juurikas14
huviline
Registreerunud 22.09.15
Postitusi: 16
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.09.15 18:55
|
|
|
Soov osta octavia või superb diisel aga mis mootoriga?=
Tere
Plaan osta uuem sõidukas, passati 2,0 fsi -2006 asemele. Passat sai müüdud ja läbisõiduks ca. 290.000 ja Eesti ajalooga auto. Nüüd võtaks jälle
diisli.
Milline diisel oleks kõige vastupidavam ja lollikindlam alates ca. 2012 a. ja edasi superbile või octaviale. Plaan saksast tuua, sest seal parema
varustusega pillid.
Mõtlen ka uuema passati peale alates 2012. Ja ikka manuaal kastiga, ei liikle päevast-päeva linnas ja manuaalil probleeme vähem. Loodan mõne
pikendatud garantiiga skoda leida,
|
|
|
Laur
huviline
Registreerunud 30.03.15
Postitusi: 78
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: MB E320CDI
|
postitati 23.09.15 19:34
|
|
|
Diisli puhul võimalik vaid 2 mootorit 2.0TDI kas 103 või 125kW
|
|
|
reverse
huviline
Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia vRS CR TDI DSG
|
postitati 25.09.15 06:03
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Laur
Diisli puhul võimalik vaid 2 mootorit 2.0TDI kas 103 või 125kW |
Päris nii see ikka pole. Eksisteerib ka Greenline 1.6 diisel.
www.sadulsepp.ee
|
|
|
|
juurikas14
huviline
Registreerunud 22.09.15
Postitusi: 16
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.09.15 08:33
|
|
|
aga milline neist lollikindlam on 2,0 diisel 103 kw või 125kw. Peaks vist ploki osalt üks sama olema ja rihmaga ja CR mootorid?
|
|
|
Laur
huviline
Registreerunud 30.03.15
Postitusi: 78
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: MB E320CDI
|
postitati 25.09.15 18:52
|
|
|
Lollikindlat asja pole olemas.
103kW on rohkem levinud= juppe rohkem, kui kasutatu otsid.
Mingeid vigasi on, aga millisel autol poleks? Tüüpilistest, siis 200 000 saab otsa hooratas, vahet pole DSG või manual ja mingiaeg kuluvad ära
sisselaskes olevad siibrid. Mõlema hind on ca 400 € + vahetus.
|
|
|
juurikas14
huviline
Registreerunud 22.09.15
Postitusi: 16
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.09.15 07:16
|
|
|
Hooratta ja egr probleemist olen teadlik. Mul multivanil läks ka sidur ca. 200.000 km, ketas täitsa kulunud, katteid polnudk, vahetasin kõik ära.
Loodan, et see ostatav superb on ok, sest saksa skodas servic tehtud ja sõitnud ca. 145.000 km
|
|
|
Laur
huviline
Registreerunud 30.03.15
Postitusi: 78
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: MB E320CDI
|
postitati 26.09.15 13:29
|
|
|
Sisselaskes olevad siibrid ei ole egr
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 26.09.15 18:34
|
|
|
Pane natuke raha juurde osta uus garantiiga ,saad vähemalt 5 aastat muretult sõita .
Need uued diislid on sellised ,et võta üks ja viska teist ,juhul kui oled esimene omanik siis "kalla ja talla" ,teisele omanikule jäävad juba
rermondi mured .
|
|
|
mulk
huviline
Registreerunud 27.09.15
Postitusi: 3
Asukoht: Viljandi-Vantaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.09.15 18:53
|
|
|
Kuna teema haakub ka minu küsimusega siis postitaks siia.
Kas Octavia III 1,6 diisel 77kw dsg( see siis 7 käiku vist) kastiga on ka täitsa sõidetav või tuleb samuti vaid 110 kw( sellel siis 6 käiku vist)
alates vaadata?
Saksamaalt piilumas diislit ja mitte kepikastiga varjanti. Mis see green line tähendab nende 1.6 diislite puhul?
|
|
|
Taavi_U
huviline
Registreerunud 18.08.14
Postitusi: 11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Superb II 1,6 TDI
|
postitati 27.09.15 20:16
|
|
|
Greenline on superbi või octavia mudelivariant, mis on madaldatud, käsikastiga, tehasest väljunud väikeste veeretakistusega rehvidel, startstop
süsteemiga ja osadel vist ka pidurdusenergia taaskasutussüsteemiga. Eesmärgiks võimalikult madal kütusekulu
Eestis vist pole uuena avalikult müüdud.
Mul enda oma pole greenline ja saab hakkama küll, tõsi mul käsikastiga. Jalgu ei jää, kiirenduspill ka pole. Meeldivalt vähe peab tanklat
külastama
Nende dsg kastide kohta oli viimases autolehes juttu, soovitan lugeda kui sellise kasti järgi huvi on. Kokkuvõtvalt kinnitati artiklis probleeme,
soovitati kindlasti hoolduintervallidest kinni pidada ja aeg-ajalt s reziimi gaas põhjas kasutada
edit: mul sidur hoorattaga 250000 peal vahetatud, praeguseks 370000 ees, siibritest ei tea midagi, milles nende läbiminemine väljendub? Et teaksin
valmistuda ja kontrollida?
|
|
|
Laur
huviline
Registreerunud 30.03.15
Postitusi: 78
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: MB E320CDI
|
postitati 27.09.15 21:21
|
|
|
Mul passatil 2.0 TDI CR mootor koodiga CBAB
Väljendub selles, et mootori tuli põleb ja veaks: intake manifold flap fault code P2015
Võibolla uuematel masinatel paremini tehtud ja niiruttu ei kulu.
|
|
|
Taavi_U
huviline
Registreerunud 18.08.14
Postitusi: 11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Superb II 1,6 TDI
|
postitati 27.09.15 21:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Laur
Mul passatil 2.0 TDI CR mootor koodiga CBAB
Väljendub selles, et mootori tuli põleb ja veaks: intake manifold flap fault code P2015
Võibolla uuematel masinatel paremini tehtud ja niiruttu ei kulu. |
Selge aitäh, mul kasutatuna ostetud, võibolla juba vahetatud.
Tahtsin veel lisada, et talvel soojaks läheb väga aeglaselt, tasub arvestada et lisasoojendust ei pruugi soojemal maal müüdud autol olla.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.09.15 06:49
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Taavi_U
Nende dsg kastide kohta oli viimases autolehes juttu, soovitan lugeda kui sellise kasti järgi huvi on. Kokkuvõtvalt kinnitati artiklis probleeme,
soovitati kindlasti hoolduintervallidest kinni pidada ja aeg-ajalt s reziimi gaas põhjas kasutada
|
See jutt oli üsna pealiskaudne ja meenutas paarikümne aasta tagust nutulaulu automaatkastide kohta. Loos oli vaid ühe lausega mainitud, et 6- ja
7-käigulised on erinevad ning 7-käigulisi on omakorda mitut sorti, aga kuidas neid ära tunda ja kas neil mingit vahet on, seda polnud räägitud.
Kasutajate kogemustest välja toodud vaid paar hala, et läks katki ja siis kurtmine, et keegi ei oska remontida. Mitut kvaliteetset automaatkasti
remondikohta Eestis on? Millisel margil on ette näidata hooldusvaba eluaegne automaatkast? Kõrvallugudes oli väike kommentaar võetud ka teistelt
esindustelt (Porsche, Ford ja Renault), aga analüüsi selle kohta polnud, kas topeltsiduriga kast on põhimõtteliselt nõrk või on VW omad teistest
analoogsetest kehvemad.
|
|
|
reverse
huviline
Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia vRS CR TDI DSG
|
postitati 28.09.15 07:23
|
|
|
Lugesin ka autolehe artiklit ja uut infot seal ei olnud, samas eks ma tean ka autodest natukene rohkem, kui tavaline "tahan punast" stiilis
autoomanik. Küll aga näiteks ei ole kuskil kirjas seda soovituslikku S-modega sõitmist. See võiks ju soovitusena nt esindusest kaasa tulla
Minu tutvusringkonnas on just VAg grupi DSG kaste üle kahekümne - ükski ei lagune, ei tea mis inimesed need on, kellel kõik asjad kätte ära koolevad.
www.sadulsepp.ee
|
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.09.15 08:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ranx
Need uued diislid on sellised ,et võta üks ja viska teist ,juhul kui oled esimene omanik siis "kalla ja talla" ,teisele omanikule jäävad juba
rermondi mured . |
Eks see teisele omanikule murede jätmise suhtumine (mis osalt on juba tehasest ette kirjutatud näiteks liiga pikkade hooldevälpade näol) natuke
mõjutab ka nende moodsate autode käekäiku ja mainet. Teisalt poest uut autot ostes ikkagi maksad lihtsalt suure rahaga kinni selle mõnevõrra muretuma
elu. Igaüks saab ise kaaluda, mis tema jaoks olulisem on ja mis rohkem probleeme põhjustab.
|
|
|
Laur
huviline
Registreerunud 30.03.15
Postitusi: 78
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: MB E320CDI
|
postitati 28.09.15 12:00
|
|
|
Põhiline asi autot ostes, kui ei tea 100% millal on vedelikud vahetatud, siis vaheta isekohe ära.
Ja edaspidi õigeaegselt, kas mootori õli vahetada 30 000 või 15 000 järel on vaidluskoht...
DSG märjasiduriga kast 60 000
|
|
|
mulk
huviline
Registreerunud 27.09.15
Postitusi: 3
Asukoht: Viljandi-Vantaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.09.15 17:18
|
|
|
Saksast toodaval autol 2013 või 2014 a. Siis ilmselt peals garantii kehtima kuni 120 000 km juurde.Skodal kas paberil või mingi elektrooniline
hooldusraamat.Kas Saksa auto vin koodiga annab Eesti esindus ka ajaloo välja kirja või telefoni teel?
Mis kilometraasidel diislitel suuremad hoolded(rimhmad jne) ette on nähtud.Saksa autod kõik ilmselt longlife hooldevälbal.
|
|
|
Laur
huviline
Registreerunud 30.03.15
Postitusi: 78
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: MB E320CDI
|
postitati 28.09.15 18:45
|
|
|
Annavad küll saksas tehtud hoolde info.
Leidsin sellise info:
CAM BELT / TENSIONER CHANGE INTERVALS
DIESEL ENGINES
PUMP INJECTOR
BKC, BKP ,BMA, BMP, BLS, BVE
BMR, BUZ, BWV, BXE
Up to 2006 - Every 120,000 km
BKC, BKP ,BMA,BMP, BLS, BVE
BMR, BUZ, BWV, BXE
After 2007 - Every 150,000 km
COMMON RAIL
CBAA, CBAB, CBBB
Every 180,000 km
PETROL ENGINES
AXX, BLR, BLX,BLY, BPY, BWA
BVX, BVY, BVZ
Every 180,000 km
NOTE
BSE, BSF
Belt drive with test interval
AXZ, BLF, BLP, BLV, BWS, BZB, CAXA, CAWB, CBFA, CCTA, CCTB
Chain drive, which is maintenance free
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 29.09.15 05:12
|
|
|
Laias laastus võid arvestada, et iga 60000 või 2 aasta järel tuleb teha rohkem, kui vaid mootoriõli ja salongifiltri vahetus.
|
|
|
juurikas14
huviline
Registreerunud 22.09.15
Postitusi: 16
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.10.15 18:15
|
|
|
Tõin siis saksast ära 2011a. ja 145.000 km sõinud superb elegance combi varjandi ära, mootor 103 kw diisel CR. Varustus väga ok ja korralik,
kulumisjägi polegi, ju siis pika otsa auto olnud. Kõik service esinduses tehtud ja üle kontrollitud. Lisadest peal enamik, beez nahk.
|
|
|
Taavi_U
huviline
Registreerunud 18.08.14
Postitusi: 11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Superb II 1,6 TDI
|
postitati 02.10.15 01:20
|
|
|
Õ•nnitlused, said hea auto
Suure hoolduse välp sõltub maast ja eestis see 150 000 km. Enne kui omal vahetada lasin uurisin natuke väljamaa elu ja selgus et rihm ise on
kvaliteetne ja katkema ei kipu. Küll aga võib veepump lekkima hakata rihma peale, too hakkab libisema ja jooksutab mootori kokku.
Tõrvatilgakesena avastasin et need euro5 cr tdi mootorid ongi kurikuulsad ea189 vw mootorid. Iseasi et EU versioonide soft võib erinev olla.
edit: üldises foorumis diislipettusest rohkem juttu.
|
|
|
mulk
huviline
Registreerunud 27.09.15
Postitusi: 3
Asukoht: Viljandi-Vantaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.10.15 16:47
|
|
|
Mida soovitab foorumirahvas.Ise valiku ees kas siis mingi diisel Octavia 3 või viimased superbid need faceliftiga 2013 alates. Kas superbi
pagasiruumi materjal on teistsugune kui octavial? Audi või bmw veluurist ikka hea lihtne tolmuimejaga koerakarvu kätte saada aga igatahes octavia 2
materjal oli küll selline kehvake tuli vaeva näha kordades rohkem. Superbil kui suur vahe on sellel 103 ja 125 kw vahel, viimaseotsa omadel 103 kw
väga levind 12 kw omi vähe. Saksa turgu siis jälgimas.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 13.10.15 10:23
|
|
|
Vw group-il 2.0 103kw diisleid 2 erinevat , 1nukkvõlliga ja 2nukkvõlliga ,kilovatid samad aga
2 nukaga on tuntavalt teravama minekuga.
Nii et seda 12 kw vahet ei saa niimoodi vaadata.
Isegi 125kw vs 135kw diislil on päris tuntav vahe.
|
|
|
hunt_1
huviline
Registreerunud 04.04.16
Postitusi: 23
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 1,6 MPI
|
|
hunt_1
huviline
Registreerunud 04.04.16
Postitusi: 23
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 1,6 MPI
|
postitati 22.04.16 16:11
|
|
|
|
|
|