Lehekülgi: 1 2 3 |
A.T.
huviline
Registreerunud 16.04.10
Postitusi: 13
Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia 1,2 TSI 7 DSG
|
postitati 26.07.15 16:48
|
|
|
Uus Superb vs Octavia
Tere
Kas keegi sõidab juba uue Superbiga? Kuidas on mugavus võrreldes uue Octaviaga? Eks ta Octaviast klass kõrgem ja suurem, sellevõrra ka mugavam. Pean
silmas just rehvimüra, istmeid ja sõiduomadusi. Eelnevalt sõitsin Octavia eelneva põlvkonnaga, sellel oli rehvimüra üsna häiriv. Nüüd valin kahevahel
kas uus Octavia Elegance Plus 1,4TSI 7DSG või Superb Ambition 1,4TSI 7DSG. Octavia eelis see et saaks kätte umbes nädalaga (laoauto) põhivarustusele
lisatud veel mõningane lisavarustus, Superbi peab aga ootama novembrini, hinnavahet väga suurt ei tule.
Lähipäevil ka proovisõit tulemas Superbiga aga autoks on L&k varustusega auto ja arvan et ei saa päris õiget pilti sellest mis on Ambition
varustusega auto.
|
|
|
markus
huviline
Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
|
postitati 26.07.15 19:48
|
|
|
Pole uue Superbiga küll sõitnud, aga minu kindel valik oleks Superb. Kui just mingi kindel põhjus Octavia eelistamiseks puudub. Varustus suht sama, ok
Kessy kaotad ja ehk veel midagi, kuid tegemist ikka teisest klassist ja mahutavuselt palju suurema autoga. Octavia pole üldse paha auto, omal peres 1
olemas. Aga paar nädalat tagasi lisandus ka uus Passat perre ja no ega ma sõitma minnes Octaviat enam ei vali Varem oli valida Octavia ja Honda Accordi vahel, siis tihti oli Octavia
võitja. Tee proovisõit mõlemaga ära ja kui ooteaeg sind ei morjenda, siis olen kindel et võtad Superbi.
|
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 27.07.15 06:25
|
|
|
Mingi pildi saamiseks tasub isegi Superbi vanema põlvkonna esindajaga proovisõit teha. Igaljuhul juba seegi parem, kui Octavia. Uus Superb väidetavalt
veelgi parem. Ise sai ka kunagi valiku ees oldud, et kas väga hea varustusega Octavia või suht plank Superb. Sai võetud viimane ja hetkegi ei ole
kahetsenud. Autod ju erinevast suurusklassist ja kui ei sõida ainult linnas, siis lisapikkus ja laius parandavad sõiduomadusi märgatavalt. Kunagi sai
proovitud ka Passatit ja tänu pikemale telgede vahele Superbiga mõnusam sõita.
|
|
|
|
markus
huviline
Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
|
postitati 27.07.15 08:54
|
|
|
Eelmise põlvkonna Octavia ja Passatiga pole siin midagi võrrelda, uued mudelid on mõlemil hoopis teisest klassist. Teljevahed pikemad, salongid
suuremad, sõidumugavus oluliselt parem jne.
|
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 27.07.15 09:10
|
|
|
No ei ole päris nii, et iga uue mudeliga tehakse revolutsiooni. Mõned sentimeetrid kasvu ei muuda lõppkokkuvõttes just väga palju. Selge on aga see,
et uus asi on ikka uus. Käisin vahepeal uue Mondeoga sõitmas ja tuleb tunnistada, et ilus oli küll, nii seest, kui väljast. Muidu aga suht sama pann,
kui 10 aastat tagasi. Iga uue mudeliga tuleb kiidulaul, et nüüd tõeliselt hea. Kas siis eelmine oli s.tt või?
|
|
|
|
markus
huviline
Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
|
postitati 27.07.15 09:51
|
|
|
Mondeo kohta ei oska öelda ja pealegi on Mondeo juba 2 aastat vana mudel, USA-s ammu müügil. Mis aga Passatit puudutab, siis jah B7 oli ju tegelt 9
aastat vana mudel, mida vahepeal faceliftiga kõpitseti. B8 on uuel platvormil jne ning vanaga pole siin midagi erilist ühist. Mine proovi järgi kui
kahtled. Hea oleks proovida veel samal päeval nii B7 kui B8 mudelit, siis näed vahet eriti hästi. Octavia 2 põlvkonda samuti vägagi erinevad, mul
mõlemad 1.4TSI mudelid olnud. Eelmine on ikka väike uuega võrreldes jne
PS! Mõned cm-d kasvu telgedevahes muudavad ikka väga palju, juhitavus on hoopis teine
|
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 27.07.15 10:27
|
|
|
See, et salongid suuremaks lähevad, paistab juba kasvõi sellest välja et varsti armatuurid nii kitsad, et mul oma lühikeste jalgadega nina vastu
esiklaasi. Kõik variandid on järgi proovitud välja arvatud uus Superb. No küll saab varsti sellega ka.
Kui istuda eelmisest suure läbisõiduga mudelist alles tehasest tulnud autosse, siis on vahe päris suur. Eesti teed suudavad ka korralikust masinast
päris kiiresti raipe teha. Siis hakata sõiduomadusi võrdlema pole just õiglane.
Mis puudutab aga praegust ja eelmise põlvkonna Octaviat, siis ütlen oma arvamuse järgi, et eelmine oli sees ilusam ja praegune on seda väljast. Ei
meeldi see uus sisedisain. Pmst on seest üldmulje kõigil ühesugune- Rapidist alustades ja Superbiga lõpetades.
Kasvõi juba hea teeninduse ja väga hea vastupidavuse pärast saab ka järgmine auto olema Superb. Seda võin öelda ilma proovisõitu tegemata.
|
|
|
|
taneltag
huviline
Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Leon Cupra280, 2014
|
postitati 27.07.15 11:16
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: markus
PS! Mõned cm-d kasvu telgedevahes muudavad ikka väga palju, juhitavus on hoopis teine |
Pigem muudab juhitavust rohkem uus veermiku seadistus ning roolisüsteem. Vaevalt see teljevahe mõni cm juhitavuses nii palju tunda annab, kui
veermikukomponentide muutmine
|
|
|
markus
huviline
Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
|
postitati 27.07.15 11:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: taneltag
Tsitaat: | Algselt postitas: markus
PS! Mõned cm-d kasvu telgedevahes muudavad ikka väga palju, juhitavus on hoopis teine |
Pigem muudab juhitavust rohkem uus veermiku seadistus ning roolisüsteem. Vaevalt see teljevahe mõni cm juhitavuses nii palju tunda annab, kui
veermikukomponentide muutmine |
Maanteel sõites on pikem telgedevahe stabiilsem. Kindlasti on ka veermikuseadistused ja muud komponendid seal osalised
|
|
|
markus
huviline
Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
|
postitati 27.07.15 11:23
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Suslik
Kui istuda eelmisest suure läbisõiduga mudelist alles tehasest tulnud autosse, siis on vahe päris suur. Eesti teed suudavad ka korralikust masinast
päris kiiresti raipe teha. Siis hakata sõiduomadusi võrdlema pole just õiglane.
|
Ei räägi võrdlusest ront vs uus, vaid mul on olnud võimalust sõita mõlema põlvkonna uue autoga ja neid omavahel võrrelda.
|
|
|
rstdi
huviline
Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420
Kasutaja on eemal
Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17
|
postitati 28.07.15 07:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: A.T.
Tere
Kas keegi sõidab juba uue Superbiga? Kuidas on mugavus võrreldes uue Octaviaga? Eks ta Octaviast klass kõrgem ja suurem, sellevõrra ka mugavam. Pean
silmas just rehvimüra, istmeid ja sõiduomadusi. Eelnevalt sõitsin Octavia eelneva põlvkonnaga, sellel oli rehvimüra üsna häiriv. Nüüd valin kahevahel
kas uus Octavia Elegance Plus 1,4TSI 7DSG või Superb Ambition 1,4TSI 7DSG. Octavia eelis see et saaks kätte umbes nädalaga (laoauto) põhivarustusele
lisatud veel mõningane lisavarustus, Superbi peab aga ootama novembrini, hinnavahet väga suurt ei tule.
Lähipäevil ka proovisõit tulemas Superbiga aga autoks on L&k varustusega auto ja arvan et ei saa päris õiget pilti sellest mis on Ambition
varustusega auto. |
Osta hea varustusega auto. Sõita olematu varustusega nn esindusedaaniga on ka natukene imelik minu meelest. Auto on ju ikka sõitmiseks ja normaalne
varustus teeb selle mugavamaks (octavial kessy, xenon jms). Superb ikka suht plank.
|
|
|
stefan
klubiliige
Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230
Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG
|
postitati 28.07.15 09:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rstdi
Osta hea varustusega auto. Sõita olematu varustusega nn esindusedaaniga on ka natukene imelik minu meelest. Auto on ju ikka sõitmiseks ja normaalne
varustus teeb selle mugavamaks (octavial kessy, xenon jms). Superb ikka suht plank. |
Võrreldes eelmise põlvkonnaga on uue Superbi Ambition varustuse tase täiesti OK - sisaldab juba Xenon, Bolero, multifunktsionaalne rool, Bluetooth,
17" veljed. Kuna Elegance varustusse on Eesti turu jaoks jälle vaikimisi nahast kattega istmed topitud, siis tänu Ambition taseme tugevale
varustusele on täiesti mõistlik ja seekord rahaliselt vähem kulukas lasta sobiv ilma nahast/vakstust istmekateteta masin lasta ehitada Ambition
baasil.
Mulle jääb mulje, et L&K ning Elegance on oma praktiliselt varustuselt lausa nõrgapoolsed. Pole Columbust, intelligentseid esitulesid,
soojendusega tagaistmeid&esiklaasi, DSG roolilt juhtimist ja nahkistmete jahutusfunktsiooni isegi mitte L&K jaoks vaikimisi ette nähtud.
|
|
|
|
rstdi
huviline
Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420
Kasutaja on eemal
Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17
|
postitati 28.07.15 11:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: stefan
Tsitaat: | Algselt postitas: rstdi
Osta hea varustusega auto. Sõita olematu varustusega nn esindusedaaniga on ka natukene imelik minu meelest. Auto on ju ikka sõitmiseks ja normaalne
varustus teeb selle mugavamaks (octavial kessy, xenon jms). Superb ikka suht plank. |
Võrreldes eelmise põlvkonnaga on uue Superbi Ambition varustuse tase täiesti OK - sisaldab juba Xenon, Bolero, multifunktsionaalne rool, Bluetooth,
17" veljed. Kuna Elegance varustusse on Eesti turu jaoks jälle vaikimisi nahast kattega istmed topitud, siis tänu Ambition taseme tugevale
varustusele on täiesti mõistlik ja seekord rahaliselt vähem kulukas lasta sobiv ilma nahast/vakstust istmekateteta masin lasta ehitada Ambition
baasil.
Mulle jääb mulje, et L&K ning Elegance on oma praktiliselt varustuselt lausa nõrgapoolsed. Pole Columbust, intelligentseid esitulesid,
soojendusega tagaistmeid&esiklaasi, DSG roolilt juhtimist ja nahkistmete jahutusfunktsiooni isegi mitte L&K jaoks vaikimisi ette nähtud.
|
Tõsti vaatasin ise vale rida (häbenen)! Siis ei ole ju siin midagi mõelda. Kui kiiret ei ole, siis oota rahulikult. Eks see auto ost ongi selline
emotsionaalne teema alati.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 28.07.15 18:56
|
|
|
See telje vahe jutt kuulub rubriiki, naised saunas rääkisid
On oluliselt lühema teljevahega autosid ,mis on kordades parema juhitavusega/teel püsimisega
Superb-i teljevahe on pikem eelkõige reisijate mugavusi silmas pidades.
Kes tunneb ,et ilma pika teljevaheta auto tema jaoks ebastabiilne on ,võiks isegi limusiinile mõelda
|
|
|
markus
huviline
Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
|
postitati 28.07.15 20:27
|
|
|
Juhitavus ja sirgel teel stabiilsus on 2 erinevat asja, eksju
|
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 29.07.15 02:08
|
|
|
No kui auto pole ka sirgel teel stabiilne, siis ei oskagi midagi arvata. Samas on igaühel õigus oma isiklikule arvamusele. Evolutsioon on
automaailmas normaalne. Revolutsioon toimus viimati siis, kui mootorid risti pandi ja autod esiveoliseks muutusid. Järgmine revolutsioon on siis, kui
tavainimesed saavad isejuhtivaid autosid osta.
|
|
|
|
markus
huviline
Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
|
postitati 29.07.15 05:47
|
|
|
Demagoogitseda võime siin lõputult ja seda oskame kõik Võta 2 ühepikkust
autot, millel erinev telgedevahe ja võrdle. Kes vähegi autodest jagab, saab aru, et pikema telgedevahega on tavasõidul stabiilsem ja teed vähem
korrigeerivaid liigutusi rooliga. Lühikesel proovisõidul ei pruugi seda märgata, aga paarsada km pärast saab igaüks aru. Rajal on muidugi lühema
telgedevahega autot kergem kurvidesse väänata.
Jah, loomulikult esineb ka erandeid ja uute ning vanade mudelite puhul on enamasti sillaehitused ka erinevad.
|
|
|
rstdi
huviline
Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420
Kasutaja on eemal
Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17
|
postitati 29.07.15 08:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: markus
Demagoogitseda võime siin lõputult ja seda oskame kõik Võta 2 ühepikkust
autot, millel erinev telgedevahe ja võrdle. Kes vähegi autodest jagab, saab aru, et pikema telgedevahega on tavasõidul stabiilsem ja teed vähem
korrigeerivaid liigutusi rooliga. Lühikesel proovisõidul ei pruugi seda märgata, aga paarsada km pärast saab igaüks aru. Rajal on muidugi lühema
telgedevahega autot kergem kurvidesse väänata.
Jah, loomulikult esineb ka erandeid ja uute ning vanade mudelite puhul on enamasti sillaehitused ka erinevad. |
OT täiesti, aga miks siis kiidetakse saksa autode juhitavust ning laidetakse Jaapani masinaid (toyota)? Suurused suurusteks, aga loeb ikka veermik ja
roolisüsteem (tunnetus). Suurem (pikem) auto lihtsalt tundub mugavam ja turvalisem kuna ta on suurem ja raskem. Ma usun, et Octavia RS on oma
juhitavuselt kindlasti Superb üle, samas mugavust hindavale juhile on Superb parem valik. Ma võin oma Octavial rooli lahti lasta 100+km/h ning on ta
väga stabiiline. Ringajal on üks teine väga oluline asi - auto mass, mida kergem seda paremini keerab. Ärge unustage, et Leon Cupra R ST on hetkel
kõige kiirem univesaalkerega masin ning tänu oma kergusele/võimsusele, kuna tagapool on RS4/RS6 jms suured ja stabiilised masinad. Igapäevaselt see
Cupra ei ole kindlasti kehvem kasutada, kui kõiki teisi suuremad masinaid, aga jah kõik on siiski maitse asi. Kellele meeldib suur "laev", kes
eelistab pisemat samas väledamat "kiirpaati".
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 29.07.15 18:34
|
|
|
naljakas teema.
passat-mondeo-ocu-superb.
võta üks ja viska teist ju.
misasja te vaidlete.
keik ju kastid, mis peaks teid viima ühest punktist teise.
proovida lastakse, ei pea põrsast kotis soetama.
seega võtke, mis sobib ja asi tahe.
midagi ihaldusväärset ju ühestki ei leia ja mingeid emotsioone nad ju ka eriti ei tekita.
|
|
|
Suslik
klubiliige
Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI
|
postitati 30.07.15 09:13
|
|
|
Tore on ju lugeda, kuidas spetsialistid vaidlevad. Ei väidagi, et telgede
vahe pole oluline, kuid mõjutavaid tegureid on tunduvalt rohkem- kasvõi rehvivalik, tuuletakistus, pagasi paigaldus. Skoda näite puhul võiks võtta
Superbi ja Roomsteri. 200 kilo nänni ja 400 km sõitu. Pikk telgede vahe muutub kohe miinuseks, kui asju just tagaistmele ei lao. Nagu isegi aru saite,
siis antud näite puhul Roomster parem valik sõitmiseks. Targutada võib siin lõpmatuseni. Elu jooksul üle 20 auto olnud ja kilomeetreid sõidetud enam,
kui miljon. Ei arva, et kogemuse üle kusagil nurgas häbenema peaksin.
|
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.08.15 12:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rstdi
Osta hea varustusega auto. Sõita olematu varustusega nn esindusedaaniga on ka natukene imelik minu meelest. |
Maitseasi. Minu eelistustes on plank esindussedaan täiesti arvestataval kohal, kuna eeldatavalt on sellel küljes hinnale vastav mootor, kere ja
veermik, mis mõjutavad sõiduelamust oluliselt rohkem, kui see, mitut äppi ja mitme displei peal see aparaat näidata suudab või kas pakiruumi avamiseks
peab jalga stange all keerutama päri- või vastupäeva. Lisasid saad pärast juurde ka osta/paigaldada/aktiveerida, auto põhikomponentide muutmine on
palju kallim ja kaheldavama tulemusega.
Sellest ei hakka parem rääkimagi, mida ma arvan autodest, mille aju ühe käega jagab ümberkaudsetele tasuta wifit ja teise käega juhib minu eest rooli
ja pidureid.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 03.08.15 13:41
|
|
|
Kui auto osta posti pakkide laiali vedamiseks ,ega siis jah need lisad eriti olulised ei ole
|
|
|
Enrico
klubiliige
Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb Sportline
|
postitati 04.08.15 06:53
|
|
|
Hakkasin postitust lugema ja see algas küsimusega - Kas keegi juba sõidab uuega?
Edasi leidsin vaid arvajaid, kes nagu aru saan siis uuega ei sõida.
Ka liikluses pole veel uusi näinud. Kas siis ostjatele pole veel tellitud autod kohale tulnud ja oodatakse või ma lihtsalt pole veel ühtegi kohanud?
www.golfikaubad.ee
|
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 04.08.15 12:14
|
|
|
No mina tegin ikka proovisõidu ammu ära ,seda küll välismaal.
|
|
|
Tarmo_j
huviline
Registreerunud 09.02.15
Postitusi: 29
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 04.08.15 22:15
|
|
|
Mina olen juba kahte erinevat uut Superbi linnas näinud mis ei ole esindusete proovisõidu masinad. Üks oli hall ja teine tumepunane.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |