Lehekülgi: 1 2 3 |
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
|
reverse
huviline
Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia vRS CR TDI DSG
|
postitati 30.09.15 07:34
|
|
|
Mõtlesin ise sama, et kui nüüd viid auto esindusse ja saad tagasi mingisuguse 66kW masina, pole just eriti lõbus. Võibolla oleks hoopis mõistlikum
lasta autole paigaldada nt MTM tarkvara vms.
www.sadulsepp.ee
|
|
|
|
rstdi
huviline
Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420
Kasutaja on eemal
Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17
|
postitati 30.09.15 07:51
|
|
|
Hea oleks kui teevad siis ringi ja chip tuunig makstakse ka kinni, ma oleks rahul küll ca 162kw . Siis ma kuhugi kaebama ei lähe.
|
|
|
ad112
huviline
Registreerunud 02.01.09
Postitusi: 4
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 2.0TDI DSG 2011a
|
postitati 30.09.15 18:19
|
|
|
superb 2.0TDI 103KW
Hei!
Mul on 2011 Superb 2.0TDI 103KW, kas selle mootor on EA188 või EA189?
|
|
|
reverse
huviline
Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia vRS CR TDI DSG
|
postitati 01.10.15 06:46
|
|
|
188 on PD ja 189 on CR mootorid. 2011 oli vist juba CR?
www.sadulsepp.ee
|
|
|
|
Laur
huviline
Registreerunud 30.03.15
Postitusi: 78
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: MB E320CDI
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 02.10.15 07:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rstdi
Hea oleks kui teevad siis ringi ja chip tuunig makstakse ka kinni, ma oleks rahul küll ca 162kw . Siis ma kuhugi kaebama ei lähe. |
Miks te arvate, et chipitud auto kuidagi paremini normidele vastama hakkab, kui originaal? Eestis on vähemalt esialgu muidugi savi, mis sinna panna,
kuna heitgaase nagunii ülevaatusel sisuliselt ei mõõdeta ja keegi tulemusest teada ei saa. Aga esindus ilmselt ei saa endale lubada seda, et ühe
pettuse asendab teisega.
Teisalt ei ole see mootori juhtimine ja normid päris mustvalge asi, norm räägib ju mingist keskmisest, mootor käitub aga tühikäigul, osa- ja
täiskoormusel erinevalt ning eri režiime saab ka ühekaupa ümber seadistada. Mõnel puhul ei pruugi juht kohe midagi märgata, vaid lüheneb näiteks
mootori eluiga vms.
|
|
|
reverse
huviline
Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia vRS CR TDI DSG
|
postitati 02.10.15 08:37
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tnx
Miks te arvate, et chipitud auto kuidagi paremini normidele vastama hakkab, kui originaal? |
Minu puhul see normidele vastamine ei huvita karvavõrdki. Ma ostsin omale teatud erksusega auto ja kui nüüd selgub, et normidele vastavaks tegemisega
kaob osa sellest erksusest - vot see on see mis mulle ei meeldi. Seega sooviksin nn chippimist, et erksus tagasi tuleks. Kui nüüd vaadata, et nt MTM
pakub üsna mõistlikku programmi, koos 20% parendatud kütusekuluga siis see sobiks küll. Loomulikult, kes lähevad kuhugi Lasnamäe garaazikompleksi või
PRisma parkalsse kedagi Vasjat ootama ,kes tuleb ja teeb "chippimist" võib tulemus olla üsna nukker.
KA inglastel on väga häid kogemusi nt Shark või Revo chippidega ja neil mõõdetakse ka heitgaase ülevaatusel
www.sadulsepp.ee
|
|
|
|
jk
klubiliige
Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 170
Asukoht: päälinn
Kasutaja on eemal
Auto: Ural M63 '65, Ocu, Leaf
|
|
561BnL
huviline
Registreerunud 08.07.15
Postitusi: 16
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.10.15 14:57
|
|
|
Sehr geehrte Kundin, sehr geehrter Kunde,
wir bedauern sehr, Ihnen mitteilen zu müssen, dass die fragliche Software in Ihrem Fahrzeug zum Einsatz kommt. Wir werden alles in unserer Macht
Stehende unternehmen, um dies so schnell wie möglich zu beheben. Was Sie auf jeden Fall wissen sollten: Ihr Fahrzeug ist auch jetzt absolut sicher und
fahrbereit!
Wir versichern Ihnen, dass der Volkswagen Konzern und SKODA intensiv an einer technischen Lösung arbeiten. Für die erforderlichen MaÕŸnahmen werden
Ihnen keine Kosten entstehen.
Für detaillierte Informationen und weitere Unterstützung kontaktieren Sie bitte unsere SKODA Kundenbetreuung oder wenden sich an Ihren bevorzugten
autorisierten SKODA Partner.
Loosiõnn naeratas kui ma õieti välja loen
|
|
|
reverse
huviline
Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia vRS CR TDI DSG
|
postitati 08.10.15 05:34
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: 561BnL
Loosiõnn naeratas kui ma õieti välja loen |
Täpselt nii. Mul ka sama. Huvitav kaua esindus kavatseb asjast vaikida?
Volkswageni inimesed on ikka asja juba korralikult käsile võtnud:
http://info.volkswagen.com/ee/et/home.html
www.sadulsepp.ee
|
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.10.15 06:22
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: reverse
Minu puhul see normidele vastamine ei huvita karvavõrdki. |
Nojah, ma tean küll, et auto- või motofoorumis on tabu rääkida sellest, kuidas meie masinad ümbritsevaid kodanikke mõjutavad, olgu see mõju siis
heitgaaside, tulede või müra näol.
Aga siiski arendan oma mõtet veidike veel edasi - kui tüübikinnitus antakse mingisuguste parameetritega autole, kas siis chippimine ei peaks autot
tüübikinnitusele mittevastavaks muutma? See ei ole ju oma olemuselt erinev näiteks parempoolse rooli vasakule tõstmisest. Või veel vähem
tehasedetailidest auto komplekteerimisest - olen kunagi mingi täiesti suvalise kasutatud golfi poest kättesaamist oodanud nädal aega, sest osutus, et
täpselt selle kere, mootori ja aasta kombinatsiooni pole varem Eestis olnud ja seetõttu on vaja tüübikinnitus hankida.
Mis puutub Skoda esinduse reageerimisse, siis kusagilt just lugesin, et Tsehhi valitsusele tehas oli teatanud, et neil läheb asja uurimiseks ja plaani
välja mõtlemiseks terve aasta.
|
|
|
reverse
huviline
Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia vRS CR TDI DSG
|
postitati 08.10.15 07:06
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tnx
Tsitaat: | Algselt postitas: reverse
Minu puhul see normidele vastamine ei huvita karvavõrdki. |
Nojah, ma tean küll, et auto- või motofoorumis on tabu rääkida sellest, kuidas meie masinad ümbritsevaid kodanikke mõjutavad, olgu see mõju siis
heitgaaside, tulede või müra näol.
|
Kõik õige, aga kuniks Eestis on lubatud vabamüügis osta igasuguseid täislollakaid 4+ liitriste mootoritega iganenud rauakolakaid ameerikamaalt, ei
arva, et peaksin oma auto heitgaaside pärast häbenema Nendega (ja pea
iga länkkaririsuga) võrreldes on ju Skoda diisel väga roheline auto Suisa
astelpajuhekk peaks summutist välja kasvama
Hea meelega sõidaksin Teslaga, kui hammas peale hakkaks.
Arvestades, et MTM chiptuuning läheb saksamaal ilusti TÜVist läbi ei ole see asi päris nii mustvalge, et iga chippimine kohe auto auruveduriks
muudab.
Ühesõnaga - mina ostsin endale 125kW diiselmootoriga auto, mis vastas EU5 normidele, samal ajal kiirendades innukalt ning suutes seda kõike väga
normaalse kütusekuluga. Kusjuures valikus olnud Honda Accord diisel jäi tookord ostmata, kuna ta olu uimasem ja tarbis rohkem kütust. Kui nüüd selle
petuskeemi likvideerimisel tehakse Skodillacist Honda on küll halvasti.
www.sadulsepp.ee
|
|
|
|
mein
huviline
Registreerunud 26.11.14
Postitusi: 99
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Rapid
|
postitati 08.10.15 16:11
|
|
|
Ka DPF filter on tegelikult pettus. Tahm põletatakse peenemaks (silmaga enam ei näe) ja ongi tehtud. Tegelikult see peene tahm on 100x hullem.
Salongifilter teda kinni ei püüa, vihm õhust ka enam nii hästi teda välja ei pese ja kuna me enam tahma ei näe, siis hingame seda täiel rinnal endale
sisse. Musta tossu ei taha küll keegi omale sisse hingata. Kui mõni masin, must toss taga, meist möödub, siis pigem hoiame korra hinge kinni vmi. moel
väldime heitgaaside sissehingamist. Aga mida ei näe, seda ju pole. Või äkki ikkagi on?
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.10.15 06:15
|
|
|
Chippimine iseenesest muidugi ei muuda kohe auruveduriks, tehasedki pakuvad ju eri võimsuses mootoreid, mille ainuke vahe on tarkvaras. Pigem on
küsimus, et kas aftermarket chipid on kuidagi kontrollitud selles osas või et kui tehas peab igale softiversioonile eraldi tüübikinnituse hankima, kas
siis esindus mingit custom asja tohiks sinna laadida ja väita, et auto on ikka endine.
DPF-is põletuse järel tekkinud peenemat tahma osades uuringutes nimetatakse tõepoolest halvemaks, eelkõige sellepärast, et see läheb sügavamale kudede
sisse. Aga päris nii see ka ei ole, et mida suurem tükk seda parem, sest väikesed osakesed lenduvad paremini ja seega hajuvad rohkem ja ühtlasemalt.
Ega see vihm neid tahmaosakesi ka olematuks tee, lihtsalt surub maa ja asjade peale. Kundas, või isegi mõne suurema kruusatee ääres võib näha, milline
on elu suurte tolmuosakeste keskel.
|
|
|
Andrus
huviline
Registreerunud 30.07.15
Postitusi: 7
Kasutaja on eemal
|
|
Jizz
huviline
Registreerunud 10.11.14
Postitusi: 73
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia 1.6 MPI
|
|
..heigo..
huviline
Registreerunud 19.03.12
Postitusi: 74
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Elegance 1.4tsi DSG
|
|
tlauri
huviline
Registreerunud 06.08.12
Postitusi: 4
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.10.15 15:31
|
|
|
DPF ei tekita mingit peent tahma vaid vastupidi on loodud peenosakesi filtreerima! Sellest tuleneb ka filtri nimetus.
Just nimelt ilma selle filtrita on peenosakesed inimese vereringes ja see mõjutab eelkõige linnatänavatel liikuvaid inimesi ning sellise ilma DPF-ta
diiselmootoriga auto kasutajaid.
"Ceramic wall-flow filters remove carbon particulates almost completely, including fine particulates less than 100 nanometers (nm) diameter with an
efficiency of greater than 95% in mass and greater than 99% in number of particles over a wide range of engine operating conditions."
https://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_particulate_filter
|
|
|
..heigo..
huviline
Registreerunud 19.03.12
Postitusi: 74
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Elegance 1.4tsi DSG
|
|
kkaurkk
huviline
Registreerunud 12.06.15
Postitusi: 41
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Fabia Combi 1.2 TSI
|
postitati 04.11.15 12:49
|
|
|
Kas kuskil siis ka kirjas, et millised mootorid lisandusid?
|
|
|
..heigo..
huviline
Registreerunud 19.03.12
Postitusi: 74
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Elegance 1.4tsi DSG
|
postitati 04.11.15 17:48
|
|
|
Probleemsed autod on varustatud 1,4-, 1,6- ja 2-liitriste diiselmootoritega, mis on toodetud pärast 2012. aastat. Samuti on skandaali segatud väike
kogus VW Polol kasutatavaid 1,4-liitrisi bensiinimootoreid, millel kasutatakse silindrite väljalülitamise süsteemi.
Mudelipõhiselt on tegu järgnevate sõidukitega:
•Volkswagen: Polo, Golf, Passat
•Audi: A1, A3
•Skoda: Octavia
•Seat: Leon, Ibiza
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 04.11.15 21:08
|
|
|
3,0 V6 TDI on ka väidetavalt seotud sellega.Volkar küll eiteb ,aga USA omad on vist teste teinud.See oli just enne seda bensukate teemat kuskil
üleval.
Kisub juba sinna,et varsti on kogu kontserni mudeli valik,kuskilt pidi sellega seotud.
|
|
|
rain
klubiliige
Registreerunud 26.09.14
Postitusi: 242
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: octavia III L&K 1,8 tsi dsg
|
postitati 05.11.15 09:02
|
|
|
mõelge nüüd natukene- terve konsern kasutab samu mootoreid. ning tuleb välja, et see mudel ja see tüüp ja siis järgmine mudel. koguaeg väidetakse, et
eii-rohkem tõesti pole... ei ole suurtel diiselmootoritel - busted. ei ole bensukatel - busted. ei ole suurtel bensukatel ja teistel mudelitel - see
alles selgub, kuid võib eeldada, et kõik mootorid seotud.
eks paistab, mis tegema hakatakse- ise nüüdsest hoian asjal silma peal
|
|
|
Ets
huviline
Registreerunud 22.09.15
Postitusi: 28
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.11.15 12:28
|
|
|
Olen ise hetkel sellises olukorras, kus tegelen erinevate mudelite proovisõitudega.
Pean tunnistama, et see petuskeem on minu valikuid juba mõjutanud ja mõtlen tõsiselt sellele, et teadlikult väldin vw grupi toodangut.... ja mitte
selle kütusekulu, vaid põhimõtte pärast. Loomulikult ei tähenda see seda, et riburadapidi teised margid sarnase skeemiga vahele ei jää - pigemini
pean seda üsna tõenäoliseks. Aga hetkel tekitab küll tunde, et pigemini sellist petuskeemi ei toetaks, ostes toodangut.
Aga eks aeg näitab.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 |