, selline vilksatus käib tuledest läbi ja siis
üldjuhul hakkab ka klõbin...
Kas viga võib otsid siis hoopis võlli või lamda andurist ?
|
|
|